آرامش خانه های ویلایی در آپارتمان نوساز شهرابی ها

پروژه های برجسته: زندگی پر تنش شهری نیاز به داشتن فضاهای مسکونی آرامش بخش را دو چندان می کند، خانه ای که بتواند تا حد زیادی پاسخ گویی نیاز اعضای خانواده و ایده آل ذهنی شان باشد، آپارتمان مسکونی که حس و حال ویلایی دلباز و رویایی را برای کاربر تداعی کند! آپارتمان مسکونی شهرابی ها یکی از همین پروژه های منحصر به فرد به معماری امین آقاابراهیمی است با چ ...

پروژه های برجسته: زندگی پر تنش شهری نیاز به داشتن فضاهای مسکونی آرامش بخش را دو چندان می کند، خانه ای که بتواند تا حد زیادی پاسخ گویی نیاز اعضای خانواده و ایده آل ذهنی شان باشد، آپارتمان مسکونی که حس و حال ویلایی دلباز و رویایی را برای کاربر تداعی کند! آپارتمان مسکونی شهرابی ها یکی از همین پروژه های منحصر به فرد به معماری امین آقاابراهیمی است با چیدانه همراه باشید تا با هم گوشه و کنار این پروژه منحصر به فرد در تهران سری بزنیم و با جزییات طراحی آن بیشتر آشنا شویم با ما همراه باشید.

مشخصات عمومی پروژه طراحی آپارتمان مسکونی شهرابی ها

  • موقعیت: شهید عراقی، تهران، ایران
  • کارفرما: علی اکبر و رضا شهرابی فرهانی
  • معمار: امین آقا ابراهیمی

  • سازه: هادی نشیب
  • نظارت و اجرا: امین آقا ابراهیمی
  • تاریخ شروع: ١٣٩٢
  • تاریخ اتمام: ١٣٩5
  • عکس: امین آقا ابراهیمی

طراحی پروژه مسکونی خانه شهرابی ها در سال ١٣٩٢ آغاز شد و اجرا آن در سال ١٣٩5 به اتمام رسید.
خانه ای برای خانواده شهرابی ها در 5 واحد مسکونی به گونه ای که پاسخ گوی نیاز های سه نسل از اعضای این خانواده باشد و علاوه بر آن بتوانند با توجه به ایده آل های ذهنی خود با آن ارتباط برقرار کنند.

در طراحی آپارتمان مسکونی شهرابی ها سعی بر آن داشتیم پلان های عملکرد گرا که پاسخ گوی نیاز کاربران است خلق کنیم و از طرفی با در نظر گرفتن ضوابط شهری و به کار گیری متریال های طبیعی از جمله چوب و سنگ به شیوه ای خواص سعی در ایجاد فضایی متفاوت داشته باشیم.

آپارتمان مسکونی شهرابی ها توانسته حس تعلق در کاربران را تشدید کرده و با بهره گیری از ایجاد فضاهایی متفاوت حس استفاده از یک ویلا را جایگزین تجربه زندگی در یک واحد مسکونی آپارتمانی کنید.

 

نمای خارجی پروژه آپارتمان مسکونی شهرابی ها در کنار نمای شهری و توجه به باغ های اطراف سایت طراحی شده است . و طراحی آن علاوه بر ایجاد هماهنگی در پی تجربه ای خواص از فضا برای کاربران و عابران بوده است.

متریال های طبیعی استفاده شده در پروژه و همچنین نمای خارجی حامل پیامی آرامش بخش برای مخاطبان خود می باشد ، پوسته نما کاملا شفاف بوده و حامل منظری مطلوب از باغ مقابل سایت پروژه است.

در قسمتی از نمای خارجی آپارتمان مسکونی شهرابی ها با به کارگیری لوور های چوبی متحرک می باشد تا امکان کنترل نور نمای جنوبی و همچنین کنترل دید و منظر را در تراس ها برای ساکنین فراهم سازد.

برای دیدن پروژه های معماری ایرانی که توسط معماران برجسته طراحی و اجرا شده اند، بخش پروژه های برجسته چیدانه را از دست ندهید. برای ارتباط با معماران این بناها می توانید پروفایل آن ها در اهالی فن چیدانه مراجعه کرده و اطلاعات تماس آن ها را ببینید.

نویسنده: امین آقاابراهیمی؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر