ماهان شبکه ایرانیان

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین خبر داد

۱۹۹ مورد تذکر به مدیران کانال‌های تلگرامی/ ۷۲ پرونده انتخاباتی در حال رسیدگی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: در حال حاضر ۷۲ فقره پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل و در حال رسیدگی است.

به گزارش گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، بهروز جلالوند  معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین در نشست شورای مسئولان قضایی این استان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری با حضور و مشارکت مردم برگزار شد و این مشارکت حداکثری موجب مباهات نظام اسلامی در دنیا شد.

وی ادامه داد: در استان قزوین نیز حضور پرشور مردم را شاهد بودیم، حضوری که با تلاش همه دست اندرکاران انتخابات همراه بود و در این میان مسئولان قضایی استان نیز در اجرای وظایف خویش اقداماتی را به اجرا درآورند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: با عنایت به نقش مثبت و عملکرد مؤثر ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در اجرای دستورالعمل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، جلسه‌های این ستاد با حضور اعضا در دادگستری استان شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شده که این جلسات در مجموع 128 مصوبه داشته است.

وی تصریح کرد: تعداد 197 جلسه توجیهی برای مدیران دستگاه‌ها و کاندیدا‌ها برگزار شد و مسائل مختلف قانونی در رابطه با حضور و فعالیت این افراد تذکر داده شد.

جلالوند خاطرنشان کرد: همچنین 199 مورد تذکر به مدیران کانال‌های تلگرامی داده شد و برای حفظ شور انتخاباتی توأم با قانونمداری توصیه‌های لازم ارائه شد.

وی یادآورشد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در این ستاد و با عنایت به اقدامات سایر ضابطان قضایی در حال حاضر 72 فقره پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل و در حال رسیدگی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان