عرضه هیوندای سانتافه ۲۰۱۸ با آپشن های بیشتر

هیوندای سانتافه را باید یکی از موفق ترین شاسی بلند های بازار ایران در چند سال اخیر بدانیم که دلایل مختلفی هم دارد که قصد نداریم در این مقاله به آن بپردازیم

هیوندای سانتافه را باید یکی از موفق ترین شاسی بلند های بازار ایران در چند سال اخیر بدانیم که دلایل مختلفی هم دارد که قصد نداریم در این مقاله به آن بپردازیم. در این مقاله از خودروبانک قصد داریم به نسخه جدید هیوندای سانتافه 2018 بپردازیم که روی آن تجهیزات مختلف و جدیدی نصب شده و قصد داریم آنها را معرفی کنیم.
روی هیوندای سانتافه 2018 تجهیزات جدیدی به صورت استاندارد دوربین عقب، سنسور نور برای روشن شدن خودکار چراغ ها، چراغ های LED مخصوص روز و سیستم ورود بدون کلید نصب شده و در هر مدلی این سیستم ها نصب شده اند. اما روی این مدل از سانتافه، سیستمی به نام Blue Link نیز نصب شده که شامل چند سیستم مختلف است.
سیستم Blue Link روی هیوندای سانتافه 2018 شامل سیستم هشدار تصادف از جلو و سیستم کمکی ترمز در هنگام خطر تصادف است. همچنین ریموت کنترلی روی هیوندای سانتافه 2018 قرار دارد که به کمک آن می توانید سیستم تهویه مطبوع را کنترل کنید و یا درب خودرو را قفل کنید و همچنین می توانید چراغ های خودرو را روشن و خاموش کنید.
سیستم Blue Link همچنین قابلیت قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند را نیز دارد و می توانید از طریق تلفن همراه خود از روی نقشه گوگل نقطه ای را مشخص کنید و سپس این نقشه و مقصد را به سیستم نویگیشن خودرو منتقل کنید و به راحتی باقی راه را از روی سیستم خودرو ادامه دهید.
هیوندای سانتافه ای که ما در بازار می شناسیم در حقیقت در بازارهای جهانی به نام هیوندای سانتافه اسپرت شناخته می شود و هیوندای سانتافه نسخه ای بزرگ تر از مدل بازار ما است که از نظر ظاهری بسیار مشابه ولی در نمای عقب تفاوت هایی با مدل های ما دارد.
در بازار ایران هیوندای سانتافه را می توان با طیف گسترده ای از امکانات و تجهیزات رفاهی مختلف خریداری کرد و مدل های تک و یا دو دیفرانسیل آن با سطح امکانات مختلفی و در رنج قیمتی متفاوت قابل خریداری است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر