بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش سوم

بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش دوم

بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش سوم

در سرتاسر جهان، هتل‌های مجلل بسیاری وجود دارند که در لبه پرتگاه‌ها و بر روی صخره‌ها قرار گرفته‌اند. این هتل‌های تماشایی و خیره‌کننده، مناظر بسیار زیبا و دلنشینی به مهمانان خود عرضه می‌کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها را به شما معرفی کنیم.

 


بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش اول

بر لبه پرتگاه: شگفت‌انگیزترین هتل‌ها روی صخره‌ها – بخش دوم


دوازده اپوستلس، کیپ تاون، آفریقای جنوبی

The 12 Apostles Hotel and Spa, Cape Town, South Africa

The 12 Apostles Hotel and Spa, Cape Town, South Africa

یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌هایی که در هتل دوازده اپوستلس خواهید داشت، منظره غروب آفتابی تماشایی و دلپذیر است. این هتل مجلل در پایتخت کشور آفریقای جنوبی یعنی شهر کیپ تاون قرار گرفته است. این هتل بر روی کناره کوهستانی پوشیده از فینبوس قرار گرفته است. این هتل درست بر روی جاده ساحلی قرار گرفته است که ساحل کمپس بی را به للاندودنو متصل می‌کند. مهمانان این هتل علاوه بر لذت بردن از مناظر اقیانوس اطلس، می‌توانند در درون کوهستان کاوش کنند. در طی ماه‌های ژوئن تا نوامبر، در این ساحل می‌توان وال‌های مهاجر را مشاهده کرد.

راید پالاس، مادیرا، پرتغال

Reid’s Palace, Madeira, Portugal

Reid’s Palace, Madeira, Portugal

این هتل بر بالای یک صخره قرار گرفته است که مشرف به اقیانوس اطلس است. در اطراف این هتل نیز باغ‌های سرسبز گرمسیری واقع شدند. این هتل از لحاظ مکانی، بسیار خارق‌العاده و خیره‌کننده است. این هتل توسط ویلیام راید اسکاتلندی در سال 1891 میلادی در مرکز مادیرا یعنی شهر فونچال ساخته شده است. این هتل تاریخی امروزه تحت مالکیت گروه بلموند قرار دارد.

آنگاما مارا، کنیا

Angama Mara, Kenya

Angama Mara, Kenya

هتل آنگاما مارا، مکانی بسیار شگفت‌انگیز دارد. این هتل الهام گرفته شده از کلمه سواهیلی یا معلق در هوا است. این هتل در بالای دره گریت ریفت قرار گرفته است. این هتل شامل دو کمپ با پانزده اتاق و سوئیت است و یک لاج مرکزی در بین این دو کمپ قرار گرفته است. پیرامون این هتل، مناظر خارق‌العاده و حیات وحشی خیره‌کننده وجود دارد که از تماشای آن خسته نخواهید شد. اگر خوش شانس باشید، می‌توانید فیل‌ها و زرافه‌های کوچک را نیز مشاهده کنید.

موناسترو سانتا روزا، ساحل آمالفی، ایتالیا

Monastero Santa Rosa Hotel and Spa, Amalfi Coast, Italy

Monastero Santa Rosa Hotel and Spa, Amalfi Coast, Italy

این هتل در بالای پرتگاهی مشرف به خلیج سالرنو قرار گرفته است. این هتل قبلا یک صومعه قرن هفدهمی بوده که با زحمت فراوان بازسازی شده است و امروزه به هتل و آبگرم دوست داشتنی ساحل آمالفی تبدیل شده است. این هتل دارای بیست اتاق مجلل است که زمانی، راهبه‌ها در آن زندگی می‌کردند. این هتل دارای استخر صخره‌ای، آبگرم بسیار دلنشین و تراس‌های زیبا است.

میستیک، سنتورینی، یونان

Mystique, Santorini, Greece

Mystique, Santorini, Greece

جزیره سنتورینی یکی از خیره‌کننده‌ترین جزایر ساکلیدز است. در کنار روستاهای سنگ فرش شده، ویلاهای دلنشین و کلیساهای زیبا بر روی صخره‌ها، استراحتگاه‌ها و هتل‌های عاشقانه‌ای وجود دارند که در درون این صخره‌های شیبدار آتشفشانی جزیره قرار گرفته‌اند. یکی از این هتل‌ها، هتل میستیک است که در بالای یک صخره در نزدیکی اویا و بالاترین نقطه جزیره برای تماشا کردن غروب خورشید قرار دارد. این هتل دارای سوئیت‌ها و ویلاهای غار مانند است که بسیار دلنشین و زیبا هستند.

اونگاسان، بالی

The Ungasan, Bali

The Ungasan, Bali

هتل اونگاسان بر روی شبه جزیره بوکیت در بالی قرار گرفته است. این استراحتگاه شگفت‌انگیز، دارای مناظر بی‌نظیری به اقیانوس هند است. این هتل بر روی جنوبی‌ترین نقطه صخره‌ای جزیره قرار گرفته است. این هتل، مناظر بی‌نظیری از اقیانوس و غروب آفتاب را به مهمانان خود ارائه می‌کند.

پولوریان، کورنوال، انگلیس

Polurrian on the Lizard, Cornwall, UK

Polurrian on the Lizard, Cornwall, UK

هتل پولوریان در شبه جزیره لیزارد در ساحل کورنیش قرار گرفته است. این هتل رو به ماونتس بی و اقیانوس اطلس است و مناظر بی‌نظیری را به مهمانان خود ارائه می‌کند. این هتل در ابتدا به عنوان یک هتل راه‌آهنی افتتاح شده بود و همچنان نیز مسافران و گردشگرانی که به این مکان می‌آیند، در آن اقامت می‌کنند.

هاسیندا نا ایکسامنا، ابیزا، اسپانیا

Hacienda Na Xamena, Ibiza, Spain

Hacienda Na Xamena, Ibiza, Spain

این هتل در بخشی از یک صخره در ساحل شمال غربی ایبزا قرار گرفته است. این هتل مناظر خیره‌کننده و شگفت‌انگیزی نسبت به دریای مدیترانه دارد. این هتل علاوه بر این، در اطراف خود جنگل‌های نخل و زیتون را دارد. این هتل را می‌توان یک مکان بسیار آرامش بخش دانست. این هتل یک هتل پنح ستاره است که بر روی جزیره وایت قرار گرفته و همچنان، خیره‌کننده و تماشایی است. این هتل دارای سه استخر است که یکی از آنها در داخل و دو استخر در بیرون است. علاوه بر این، شامل یک آبگرم زیبا، اتاق سینما، اتاق بازی، زمین فوتبال و تنس است.

هتل کلیف هاوس، واترفورد، ایرلند

Cliff House Hotel, County Waterford, Ireland

Cliff House Hotel, County Waterford, Ireland

این هتل بر روی صخره‌های ساحل آردمور قرار گرفته است و رو به اقیانوس اطلس قرار دارد. این هتل، یک هتل پنج ستاره ساحلی است که مجلل بودن را با جذابیت سلتیک ترکیب کرده است. استخرهای صخره‌ای این هتل بسیار زیبا هستند. اتاق‌های هتل دارای پنجره‌های بزرگی هستند که منظره بی‌نظیری از اقیانوس را به مهمانان عرضه می‌کند. رستوران این هتل بی‌نظیر است و بیشتر بر محصولات خارق‌العاده ایرلندی تمرکز دارد.

سکرت بی، دومینیک

Secret Bay, Dominica

Secret Bay, Dominica

یک استراحتگاه خاص و زیبا در بالای صخره‌های سرسبز شمال غربی دومینیک قرار گرفته است که دارای مناظری کوهستان و دریایی است. هتل سکرت بی، هتل همسو با طبیعت به شمار می‌رود. این هتل دارای شش خانه درختی است که از یکدیگر جدا هستند. از چوب‌ درخت‌هایی که در طی طوفان ماریا در سال  2017 در این جزیره شکسته شدند، برای ساخت این خانه‌ها و سوئیت‌های هتل استفاده شده است. این هتل در بین دو ساحل، ساحل سکرت بی و ساحل تیبی، قرار گرفته است.  برای رسیدن به این دو ساحل نیز باید شنا کرد یا سوار قایق شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان