ماهان شبکه ایرانیان

ترسناک‌ترین مکان‌های جهان – بخش دوم

Waverly Hills Sanatorium, Kentucky, USA

ترسناک‌ترین مکان‌های جهان – بخش دوم

در سرتاسر جهان، مکان‌هایی وجود دارند که شما را به مورمور می‌اندازد و باعث ترس و وحشت شما می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

آسایشگاه ویورلی هیلز، کنتاکی، آمریکا

Waverly Hills Sanatorium, Kentucky, USA

Waverly Hills Sanatorium, Kentucky, USA

اتاق‌های خالی و دالان‌های ترسناک آسایشگاه ویرولی هیلز، بسیار وحشتناک و ترسناک هستند. این آسایشگاه برای مدتی طولانی متروکه بوده است و هر کسی که به آن وارد می‌شود را به وحشت می‌اندازد. این آسایشگاه به عنوان یکی از روح‌زده‌ترین مکان‌ها در کشور ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شود. این بیمارستان در ابتدای قرن 1900 میلادی به عنوان آسایشگاهی برای بیماران مبتلا به سل ساخته شده بود. سپس، این مکان به آسایشگاه سالمندان تبدیل شد. گفته شده که اتاق 502، ترسناک‌ترین و مخوف‌ترین اتاق این آسایشگاه به شمار می‌رود.

خانه رز هال، منتیگو بی، جامایکا

Rose Hall Great House, Montego Bay, Jamaica

Rose Hall Great House, Montego Bay, Jamaica

این خانه دارای تاریخچه خوفناکی است و به همین دلیل است که مردم جامایکا، آن را بسیار ترسناک و مورمورکننده می‌دانند. گفته شده که این عمارت که دارای سبک گرجی است، خانه جادوگری به نام انی پالمر بوده است که ظاهرا، سه شوهرش و چندین برده را به قتل رسانده است. گفته شده که روح او همچنان در این عمارت سرگردان است.

پارک تفریحی لیک شاونی، وست ویرجینیا، آمریکا

Lake Shawnee Amusement Park, West Virginia, USA

Lake Shawnee Amusement Park, West Virginia, USA

حتی اگر شما تاریخچه ترسناک این مکان را ندانسته باشید، قدم زدن در درون این پارک تفریحی متروکه، باعث وحشت شما خواهد شد. این پارک بر روی زمینی ساخته شده است که محل درگیری خونینی میان خانواده سفید پوست و مردم بومی است که در طی قرن هیجدهم میلادی رخ داده است. این پارک تفریحی در سال 1920 میلادی در این مکان ساخته شده است و پس از چندین اتفاق اندوهناک و مرگ چندین نفر بسته شده و رها گشته است.

بلچیت، اسپانیا

Belchite, Spain

Belchite, Spain

بلچیت در کشور اسپانیا، مکانی بسیار مخوف و ترسناک به شمار می‌رود. این شهر امروزه تخریب شده و به ویرانه تبدیل شده است. این شهر در طی جنگ داخلی اسپانیا در طی دهه 1930 میلادی از بین رفته است. مقامات محلی به جای بازسازی آن، تصمیم گرفتند تا به دلیل اینکه یادآوری از اتفاقات و نبرد وحشتناک بوده، شهر را ترک کنند. این شهر در حقیقت به عنوان یکی از روح‌زده‌ترین شهر کشور اسپانیا به شمار می‌رود.

آر ام اس کوئین مری، کالیفرنیا، آمریکا

RMS Queen Mary, California, USA

RMS Queen Mary, California, USA

این کشتی، یک کشتی تفریحی بوده است که بعدا از آن به عنوان یک کشتی حمل سرباز استفاده شده بود و امروزه، یک هتل شناور به شمار می‌رود. اما در دهه 1940 میلادی، یک مسافر در اتاق B340 مرده است و از آن زمان، گزارش‌هایی در مورد فعالیت‌های فراطبیعی در آن گزارش شده است. مهمانان این هتل شناور اظهار کردند که اشکالی روح مانند را در تاریکی مشاهده می‌کنند و صداهای عجیب و غریبی می‌شنوند.

قلعه هوسکا، بلاتس، جمهوری چک

Houska Castle, Blatce, Czech Republic

Houska Castle, Blatce, Czech Republic

این قلعه دور افتاده دارای سبک معماری گوتیک است و در طی قرن سیزدهم میلادی ساخته شده است. بسیاری از افراد از ساخت این قلعه مات و مبهوت شدند. هیچ کس در این قلعه زندگی نکرده و مکان آن نیز دارای اهداف استراتژیک و دفاعی نیست. پس این افراد به این باور رسیدند که این قلعه بر روی دروازه‌ای به جهنم ساخته شده است که جلوی بیرون آمدن ارواح شیطانی را بگیرد. قرن‌ها از زمان ساخت آن گذشته است و این مکان همچنان شهرت ترسناک خود را دارد.

خانه وینچستر، کالیفرنیا، آمریکا

Winchester Mystery House, California, USA

Winchester Mystery House, California, USA

خانه وینچستر میستری، دارای شیروانی‌ها بسیار، بالکن‌های منظم و برج‌های مخروطی شکلی است که آن را به مکانی دیدنی و تماشایی تبدیل کرده است. با این حال، تاریخچه آن، بازدیدکنندگان را به ترس وا می‌دارد. این خانه متعلق به سارا وینچستر بوده است. او همسر بیوه خزانه‌دار شرکت اسلحه سازی به نام ویلیام ویرت وینچستر بوده است. او در دهه 1880 میلادی، یک خانه کشاورزی دو طبقه خریداری کرده و آن را به این خانه زیبا تبدیل کرده است.

قلعه آرتور، تاسمانی، استرالیا

Port Arthur, Tasmania, Australia

Port Arthur, Tasmania, Australia

 قلعه آرتور متعلق به قرن نوزدهم میلادی است. این مکان، زمانی محل زندگی هزاران مجرم بوده است. در این قلعه، مجرمان در شرایط بسیار وحشتناکی قرار داشتند و در زیر بار کار اجباری کمر خم می‌کردند. این قلعه یادآور آن دوره تاریخی وحشتناک است و گفته شده که ارواح بسیار زیادی که در این مکان جان خود را از دست دارند، همچنان در این مکان هستند.

ندامتگاه ایسترن استیت، پنسیلوانیا، آمریکا

Eastern State Penitentiary, Philadelphia, Pennsylvania, USA

Eastern State Penitentiary, Philadelphia, Pennsylvania, USA

ندامتگاه ایسترن استیت، یکی از مخوف‌ترین زندان‌ها در تاریخ کشور آمریکا به شمار می‌رود. این زندان در سال 1829 میلادی افتتاح شده بود. زندانیان در این زندان برای ساعات طولانی در درون سلول‌های انفرادی قرار می‌گرفتند و در زیر مجازات‌های روانی زیاد قرار می‌گرفتند. این زندان امروزه متروکه است و گفته شده است که روح زندانیان آن همچنان در این مکان وجود دارند.

مرکز بازپروری، منسفیلد، اهایو، آمریکا

Ohio State Reformatory, Mansfield, Ohio, USA

Ohio State Reformatory, Mansfield, Ohio, USA

این مکان در اواخر قرن نوزدهم میلادی افتتاح شده است. این مکان دارای تاریخچه هولناکی است که ریشه در داستان‌های شورش و قتل دارد. تورهایی در این مرکز برگزار می‌شود که به تاریخچه هولناک این مکان می‌پردازند و بازدیدکنندگان می‌توانند اتاق‌ها و دالان‌های متروکه این مکان را مشاهده کنند. این زندان و مرکز بازپروری، محل فیلمبرداری فیلم مشهور رستگاری در شاوشنگ (The Shawshank Redemption) در دهه 90 میلادی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان