ماهان شبکه ایرانیان

ترسناک‌ترین مکان‌های جهان – بخش سوم

Bell Witch Cave, Adams, Tennessee, USA

ترسناک‌ترین مکان‌های جهان – بخش سوم

مکان‌هایی در سرتاسر جهان وجود دارند که شما را به مورمور می‌اندازد و باعث ترس و وحشت شما می‌شوند. این مکان‌ها شامل قلعه‌های قدیمی و زندان‌های متروکه و دیگر مکان‌های تسخیرشده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان را به شما معرفی کنیم.

غار بل ویچ، آدامز، تنسی، آمریکا

Bell Witch Cave, Adams, Tennessee, USA

Bell Witch Cave, Adams, Tennessee, USA

بل ویچ، یک افسانه ماوراء طبیعی به شمار می‎رود. گفته شده که او از سال 1817 میلادی، خانواده بل را اذیت و آزار می‌داده است تا اینکه در نهایت، پدر سالار این خانواده به نام جان بل از دنیا رفته است. گفته شده که این ساحره در درون این غار سکونت گزیده است. در این مکان، یک خانه بازسازی شده بر اساس خانه خانواده بل وجود دارد.

بانک، مونتانا، آمریکا

Bannack, Montana, USA

Bannack, Montana, USA

بانک در جنوب غربی مونتانا قرار دارد و از جمله یکی از روح‌زده‌ترین شهرهای کشور آمریکا به شمار می‌رود. کلیسای قرن نوزدهمی، یک هتل و رستوران، قبلا محل گردهم آمدن طلاجویان بسیاری بوده است. امروزه این مکان خالی از سکنه است و گفته شده که ارواحی در آن وجود دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق تورهایی، در درون این شهر متروکه گردش کنند.

تیمارستان بیچورث، ویکتوریا، استرالیا

Beechworth Asylum, Victoria, Australia

Beechworth Asylum, Victoria, Australia

این مکان قبلا یک تیمارستان بوده است که دهه 1990 میلادی از رده خارج شده است. قبل از آن، این مکان برای حدود بیش از 120 سال از بیماران روانی مراقبت می‌کرده است. البته گزارش‌هایی از درمان‌های نامتعارف و پیشگیری‌های از مد افتاده در این مکان شده بوده است. گفته شده که روح بیماران سابق همچنان در درون این تیمارستان سرگردان هستند.

جزیره سرخ، امارات متحده عربی

Al Jazirat Al Hamra, United Arab Emirates

Al Jazirat Al Hamra, United Arab Emirates

در میانه قرن بیستم میلادی، جزیره سرخ رها شده است. احتمالا ساکنان این مکان به دنبال پیدا کردن زندگی مدرن‌تری آن را ترک کردند و به جای دیگری رفتند. از همین رو، این خیابان‌های پر از شن و بیابانی، باعث شکل‌گیری داستان‌هایی در مورد ارواح و اجنه شده است. حتی بدون موارد فراطبیعی، قدم زدن در درون این شهر متروکه باعث مورمور شدن بدن شما خواهد شد.

قبرستان هایگیت، لندن، انگلیس

Highgate Cemetery, London, England, UK

Highgate Cemetery, London, England, UK

قبرستان هایگیت، محل دفن بیش از 170 هزار نفر بوده است. اکنون در اینجا، بیش از پنجاه و سه هزار قبر وجود دارد که بسیاری از آنها، مدتی طولانی است که رها شده‌اند. در دهه هفتاد میلادی، گزارش‌هایی از فعالیت‌های ماوراء طبیعی در این قبرستان گزارش شده بود. گزارش شده که اشکالی ارواح مانند در درون این قبرستان سرگردان هستند و علاوه بر این، اجساد حیوانات مرده در اینجا کشف شده است.

پندل هیل، لنکاشایر، انگلیس

Pendle Hill, Lancashire, England, UK

Pendle Hill, Lancashire, England, UK

در نگاه اول، هیچ چیز ترسناک و مخوفی در مورد این مکان سبز و زیبا در لنکاشایر وجود ندارد. اما در حقیقت، این مکان، محل محاکمه 1612 جادوگر بوده است و گفته شده که ارواح آنها همچنان در این مکان حضور دارند. تورهایی در این مکان در طی شب برگزار می‌شود که یک تجربه ترسناک و مخوف را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند.

قلعه پیدهیرتسی، لویو اوبلاست، اوکراین

Pidhirtsi Castle, Lviv Oblast, Ukraine

Pidhirtsi Castle, Lviv Oblast, Ukraine

قلعه پیدهیرستی یک قلعه قرن هفدهم میلادی است. این مکان، یکی از ترسناک‌ترین و مخوف‌ترین مکان‌ها در سرتاسر اروپا به شمار می‌رود. قلعه برای فرماند نظامی ساخته شده بود و در طی سال‌ها، مورد حملات زیادی قرار گرفته است. در قرن بیستم میلادی، این قلعه به یک آسایشگاه برای مبتلایان به سل تبدیل شد و همین سبب شکل‌گیری داستان‌هایی ترسناک و مخوف در مورد این مکان شده است.

چاتیئو بی بریساک، بریساک کوینس، فرانسه

Château de Brissac, Brissac-Quincé, France

Château de Brissac, Brissac-Quincé, France

این قلعه در نگاه اول، یک مکان بسیار دلنشین و زیبا به نظر می‌رسد اما در حقیقت، این قلعه در قرن یازدهم میلادی ساخته شده و از آن زمان، چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است  و دارای یک جنبه تاریک است. گفته شده که این مکان توسط گرین لیدی تسخیر شده است. او شبه یک زنی است که سال‌ها قبل در این قلعه به قتل رسیده است.

لخ نس، اسکاتیش هایلندز، انگلیس

Loch Ness, Scottish Highlands, UK

Loch Ness, Scottish Highlands, UK

رازها و افسانه‌ها در مورد دریاچه لخ نس بسیار مشهور و شناخته شده هستند. هیولای لخ نس یا نسی، برای چندین سال است که به این دریاچه ربط داده شده است. اولین گزارش در مورد این هیولا در سال 565 پس از میلاد در خاطرات یک مبلغ مذهبی بوده است. از آن زمان، افسانه نسی بسیار گسترش یافته است و به درون کتاب‌ها، فیلم‌ها و مستندها کشیده شده است.

پارک ملی هارز، آلمان

Harz National Park, Germany

Harz National Park, Germany

پارک ملی هارز در کشور آلمان، مکان بسیار زیبا است. این پارک دارای کوهستان‌هایی پوشیده از درختان راش و صنوبر است. افسانه‌ها می‌گویند که سال‌ها پیش، یک شب یک انجمن از جادوگران در قله سر به فلک کشیده کوه بروکن در درون این پارک، با شیطان ملاقات کردند. از آن زمان، این قله محل برگزاری مراسم‌های کافرانه و دیگر آئین‌ها بوده است.

قبرستان ریکولتا، بوینس آیرس، آرژانتین

Recoleta Cemetery, Buenos Aires, Argentina

Recoleta Cemetery, Buenos Aires, Argentina

این قبرستان هزارتو در بوینس آیرس، اغلب اوقات با نام شهر مردگان خوانده می‌شود. قدمت این قبرستان به سال 1822 میلادی باز می‌گردد. این قبرستان دارای مقبره‌های مرمرین و مجسمه‌های مذهبی فراوان است و افراد محلی بر این باور هستند که ارواح در درون دالان‌ها و راهروهای این قبرستان سرگردان هستند.

تپه صلیب‌ها، لیتوانی

Hill of Crosses, Lithuania

Hill of Crosses, Lithuania

تپه صلیب‌ها در کشور لیتوانی، درست در بیرون شهری به نام شاولیای قرار گرفته است. این مکان، بسیار مرموز است و خاستگاه و منشاء آن نیز همچنان پنهان مانده است. هزاران صلیب چوبی بر روی این تپه قرار گرفته است و در طی سال‌ها، این صلیب‌ها توسط ‌آتش آسیب دیدند و در طی دوره حکومت شوروی بر این کشور، برداشته شدند. اما در طی سال‌های بعد، افراد محلی این مکان را بازسازی کردند و با وجود شهرت مورمورکننده آن، مکانی آرامش‌بخش برای افراد محلی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان