نظافت خانه را از راه دور به جاروبرقی رباتیک CordZero R۹ ThinQ ال‌جی بسپارید

تصور کنید که در محل کار سخت مشغول کار کردن هستید که یکی از دوستانتان تماس می‌گیرد و می‌گوید شب به خانه‌ی شما خواهد آمد

نظافت خانه را از راه دور به جاروبرقی رباتیک CordZero R9 ThinQ ال‌جی بسپارید

تصور کنید که در محل کار سخت مشغول کار کردن هستید که یکی از دوستانتان تماس می‌گیرد و می‌گوید شب به خانه‌ی شما خواهد آمد. اول از اینکه او می‌آید خوشحال می‌شوید و بعد به خاطر می آورید که کف خانه چقدر کثیف است. در این حالت شاید مجبور شوید مرخصی ساعتی بگیرید و زودتر به خانه برگردید تا به تمیزکاری بپردازید که چندان تصمیم خوشایندی نیست. چون به‌هرحال باعث می‌شود تا در روز بعدی کاری وظایف شغلی‌تان دو چندان شود. در این حالت هوشمندانه‌ترین تصمیم چیست؟ استفاده از وسایل هوشمند و ربات‌هایی که به‌جای ما کارهایمان را انجام دهند.

این‌ها خیال و رویاپردازی نیست! چون ال‌جی که طبق روال همیشه، بهترین و هوشمندانه‌ترین لوازم‌خانگی را طراحی و تولید می‌کند تا زندگی برای افراد آسان‌تر شود، برای چنین موقعیت‌هایی هم راهکار جذابی دارد؛ راه حلی به نام ربات جاروبرقی CordZero R9 ThinQ. این ربات چیست و چه‌کارهایی انجام می‌دهد؟ در ادامه به‌طور کامل به کارکردهای آن اشاره می کنیم.

رباتی جایگزین انسان برای نظافت

ال‌جی الکترونیکس که همیشه برای نوآوری در محصولاتش در جهان شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر نیز بیشتر تمرکز خود را در خانه‌های هوشمند گذاشته و با افزودن ThinQ به لوازم‌خانگی، آینده را به زندگی امروزی مشتری‌های خود آورده است. با این فناوری می‌توان از هر مکان و در هر ساعتی از شبانه‌روز، وسایل خانگی خود را از طریق اپلیکیشن، روشن یا خاموش کرد. حالا این بار ال‌جی این تکنولوژی را در رباتی گنجانده که قرار است نقش جاروبرقی را در خانه ایفاء کند. این ربات کوچک LG CordZero R9 ThinQ Robot Vacuum نام دارد و غیر از جاروکشیدن کارهای دیگری هم انجام می‌دهد.

قدرتمند، با ظرفیت بالا

روی این جاروبرقی یک سطل زباله‌ی 0.6 لیتری تعبیه‌شده است تا بدون مشکل پر شدن مخزن، فضاهای بزرگ‌تری را تمیز کند؛ بنابراین، این جاروبرقی رباتیک حتی برای افرادی که خانه‌های بزرگ دارند مناسب است چون در مقایسه با دیگر ربات‌های جاروبرقی با یک‌بار کار می‌تواند حجم زیادتری از زباله‌ها را جمع‌آوری کند. ربات جاروبرقی CordZero ال‌جی می‌تواند در 100 دقیقه فضایی حدود 90 مترمربع را جارو بکشد.

نگاه تیزبین با دوربین جلو

یکی از مشخصات جالب جاروبرقی رباتیک CordZero R9 ThinQ ال‌جی دوربینی است که در بخش جلویی بدنه‌ی آن تعبیه‌شده است. جلوی ال جی R9 یک چشم دوگانه سه بعدی قرار دارد که شامل یک سنسور دوربین سه بعدی و یک سنسور تشخیص موانع سه بعدی است ربات با کمک این دوربین و سیستم بصری SLAM (نقشه‌برداری و مسیریابی هم‌زمان) راه خودش را در میان وسایل خانه پیدا و حرکت می‌کند. ترکیب این دوربین باهوش مصنوعی (AI) به ربات جاروبرقی کمک می‌کند تا اتاق‌ها و موانع را تشخیص دهد. همچنین سنسورهای تعبیه‌شده در اطراف بدنه‌ی ربات به آن کمک می‌کند تا لبه‌های میز و مبل، اشیاء و وسایل مختلف را تشخیص دهد.

حافظه‌ی قوی و شوخ‌طبعی

ربات جاروبرقی CordZero R9 ThinQ ال‌جی وقتی یک‌بار جایی را تمیز کند، نقشه‌ی آن مکان را در حافظه‌ی خود برای همیشه حفظ می‌کند. این حافظه‌ی قوی به جاروبرقی کمک می‌کند تا دفعه‌های بعدی با سرعت و دقت بیشتری کارهایش را انجام دهد. یک نکته‌ی جالب و سرگرم‌کننده در مورد این ربات جاروبرقی هم قابلیت صحبت کردن آن است. به این صورت که اگر در مراحل تمیزکاری، سر راه آن قرار بگیرید خیلی مؤدبانه اما قاطعانه از شما می‌خواهد که کنار بروید.

مغز هوشمند، قلب مهربان

جاروبرقی رباتیک بی‌سیم مبتنی بر ThinQ ال‌جی یک محصول کاملاً کارآمد و قوی است که به لطف موتور اینورتر هوشمند خود می‌تواند با سرعت‌بالا کارهایش را انجام دهد. موتور اینورتر هوشمند این ربات با سرعت‌بالا می‌چرخد و فن را می‌چرخاند تا در داخل محفظه‌های سیکلونی دستگاه جریان هوای قوی ایجاد شود. هنگامی که جاروبرقی انواع خاصی از فرش، دیوارها یا حجم زیادی از گردوغبار را تشخیص می‌دهد، به‌صورت خودکار به حالت توربو تغییر فاز می‌دهد تا قدرت مکش برای تمیز کردن را افزایش دهد. اگر این روش هم پاسخگو نبود و آلودگی‌ها را تمیز نکرد، این ربات جاروبرقی از نازل پاور درایو خود که دارای طراحی ضد گره‌خوردگی است برای از بین بردن گردوغبار، کثیفی و حتی موی حیوانات خانگی از روی فرش و سطوح دیگر استفاده می‌کند.

تمیز و وسواسی

جاروبرقی رباتیک CordZero R9 ThinQ ال‌جی یکی از معدود ربات‌های جاروبرقی مجهز به سیستم فیلتراسیون هپا (HEPA) است. پاک کردن گردوغبار و تمیز کردن زباله‌ها کاری است که تمامی ربات‌های جاروبرقی انجام می‌دهند؛ اما تفاوت اصلی جاروبرقی رباتیک ال‌جی داشتن فیلتر هپا است. این از معدود ربات‌های جاروبرقی است که سیستم فیلتراسیون هپا 5 مرحله‌ای دارد که می‌تواند تا 99.9 درصد از گردوغبار، مواد حساسیت‌زا، موی حیوانات خانگی و آلودگی‌ها را از بین ببرد. مزیت دیگر این سیستم فیلتراسیون این است که قابل‌شست‌وشو است و می‌توان پس از هر بار استفاده آن را تمیز کرد. این باعث کاهش هزینه‌های اضافی برای خرید فیلتر می‌شود.

خدمتکار هوشمند و مستقل

تا اینجا متوجه شدیم که خیلی راحت می‌توانید نظافت خانه را به جاروبرقی رباتیک CordZero R9 ThinQ ال‌جی بسپارید و خیالتان از همه‌چیز راحت باشد؛ اما جذاب‌ترین مزیت این ربات جاروبرقی، هوشمند بودن آن است؛ یعنی به لطف اپلیکیشن ThinQ می‌توانید در هر جا که هستید از ربات خود بخواهید برایتان خانه را جارو بکشد و ضدعفونی کند. اپلیکیشن ThinQ در اپ استور و گوگل پلی وجود دارد و تنها کاری که باید انجام دهید، دانلود برنامه و کنترل ربات جاروبرقی از راه دور است.

ربات با کمک فناوری سنسورهای حرکتی، حرکت‌های خود را ردیابی و عکس‌های آن را به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند. این ویژگی در بخش Home Guard اپلیکیشن قابل‌دسترسی است. همچنین با Home View می‌توانید در بیرون از خانه با موبایل هوشمند خود تصاویری که دوربین جلوی جاروبرقی می‌گیرد را ببینید. در صورت نیاز هم می‌توانید با دکمه‌های کنترل روی نمایشگر گوشی خود، حرکات جاروبرقی را تغییر دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان