بهترین فیلم‌های آدام درایور

در این مطلب قرار است به معرفی برترین فیلم‎‌های آدام درایور بپردازیم.

بهترین فیلم‌های آدام درایور

بازیگر آدام درایور (Adam Driver)، خودش را به عنوان یکی از جالب توجه‌ترین بازیگران هالیوود شناسانده است. بدون توجه به درون مایه فیلم یا ژانر آن، آدام درایور توانسته تا نقش خود را به خوبی به تصویر بکشد و هر کاراکتری را به طول کامل به نمایش در بیاورد.

در این مطلب قرار است به معرفی برترین فیلم‎‌های آدام درایور بپردازیم.

10- فیلم فرانسیس ها (Frances Ha)

Frances Ha

Frances Ha

فیلم فرانسیس ها، یکی از برترین فیلم‌های سیاه و سفید دهه گذشته میلادی به شمار می‌رود. این فیلم به کارگردانی نوآ بامبخ (Noah Baumbach) است. این فیلم، جزو اولین نقش‌های آدام درایور به شمار می‌رود. او در این فیلم، در کنار گرتا گرویگ (Greta Gerwig) نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم، یکی از نقش‌آفرینی‌های کمتر دیده شده از آدام درایور به شمار می‌رود.

9- فیلم لوگان خوش شانس (Logan Lucky)

Logan Lucky

Logan Lucky

فیلم لوگان خوش شانس، اثری متفاوت در ژانر سرقت است که توسط کارگردان استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) ساخته شده است. در این فیلم، آدام درایور نقش کلاید لوگان را به تصویر می‌کشد. نقش‌آفرینی جالب توجه آدام درایور در این نقش سبب شده تا این کاراکتر، برجسته و متمایز به نظر برسد.

8- جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)

Star Wars: The Last Jedi

Star Wars: The Last Jedi

فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای، اثری جسورانه بوده است که در مرکزیت آن، آدام درایور نقش کایلو رن را به تصویر کشیده بود. خشم و ناامنی که این بازیگر به این نقش وارد کرده سبب شده تا این شخصیت شرور بسیار ترسناک به نظر برسد. یکی از جنبه‌های موفقیت‌آمیز این فیلم، نقش‌آفرینی آدام درایور بوده است.

7- فیلم بلکککلزمن (BlacKkKlansman)

BlacKkKlansman

BlacKkKlansman

این فیلم، اثری پیچیده به کارگردانی اسپایک لی (Spike Lee) است. این فیلم اتکای بسیار زیادی نسبت به نقش‌آفرینی بازیگران خود دارد. در این فیلم، آدام درایور نقش کاراگاهی به نام فلیپ زیمرمن را به تصویر می‌کشد. نقش همکار او را جان دیوید واشنگتن (John David Washington) بازی کرده است. رابطه پویای میان این دو در جلوی دوربین واقعا بی‌نظیر است. کل فیلم وابسته به رابطه میان این دو نفر است. آدام درایور به خوبی توانسته تا این نقش بسیار دشوار را به راحتی هر چه تمام‌تر بازی کند.

6- فیلم مرده‌ها نمی‌میرند (The Dead Don’t Die)

The Dead Don’t Die

The Dead Don’t Die

فیلم مرده‌ها نمی‌میرند، اثری ساخته جیم جارموش (Jim Jarmusch) است. اگرچه این فیلم را نمی‌توان یک اثر کامل و برجسته دانست اما همچنان یک اثر جالب توجه است. در این فیلم، آدام درایور نقش افسر رانی پیترسون را به تصویر می‌کشد که درگیر یک مسئله با زامبی‌ها می‌شود. او در کنار بیل موری (Bill Murray) در این فیلم بازی کرده است.

5- فیلم آخرین دوئل (The Last Duel)

The Last Duel

The Last Duel

فیلم آخرین دوئل، یکی از جدیدترین فیلم‌های آدام درایور به شمار می‌رود. کارگردانی این اثر حماسی و تاریخی را ریدلی اسکات (Ridley Scott) در دست داشته است. او در این فیلم در کنار مت دیمون (Matt Damon) و جودی کامر (Jodie Comer) نقش‌آفرینی کرده است. آدام درایور موفق شده تا نقش شروری را به تصویر بکشد که در ظاهر، شخصی مهربان است اما در درون، شخصی شریر به شمار می‌رود.

4- فیلم خانه گوچی (House of Gucci)

House of Gucci

House of Gucci

فیلم خانه گوچی، فیلمی دیگر از آدام درایور محصول سال 2021 میلادی است. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات است. در این فیلم، آدام درایور نقش مائوریزیو گوچی را به تصویر می‌کشد که رابطه شکننده‌ای با پاتریزیا رجیانی با بازی لیدی گاگا (Lady Gaga) دارد. با اینکه لیدی گاگا توانسته بیشتر توجهات را به خود جلب کند، اما نمی‌توان از کنار نقش‌آفرینی آدام درایور گذشت.

3- فیلم سکوت (Silence)

Silence

Silence

فیلم سکوت، پروژه‌ای است که مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) برای مدت‌ها به دنبال ساخت آن بوده است. این فیلم، اثری است که تا مدت‌ها در اعماق وجود شما باقی خواهد ماند. در این فیلم، آدام درایور نقش کشیشی پرتغالی در قرن هفدهم میلادی را بازی می‌کند که برای گسترش مسیحیت، به ژاپن سفر می‌کند. در این فیلم، او در کنار اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) نقش‌آفرینی کرده است.

2- فیلم داستان ازدواج (Marriage Story)

Marriage Story

Marriage Story

فیلم داستان ازدواج، یک همکاری دیگر میان آدام درایور و بامبخ رقم زده است. این فیلم، سرشار از نقش‌آفرینی‌های برجسته از بازیگران است. بازیگران فیلم به خوبی موفق شدند تا درد و رنجی که از شکسته شدن یک رابطه به وجود می‌آید را به نمایش گذاشتند. در این فیلم، آدام درایور در کنار اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) حضور پیدا کرده است. نقش‌آفرینی درایور و جوهانسون در این فیلم، یک صداقت احساسی را به نمایش گذاشته است که همانند آن را هرگز ندیده‌اید.

1- فیلم پترسون (Paterson)

Paterson

Paterson

فیلم پترسون، یک همکار دیگر میان جیم جارموش و آدام درایور را شکل داده است. فیلم پترسون را می‎توان بهترین نقش‌آفرینی آدام درایور تا به امروز دانست. این فیلم در مورد این است که چطور زیبایی زندگی را می‌توان در درون آرام‌ترین لحظات هر روز زندگی پیدا کرد. در این فیلم، آدام درایور نقش یک راننده اتوبوس به نام پترسون را بازی می‌کند. او شعرهایی می‌نویسند که آنها را به هیچکس نشان نمی‌دهد. نقش همسر او را گلشیفته فراهانی (Golshifteh Farahani) بازی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان