عرضه سدان لوکس پلستار در ۲۰۲۵

پلستار ۵ یک سدان لوکس الکتریکی است که براساس کانسپتی ساخته می‌شود که خودروساز سوئدی پارسال نمایش داد. جزئیات فنی ماشین منتشر نشده و پلستار تنها تایید کرده که کارهای مهندسی ماشین در شهر کاونتری در انگلستان آغاز شده و این خودرو قرار است در کارخانه‌ای در چین تولید شود که ساخت آن هنوز آغاز نشده است.

عرضه سدان لوکس پلستار در 2025

پلستار، زیرمجموعه لوکس شرکت ولوو تصویری از یکی از مدل‌های آینده خود منتشر کرده که قرار است سه سال دیگر به بازار عرضه شود.

پلستار 5 یک سدان لوکس الکتریکی است که براساس کانسپتی ساخته می‌شود که خودروساز سوئدی پارسال نمایش داد. جزئیات فنی ماشین منتشر نشده و پلستار تنها تایید کرده که کارهای مهندسی ماشین در شهر کاونتری در انگلستان آغاز شده و این خودرو قرار است در کارخانه‌ای در چین تولید شود که ساخت آن هنوز آغاز نشده است.

POLESTAR

POLESTAR

بعد از چند سال که محصولات اسپرت ولوو با نام پلستار به بازار عرضه شد، ولوو در سال 2017 این نام را به عنوان یک خودروساز مستقل معرفی کرد تا ماشین‌های الکتریکی لوکس‌ را با این نام به بازار عرضه کند.

POLESTAR

POLESTAR

این شرکت در حال حاضر دو مدل پلستار 1 و پلستار 2 در محصولاتش دارد و سال آینده قرار است یک شاسی‌بلند الکتریکی به نام پلستار 3 به بازار عرضه کند. پس از این شاسی‌بلند یک سدان کوچک به نام پلستار 4 به محصولات شرکت اضافه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان