پلستار ۶ رقیب پورشه ۹۱۱

پلستار کانسپت O۲ را بهار امسال رونمایی کرد، اما گفت با وجود علاقه زیادی که به تولید ماشین دارد، ساخت آن توجیه اقتصادی ندارد. با این حال استقبال زیاد از این طرح باعث شد نظر مدیران پلستار عوض شود.

پلستار 6 رقیب پورشه 911

پلستار، خودروساز اسپرت سوئدی اعلام کرده که مدلی الکتریکی براساس کانسپت O2 خواهد ساخت. پلستار نام این مدل را 6 گذاشته و می‌گوید آن را در سال 2026 به بازار عرضه خواهد کرد.

پلستار کانسپت O2 را بهار امسال رونمایی کرد، اما گفت با وجود علاقه زیادی که به تولید ماشین دارد، ساخت آن توجیه اقتصادی ندارد. با این حال استقبال زیاد از این طرح باعث شد نظر مدیران پلستار عوض شود.

پیش‌بینی می‌شود قیمت ماشین حدود 200 هزار دلار باشد

پیش‌بینی می‌شود قیمت ماشین حدود 200 هزار دلار باشد

پلستار ماشین را برای رقابت با پورشه 911 الکتریکی آماده می‌کند. این کارخانه پلتفرمی دارد که می‌تواند با آن ماشینی با قدرت 884 اسب بخار بسازد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از 3/5 ثانیه و حداکثر سرعتش 250 کیلومتر در ساعت تخمین زده می‌شود.

پلستار 6 در سال 2026 به بازار خواهد آمد

پلستار 6 در سال 2026 به بازار خواهد آمد

هنوز قیمت ماشین معلوم نیست اما رسانه‌ها پیش‌بینی می‌کنند حدود 200 هزار دلار باشد. تا آمدن پلستار 6، خودروساز سوئدی چند مدل دیگر به بازار عرضه خواهد کرد.

اولین مدل یک شاسی‌بلند کوچک به نام پلستار 3 است که پاییز امسال رونمایی خواهد شد. مدل بعدی شاسی‌بلند بزرگ‌تری به نام پلستار 4 است که سال 2023 به بازار خواهد آمد. مهم‌ترین مدل کارخانه یک سدان اسپرت به نام پلستار 5 است که در سال 2024 به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان