بهترین سریال‌های زامبی محور

در ادامه با همراه باشید تا بهترین سریال‌های زامبی محور را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال‌های زامبی محور

سریال‌های بسیار زیادی بر محوریت زامبی‌ها وجود دارند. این سریال‌ها اغلب در زیر ژانرهای درام، هیجانی، پسا آخرالزمانی و حتی کمدی هستند.

در ادامه با همراه باشید تا بهترین سریال‌های زامبی محور را به شما معرفی کنیم.

10- سریال سپیده دم (Daybreak)

Daybreak (2019) - Available On Netflix - 6.7

Daybreak (2019) – Available On Netflix – 6.7

سریال سپیده دم، نیم نگاهی کمدی نسبت به آخرالزمانی زامبی محور دارد. این سریال، داستان پسری هفده ساله به نام جاش را دنبال می‌کند. به دنبال رویدادی آخرالزمانی در کالیفرنیا، او به دنبال پیدا کردن دوست دختر بریتانیایی خود است. سریال سپیده دم پر از ارجاعات به فرهنگ عامیانه است.

9- سریال زی نیشن (Z Nation)

Z Nation (2014 - 2018) - Available On Netflix - 6.7

Z Nation (2014 – 2018) – Available On Netflix – 6.7

سریال زی نیشن برای پنج فصل شبکه سایفای پخش شده است. این سریال، اتفاقات دنیایی را بازگو می‌کند که در آن، حدود سه سال از زمان شروع آخرالزمان زامبی محور گذشته است. بیشتر انسان‌ها مرده‌اند اما مورفی یکی از سه زندانی است که تحت برنامه آزمایشی دولت قرار گرفته است. هر کدام از این سه زندانی، یک واکسن متفاوت دریافت کردند و مورفی تنها بازمانده بوده است. ظاهرا او نسبت به زامبی‌ها مصون است. این سریال از سال 2014 تا 2018 پخش می‌شده است.

8- سریال منحنی (Helix)

 

Helix (2014 - 2015) - Available On Tubi - 6.8

Helix (2014 – 2015) – Available On Tubi – 6.8

سریال منحنی تنها برای دو فصل پخش شد اما این سریال محصول شبکه سایفای، از سوی طرفداران با استقبال خوبی روبه‌رو شد. این سریال در سال‌های 2014 و 2015 پخش شده است. شیوع ویروس باعث آخرالزمانی در جهان شده است. برخی افراد با قرار گرفتن در معرض این ویروس بلافاصله می‌میرند و برخی دیگر به موجوداتی زامبی مانند تبدیل می‌شوند که خشن، خطرناک و تشنه خون هستند. این سریال به دانشمندانی می‌پردازند که سعی در پیدا کردن درمانی برای این ویروس دارند و در عین حال، باید منشاء انتشار این ویروس را بیابند.

7- سریال ترس از مردگان متحرک (Fear The Walking Dead)

Fear The Walking Dead (2015 - ) - Available On Hulu - 6.9

Fear The Walking Dead (2015 – ) – Available On Hulu – 6.9

سریال ترس از مردگان متحرک، اولین نسخه فرعی از سریال مردگان متحرک به شمار می‌رود. این سریال جدید، داستان گروهی متفاوت را دنبال می‌کند که سعی دارند تا در روزهای ابتدایی شیوع زامبی‌ها جان سالم به در ببرند. سریال ترس از مردگان متحرک در هر فصل خود کاراکترهای جدیدی را معرفی می‌کند که باعث می‌شود این سریال در هر فصل جان تازه‌ای بگیرد.

6- سریال طعم گیلاس کاملا جدید (Brand New Cherry Flavor)

Brand New Cherry Flavor (2021) - Available On Netflix - 7.2

Brand New Cherry Flavor (2021) – Available On Netflix – 7.2

سریال طعم گیلاس کاملا جدید، جدیدترین عنوان در این فهرست به شمار می‌رود. این سریال درام و ترسناک محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است که بر اساس کتابی به همین نام نوشته تاد گریمسون است. این سریال داستان زنی جوان به نام لیسا را دنبال می‌کند که به لس آنجلس سفر کرده تا اولین فیلم سینمایی خود را کارگردانی کند. او در نهایت خود در موقعیتی خطرناک در میان زامبی‌ها، آدمکش‌ها، گربه‌های فراطبیعی و فردی نفرین کننده می‌یابد.

5- سریال رژیم غذایی سانتا کلاریتا (Santa Clarita Diet)

Santa Clarita Diet (2017 - 2019) - Available On Netflix - 7.8

Santa Clarita Diet (2017 – 2019) – Available On Netflix – 7.8

سریال رژیم غذایی سانتا کلاریتا برای سه فصل از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده است. این سریال با داستان قانع‌کننده خود و همچنین بازیگرانی برجسته توانسته در این فهرست قرار بگیرد. این سریال با بازی درو بریمور (Drew Barrymore) و تیموتی اولیفنت (Timothy Olyphant) است. سریال رژیم غذایی سانتا کلاریتا، پیچش جالبی در داستان زامبی‌ها ارائه می‌کند که به خوبی عناصر کمدی و وحشت را با یکدیگر ترکیب کرده است.

4- سریال آی زامبی (IZombie)

IZombie (2015 - 2019) - Available On Netflix - 7.8

IZombie (2015 – 2019) – Available On Netflix – 7.8

سریال آی زامبی، سریالی درام، جنایی و فراطبیعی محصول شبکه سی‌دبلیو است که اقتباسی از کتاب‌های کمیکی به همین نام از کمپانی دی‌سی و نوشته  مایکل آلرد (Michael Allred) و کریس رابرسون (Chris Roberson) است. این سریال داستان یک دکتر پزشکی قانونی را بازگو می‌کند که با خوردن مغر قربانی‌ها می‌تواند به پلیس در حل پرونده آنها کمک کند. سریال آی زامبی دارای داستانی خنده‌دار و طعنه‌آمیز از کسی است که راهی برای تغذیه خود و همچنین کمک کردن به بقیه پیدا می‌کند.

3- سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

The Walking Dead (2010 - 2022) - Available On Netflix - 8.2

The Walking Dead (2010 – 2022) – Available On Netflix – 8.2

طولانی‌ترین سریال این فهرست، سریال مردگان متحرک است. این سریال، داستان ریک گرایمز را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود که همه مردم آلوده شدند و زمانی که بمیرند، تبدیل به زامبی می‌شوند. هر فصل از سریال مردگان متحرک، داستان گروه اصلی را روایت می‌کند که در حال کشمکش برای زنده ماندن هستند.

2- سریال پادشاهی (Kingdom)

Kingdom (2019 - ) - Available On Peacock - 8.4

Kingdom (2019 – ) – Available On Peacock – 8.4

سریال پادشاهی، محصولی از کره جنوبی است. این سریال، اثری سیاسی، ترسناک و هیجانی است که اتفاقات آن در دوره‌ای خیالی و قرون وسطایی مانند رخ می‌دهد. طاعونی یک جامعه را در بر گرفته و باعث شده تا انسان‌ها آلوده شوند و به زامبی تبدیل شوند. یک شاهزاده سلطنتی به دنبال آن است تا در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری بدست بیاورد. سریال پادشاهی، یکی از برترین سریال‌های کره‌ای سال 2019 و 2020 میلادی محسوب می‌شود.

1- سریال اش در برابر شیطان مرده (Ash Vs Evil Dead)

Ash Vs Evil Dead (2015 - 2018) - Available On Starz - 8.4

Ash Vs Evil Dead (2015 – 2018) – Available On Starz – 8.4

سریال اش در برابر شیطان مرده پس از سه فصل توسط شبکه استارز کنسل شده بود. این سریال بر اساس سه‌گانه به نام شیطان مرده ساخته سم ریمی (Sam Raimi) است. با این وجود، سریال یکی از برترین سریال‌های زامبی محور به شمار می‌رود. بروس کمپبل (Bruce Campbell) در این سریال، نقش خود به عنوان اش ویلیامز را از آن فیلم‌ها بازآفرینی کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان