گشتی در بیست و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی تهران!

در این نمایشگاه غرفه های صنایع دستی مربوط به لوازم دکوراسیون داخلی سنتی، سنگ های قیمتی،جواهر آلات، صنایع دستی زینتی و گران قیمت وجود دارد.

 
اخبار و رویداد: بیست وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی از 20 خرداد شروع به کار کرده و تا 25 خرداد از ساعت 3 تا 9 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.
این نمایشگاه با حدود 400 غرفه در سه سالن 8، 9، 27 در حال برپایی است. با چیدانه همراه باشید تا گشتی در نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران بزنیم.

عروسک سنتی ایرانی

در این نمایشگاه غرفه های صنایع دستی مربوط به لوازم دکوراسیون داخلی سنتی، سنگ های قیمتی،جواهر آلات، صنایع دستی زینتی و گران قیمت وجود دارد.

صنایع دستی هر کشور به نوعی سفیر فرهنگی آن کشور است و یازده کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.  در مطالب قبلی درباره اینکه کدام صنایع دستی ایران را به مهمان خارجی تان هدیه دهید با شما صحبت کردیم.

در این نمایشگاه به دلیل ارتباط چهره به چهره مردم با هنرمندان فروش خوبی صورت می گیرد.
اگر به دکوراسیون سنتی علاقه دارید، برای خرید مبلمان سنتی می توانید سری به پروفایل گالریا در چیدانه بزنید.

اگر قصد حضور در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع دستی را دارید و برای این حضور برنامه ریزی کرده اید، پیشنهاد می کنیم از ساعات اول شروع به کار نمایشگاه یعنی ساعت 15 مراجعه کنید، چرا که امسال وضعیت متفاوت تر از سال های گذشته است و از ساعت های اول آغاز به کار، سالن های نمایشگاه مملو از علاقه مندان و دوستداران صنایع دستی می شود.

زمانی که وارد سالن اصلی نمایشگاه و محل استقرار بیش از 400 غرفه با تنوع بسیار از انواع و اقسام صنایع دستی از شهرهای گوناگون می شویم، اولین موضوعی که به طورکامل مشخص است، تنوع صنایع دستی با شیوه ها و روش های خاص خود است. 

مطلب پیشنهادی: محبوب ترین محصولات چیدانه در سال 93

بی شک تنوع یکی از تفاوت های اصلی نمایشگاه امسال با سال های گذشته است. برای مثال از بین تمامی غرفه ها می توان به غرفه های ارائه کننده منبت کاری، رودوزی، خراطی چوب، گلیم بافی، ابریشم دوزی، نازک کاری، مینای شیشه، ورنی بافی، کلاش بافی و بسیاری از نمونه های دیگر اشاره کرد. وقتی در این نمایشگاه قدم می زنید دلتان برای کرسی های گرمابخش خانه ایرانی و ترمه های رنگارنگ و زیبا تنگ می شود.

مطلب پیشنهادی: سفر به سرزمین رنگارنگ ترمه ها در خانه ترمه ایران

در بین تمامی افرادی که برای بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه ها مراجعه می کنند، یک نقطه مشترک وجود دارد، نقطه مشترکی که زیر سقف سالن های نمایشگاه یه اوج خود می رسد. این نقطه مشترک عشق و علاقه مردم به صنایع اصیل و دستی ایران است که باعث می شود از سراسر کشور برای مراجعه به محل برگزاری حتی ساعت ها پشت ترافیک خیابان های منتهی به محل برپایی نمایشگاه منتظر بمانند.

مطلب پیشنهادی: سفره آرایی و تزئین میز با وسایل قدیمی

10 جاذبه گردشگری جهان برای سفر در سال 2015 (1)

تزئین میز با موزائیک های سنگی!

اگر می خواهید در دکوراسیون خانه خود تغییری ایجاد کنید یا چند تکه از وسایلتان را عوض کنید تا رنگ و بویی تازه به خانه تان بدهید، می توانید برای پیدا کردن افراد و شرکت های حرفه ای به اهالی فن چیدانه سر بزنید.

منبع: chtn ؛ گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر