فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که بیش از حد مورد توجه قرار گرفتند

در ادامه همراه با ما باشید تا فیلم‌های سال ۲۰۲۱ که بیش از حد مورد توجه قرار گرفتند را به شما معرفی کنیم.

فیلم‌های سال 2021 که بیش از حد مورد توجه قرار گرفتند

سال 2021، سالی سرشار از فیلم‌های بلاک‌باستری بوده است. با این حال، برخی از مخاطبان بر این باور هستند که به برخی از این فیلم‌ها، بیش از حد بها داده شده است. بیشتر این فیلم‌ها از لحاظ منتقدان مورد ستایش قرار نگرفتند. با این وجود، آن‌ها توانستند تا مخاطبان زیادی را به خودشان جلب کنند.

در ادامه همراه با ما باشید تا فیلم‌های سال 2021 که بیش از حد مورد توجه قرار گرفتند را به شما معرفی کنیم.

فیلم مرد آزاد (Free Guy)

Free Guy

Free Guy

برخی از مخاطبان بر این باور هستند که رایان رینولدز (Ryan Reynolds) از زمان فیلم ددپول (Deadpool) تقریبا در حال نقش‌آفرینی یک نقش ثابت در تمام فیلم‌های خودش بوده است. او این نقش خود را در فیلم مرد آزاد نیز ایفا کرده است. با وجود موفقیت این فیلم، برخی از افراد باور دارند که بیش از آنچه که این فیلم سزاوارش است، به آن بها داده شده است.

فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings)

Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه، اولین فیلم سینمایی دنیای مارول به شمار می‌رود که توانسته طرفداران در دوره پس از کرونا را به هیجان در بیاورد. با این حال، برخی از افراد بر این باور هستند که این فیلم اورریتد است. با وجود منحصربه‌فرد بودن داستان و هنرهای رزمی این فیلم، اما این اثر همچنان از همان فرمول مارول استفاده کرده است.

فیلم لیگ عدالت (Justice League)

Zack Snyder's Justice League

Zack Snyder’s Justice League

بسیاری از طرفداران نسبت به فیلم لیگ عدالت نسخه زاک اسنایدر (Zack Snyder) بسیار هیجان‌زده هستند. جای تعجب هم ندارد، چراکه همین طرفداران بودن که باعث شدن تا کمپانی وارنر تصمیم به عرضه این فیلم بگیرد. این فیلم توانست تا بسیاری از مشکلات فیلم اصلی را حل نماید اما همچنان برخی باور دارند که این فیلم همچنان بدون مشکل نیست.

فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad)

The Suicide Squad

The Suicide Squad

از لحاظ کیفیت، تفاوت قابل توجهی میان فیلم جوخه انتحار سال 2016 و 2021 وجود دارد. این فیلم جدید توانسته تا بینندگان را با کاراکترهای جدید آشنا کند و یک قوس داستانی قابل توجه را برای آنها ارائه کند. با این حال، برخی از افراد باور دارند که به این فیلم بیش از حد بها داده شده است و این فیلم نتوانسته تا انتظارات را بر آورده سازد.

فیلم هیچکس (Nobody)

Nobody

Nobody

فیلم هیچکس، یک فیلم اکشن و جالب تاثیر گرفته از فیلم جان ویک (John Wick) است. این فیلم همانند فیلم جان ویک، دارای اکشن‌های زیادی است. حتی فیلمبرداری و داستان‌سرایی این فیلم نیز شبیه به فیلم جان ویک است. با این حال، نتوانسته تا همانند فیلم جان ویک سرگرم‌کننده باشد.

فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)

No Time To Die

No Time To Die

فیلم زمانی برای مردن نیست، یک پایان تقریبا کامل برای دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش جیمز باند بوده است. با این حال، برخی از افراد اظهار داشتند که این فیلم اورریتد است و نتوانسته تا به خوبی مخاطبان را جذب خود کند. این فیلم، یک ترکیب عالی از خنده، درام و اکشن است.

فیلم گودزیلا دربرابر کونگ (Godzilla Vs. Kong)

Godzilla Vs. Kong

Godzilla Vs. Kong

فیلم گودزیلا در برابر کونگ، یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های سال 2021 میلادی به شمار می‌رود اما برخی از منتقدان نظرات مثبتی در مورد آن نداشته‌اند. با این حال، بسیاری از افراد حس خوبی نسبت به این اثر داشتند. با این وجود، برخی از افراد از این سبک فیلم‌های بلاک‌باستری خسته شدند و بر این باور هستند که داستان این فیلم، چندان به خوبی به اجرا در نیامده است. علاوه بر این، پیچش‌های داستانی قابل پیش بینی زیادی در این فیلم وجود دارد.

فیلم اعلان قرمز (Red Notice)

Red Notice

Red Notice

فیلم اعلان قرمز، با بازی رایان رینولدز در کنار دوئین جانسون (Dwayne Johnson) بوده است. دوئین جانسون از جمله بازیگران برجسته به شمار می‌رود و اخیرا در کنار بازیگران بزرگ دیگری نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم از سوی منتقدان مورد استقبال قرار نگرفت اما مخاطبان از آن لذت بسیار بردند. با این وجود، برخی افراد اظهار داشتند که این فیلم اورریتد است و دارای داستان تک خطی است و فیلمبرداری آن کسل‌کننده است و اثری ناامیدکننده بوده است.

فیلم تل‌ماسه (Dune)

Dune

Dune

فیلم تل‌ماسه، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2022 میلادی بوده است. این فیلم، موفق نشد تا انتظارات طرفداران را برآورده سازد. با اینکه این فیلم از سوی منتقدان و همچنین مخاطبان با واکنش‌های مثبتی روبه‎رو شده بود اما برخی افراد بر این باور هستند که بیش از حد به این فیلم توجه شده است. آن‌ها گفته‌اند که این فیلم، با اینکه دارای جلوه‌های بصری خود و موسیقی متنی حماسی است، اما نتوانسته تا داستان را به خوبی به بیننده انتقال دهد.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)

Spider-Man: No Way Home

Spider-Man: No Way Home

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، مورد انتظارترین فیلم سال 2021 میلادی به شمار می‌رود اما برخی باور دارند که بیش از حد به این اثر بها داده شده است. این فیلم در حال حاضر، امتیاز 9 را از وب سایت آی‌ام‌دی‌بی بدست آورده است. علاوه بر این، امتیاز 94 درصد را از منتقدان گرفته است. با این وجود، برخی اظهار داشتند که این فیلم دارای لحظات فن سرویس بسیاری است و مدام سعی دارد تا بیننده را شگفت‌زده کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان