بهترین فیلم‌های نتفلکیس در سال ۲۰۲۱ – بخش دوم

فیلم گذر نه تنها باید جزو یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ میلادی سرویس نتفلیکس باشد بلکه باید گفت که این اثر، یکی از بهترین فیلم‌های سال جاری میلادی به شمار می‌رود

بهترین فیلم‌های نتفلکیس در سال 2021 – بخش دوم

سرویس آنلاین نتفلیکس، در سال جاری میلادی، عناوین مختلفی را عرضه کرده است و در این مطلب قرار است به معرفی بهترین فیلم‌های نتفلیکس در سال 2021 میلادی بپردازیم. آن دوره که فیلم‌های بزرگ و با ستاره‌های برجسته سینما تنها روی پرده سینماها اکران می‌شدند، گذشته است و حال، با وجود سرویس نتفلیکس و دیگر سرویس‌های آنلاین، آثار بسیار خوبی به صورت آنلاین عرضه می‌شوند. با وجود سرویس‌های مختلف، سرویس نتفلیکس همچنان سرویسی برجسته و پیشگام است که آثار مختلفی را در سال گذشته میلادی عرضه کرده است. همراه با ما باشید.

7- فیلم بالا را نگاه نکن (Don’t Look Up)

Don't Look Up

Don’t Look Up

فیلم بالا را نگاه نکن، از جمله آثار است که اختلاف بسیاری بین نظرات منتقدان با مخاطبان وجود دارد. فیلم بالا را نگاه نکن، اثری علمی-تخیلی و طعنه‌آمیز است که چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفته بود. این اثر ساخته آدام مک‌کی (Adam McKay) است و برخی از افراد باور دارند که او موفق شده تا یک داستان کمدی و دراماتیک خوبی را از طریق بازیگران برجسته خود به نمایش بگذارد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، جونا هیل (Jonah Hill) و مریل استریپ (Meryl Streep) اشاره کرد.

6- فیلم گذر (Passing)

Passing

Passing

فیلم گذر نه تنها باید جزو یکی از بهترین فیلم‌های سال 2021 میلادی سرویس نتفلیکس باشد بلکه باید گفت که این اثر، یکی از بهترین فیلم‌های سال جاری میلادی به شمار می‌رود. این فیلم، اولین تجربه کارگردانی ربکار هال (Rebecca Hall) به شمار می‌رود. نقش‌آفرینی تسا تامپسون (Tessa Thompson) و روث نیگا (Ruth Negga) در این فیلم واقعا خیره‌کننده است. فیلم به صورت سیاه و سفید ساخته شده است. در این فیلم، به مسائل مختلفی از جمله نژادپرستی و هویت نژادی پرداخته می‌شود. با اینکه اتفاقات فیلم در گذشته رخ می‌دهند اما پیام آن برای حال حاضر همچنان قابل استناد است.

5- فیلم قدرت سگ (The Power Of The Dog)

The Power Of The Dog

The Power Of The Dog

فیلم قدرت سگ ساخته جین کمپیون (Jane Campion) به راحتی می‌تواند جوایز بسیار زیادی در مراسم‌های اهدای جوایز پیش‌رو ببرد. این فیلم وسترن، به خوبی ساخته شده و شایسته هر جایزه‌ای است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام محصول سال 1967 میلادی است. این فیلم، داستانی احساسی و ناراحت‌کننده را بیان می‌کند که به خوبی از قدرت بازیگر اصلی خود یعنی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) بهره گرفته است. او نقش یک مزرعه‌دار ثروتمند را بازی می‌کند که رازهای پنهان آن‌ها، به رابطه میان او با برادرش و همچنین فرزند همسر جدید وی تاثیر می‌گذارد. موسیقی متن فیلم و همچنین بازی بازیگران واقعا ستودنی هستند.

4- انیمیشن میچل‌ها در برابر ماشین‌ها (The Mitchells Vs. The Machines)

The Mitchells Vs. The Machines

The Mitchells Vs. The Machines

سرویس نتفلیکس، انیمیشن‌های زیادی را منتشر کرده است اما این انیمیشن، بالاتر از کیفیت همیشگی قرار دارد و واقعا تحسین‌برانگیز است. این انیمیشن توسط مایک ریاندا (Mike Rianda) خلق شده است که اثری کمدی و علمی-تخیلی به شمار می‌رود. این انیمیشن، داستان یک خانواده را بیان می‌کند که یک سفر شگفت‌انگیز را شروع می‌کنند که باعث می‌شود تا بتوانند در میان رابطه‌های خود، عشق را پیدا کنند. فیلم میچل‌ها در برابر ماشین‌ها، داستانی با حسی خوب دارد که مطمئنا بینندگان از تماشای آن لذت خواهند برد. این انیمیشن، از جمله آثاری است که در دیدن آن نباید شک کرد.

3- فیلم هفت زندانی (7 Prisoners)

‌Seven Prisoners‌

‌Seven Prisoners‌

فیلم هفت زندانی دارای بازیگرانی برجسته نیست و به دلیل پخش آن در اواخر سال، سر و صدای زیادی پیرامون آن شکل نگرفته است. این فیلم برزیلی، واقعا شایسته این جایگاه خود در فهرست بهترین فیلم‌های سال 2021 میلادی سرویس نتفلیکس است. این فیلم توسط الکساندره موراتو (Alexandre Moratto) کارگردانی و نویسندگی شده است. فیلم هفت زندانی به مسائلی همچون فساد، استثمار و قاچاق انسان می‌پردازد. این فیلم، داستان را از دیدگاه یک قربانی باز می‌کند و به جای یک اثر تخیلی، بیشتر همانند یک مستند است.

2- فیلم سخت‌تر زمین می‌خوری (The Harder They Fall)

The Harder They Fall

The Harder They Fall

این فیلم دارای پس‌زمینه وسترن، بازیگران برجسته و موسیقی متنی به یادماندنی است. این فیلم ساخته جیمز ساموئل (Jeymes Samuel) واقعا تحسین‌برانگیز است و حتی کسانی که علاقه‌ای به زیر ژانرهای وسترن ندارند، از این اثر لذت خواهند برد. ساموئل اثری وسترن ساخته است که تمام بازیگران آن، سیاهپوست هستند. او برای ایفای کاراکترهای این فیلم از بازیگرانی همچون جاناتان میجرز (Jonathan Majors)، ادریس البا (Idris Elba)، ززی بیتز (Zazie Beetz) و رجینا کینگ (Regina King) کمک گرفته است. داستان فیلم از آغاز تا پایان گیرا است و از جمله فیلم‌هایی است که از تماشا نکردن آن پشیمان خواهید شد.

1- فیلم تیک، تیک … بوم (Tick, Tick…Boom)

Tick, Tick...Boom

Tick, Tick…Boom

در سال 2021 میلادی، فیلم در هایتز (In the Heights) ساخته لین منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) روی پرده سینماها اکران شده بود. با این حال، پروژه قابل توجه این کارگردان و نویسنده در سال گذشته میلادی، فیلم تیک، تیک … بوم بوده است. این فیلم اثری بیوگرافی، موزیکال و درام به شمار می‌رود که اولین تجربه کارگردانی لین منوئل میراندا است. این فیلم داستان نمایش‌نامه نویسی به نام جاناتان لارسون را دنبال می‌کند. این نقش را اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) به زیبایی به تصویر کشیده است. موسیقی فیلم شاهکار است اما داستان فیلم، نگاهی پیچیده به درون ذهن خلق این نمایش‌نامه نویس داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان