بهترین تصاویر عکاسی با پهباد سال ۲۰۲۱ – بخش دوم

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین تصاویر عکاسی با پهباد در سال ۲۰۲۱ میلادی بپردازیم. همراه با ما باشید.

بهترین تصاویر عکاسی با پهباد سال 2021 – بخش دوم

عکاسی با پهباد این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوان یک نقطه نظر تازه و خیره‌کننده از انسان‎ها، مناطق طبیعی و سازه‌های ساخت بشر را به نمایش گذاشت. این نوع عکاسی که نسبتا جدید است، فرصت‌های تازه‎‌ای را شکل داده و باعث خلق تصاویری بسیار زیبا و خیره‌کننده شده است. هر ساله، مراسم عکاسی با پهباد برگزار می‌شود که بهترین عکس گرفته شده با پهباد در سال گذشته را مشخص می‌کند.

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین تصاویر عکاسی با پهباد در سال 2021 میلادی بپردازیم. همراه با ما باشید.

شکار کردن خرس قطبی، نروژ

Florian Ledoux/Drone Photo Awards 2021

Florian Ledoux/Drone Photo Awards 2021

این تصویر در فصل تابستان گرفته شده که در آن زمان، یخ دریا کاهش پیدا کرده و به سمت شمال پیش رفته است. در این تصویر تماشایی، خرسی قطبی دیده می‌شود که در بالای یک کوه یخی قرار گرفته است و در حال شکار فک‌ها است. این تصویر در اسوالبارد کشور نروژ گرفته شده است. جزایر اسوالبارد، بسیار شگفت‌انگیز و همچنین، دور افتاده هستند. این جزایر در مکان خوبی در اقیانوس شمالگان و در شمال اسکاندیناوی قرار گرفته‌اند.

رویا یا واقعیت، ترکیه

F. Dilek Uyar/Drone Photo Awards 2021

F. Dilek Uyar/Drone Photo Awards 2021

این تصویر زیبا و گیج‌کننده توسط عکاس اف دیلک اویار گرفته شده است. او گفته است که این عکس عجیب و غریب از یک فیلم ترکیه‌ای الهام گرفته شده است. در این فیلم، یک دختر از دوست خود می‌پرسد که آیا عکس گرفتن از رویاها ممکن است؟ این تصویر گرفته شده از پهباد، یک ماشین در میان مزرعه را نشان می‌دهد و سپس، عکاس، رنگ‌هایی به آن افزوده است که سبب شده تا جذابیت بیشتری پیدا کند.

سیاره مارینا، دوبی

Aravind Appadurai Kannan/Drone Photo Awards 2021

Aravind Appadurai Kannan/Drone Photo Awards 2021

این تصویر گیج‌کننده، خلیج مارینای شهر دوبی که مدام در حال تغییر و پیشرفت است را به نمایش در آورده است. این عکس توسط آراویند اپادورای کانان گرفته شده است. این عکاس در مورد این عکس خود گفته است: “همانطور که بالاتر می‌روید، چیزهای بیشتری را می‌توان دید. بدون شک باید شما از چشم‌انداز پیرامون خود لذت ببرید. هر متری که بیشتر ببینید، چیزهای بیشتری را کشف خواهید کرد و متوجه چیزهایی خواهید شد که تا به حال به آن‌ها توجه نکردید.”

دایره‌های خیالی، نامیبیا

George Steinmetz/Drone Photo Awards 2021

George Steinmetz/Drone Photo Awards 2021

این تصویر توسط عکاس جورج استینمتز گرفته شده است. این تصویر هوایی خارق‌العاده، دو جنبه تماشایی منطقه حفاظت شده طبیعی نامیبرند را به نمایش در آورده است؛ یکی، گله در حال تاخت گورخرها است و دیگری، دایره‌های خیالی اسرارآمیزی است که در این منطقه قرار دارند. متخصصان مطمئن نیستند که این دایره‌ها چگونه شکل گرفته‌اند و نظریه‌های زیادی در مورد آن‌ها وجود دارند.

فست فود، زامبیا

Igor Altuna/Drone Photo Awards 2021

Igor Altuna/Drone Photo Awards 2021

این تصویر را عکاس حیات وحش ایگور التونا در کشور زامبیا گرفته است. این عکس، کفتارها را نشان می‌دهد که در حال خوردن یک بوفالو هستند و در پیرامون آن‌ها، کرکس‌های گشنه در حال پرسه زدن هستند. قبل از این‌ها، دو شیر نر این بوفالو را کشته و بخشی از آن را خورده‌اند.

غروب در کمپ پناهندگان روهینگیایی، بنگلادش

Azim Khan Ronnie/Drone Photo Awards 2021

Azim Khan Ronnie/Drone Photo Awards 2021

کمپ کوتوپالونگ در اوکهیا در کشور بنگلادش قرار دارد و بزرگترین کمپ پناهندگان در جهان به شمار می‌رود. این کمپ از خانه‌های موقت و چادرهای کوچک ساخته شده است. بیش از یک میلیون پناهنده روهینگیایی در این مکان زندگی می‌کنند که از آزار و اذیت در کشور میانمار گریخته‌اند. در آسمان، نور چادرها و خانه‌های آن‌ها همانند کرم‌های شب تاب است.

انجمن گوسفندها، فلسطین اشغالی

Yoel Robert Assiag/Drone Photo Awards 2021

Yoel Robert Assiag/Drone Photo Awards 2021

این عکس هوایی در راموت مناشه در شمال فلسطین اشغالی توسط عکاس یوئل رابرت آسیاگ گرفته شده است. این عکاس، از گله‌های بزرگ گوسفند در طی فصل تابستان و زمستان عکس گرفته است. این تصویر، گوسفندها را به شکلی جذاب به تصویر کشیده است و در نگاه اول، احتمالا کسی فکر نمی‌کند آن‌ها گوسفند هستند.

قلب جنگل، تایوان

Luo Shengping/Drone Photo Awards 2021

Luo Shengping/Drone Photo Awards 2021

این عکس، یک تصویر فوق‌العاده و فوق عاشقانه محسوب می‌شود. این تصویر هوایی از یک مراسم عروسی در جنگلی در کشور تایوان گرفته شده است. این مکان، یک مکان رویایی است که به نام قلب جنگل شناخته می‌شود که از شکل آن نیز مشخص است. شکل قلب در درون این جنگل توسط توده‌های سنگ ایجاد شده است. بنابر گفته عکاس، این قلب، نماد حمام ابدی عروس و داماد در رودخانه عشق است. این عکس خارق‌العاده را لو شنگپینگ گرفته است.

ماهیگیری در جنگل حرا، ویتنام

Pham Huy Trung/Drone Photo Awards 2021

Pham Huy Trung/Drone Photo Awards 2021

این منظره زمستانی فرح‌بخش توسط عکاس ترونگ فام هوی به تصویر کشیده شده است. این تصویر، یک ماهیگیر را نشان می‌دهد که در درون جنگل‌های حرا در حال قایقرانی است. این جنگل‌های حرا در تالاب تام گیانگ در ایالت توا تین هوئه در کشور ویتنام قرار دارند. فصل زمستان باعث شده تا درختان بدون برگ باشند و رنگ سفید به خود بگیرند.

ملاقات غازهای پا صورتی با زمستان، نروژ

Terje Kolaas/Drone Photo Awards 2021

Terje Kolaas/Drone Photo Awards 2021

برنده بهترین تصویر هوایی سال 2021 میلادی در مراسم عکاسی با پهباد، این تصویر است که توسط ترج کولاس گرفته شده است. این تصویر، هزاران غاز پا صورتی را به نمایش در آورده که در حال ورود به لیوانگر در مرکز کشور نروژ هستند. آن‌ها در حال رفتن محل تخم‌گذاری تابستانی خودشان در اسوالدبارد در شمالگان هستند. شاید به دلیل تغییر آب و هوایی، آن‌ها زودتر از موعد به اینجا آمده‌اند و زمانی که هنوز این سرزمین پوشیده از برف است، با آن روبه‌رو شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان