ماهان شبکه ایرانیان

بهترین تصاویر عکاسی با پهباد سال ۲۰۲۱ – بخش اول

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین تصاویر عکاسی با پهباد در سال ۲۰۲۱ میلادی بپردازیم. همراه با ما باشید.

بهترین تصاویر عکاسی با پهباد سال 2021 – بخش اول

عکاسی با پهباد، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوان یک نقطه نظر تازه و خیره‌کننده از انسان‎ها، مناطق طبیعی و سازه‌های ساخت بشر را به نمایش گذاشت. این نوع عکاسی که نسبتا جدید است، فرصت‌های تازه‎‌ای را شکل داده و باعث خلق تصاویری بسیار زیبا و خیره‌کننده شده است. هر ساله، مراسم عکاسی با پهباد برگزار می‌شود که بهترین عکس گرفته شده با پهباد در سال گذشته را مشخص می‌کند.

در این مطلب قرار است به معرفی بهترین تصاویر عکاسی با پهباد در سال 2021 میلادی بپردازیم. همراه با ما باشید.

ماهیگیری، ویتنام

Nguyen Phoc Hoai/Drone Photo Awards 2021

Nguyen Phoc Hoai/Drone Photo Awards 2021

این عکس تماشایی و جذاب، تصویری از ماهیگیری در ایالت بینه دینه در کشور ویتنام را نشان می‌دهد. این عکس همانند یک نقاشی بسیار برجسته و خیره‌کننده است که توسط یک استاد بزرگ نقاشی کشیده شده است. این تصویر در خارج از خط ساحلی شهر کوی انهون در کشور ویتنام گرفته شده است. این تصویر، جلبک‌های دریایی را نشان می‌دهد که در نقاط مختلف آب وجود دارند.

شهر در آسمان، دوبی، امارات

Hugo Healy/Drone Photo Awards 2021

Hugo Healy/Drone Photo Awards 2021

زمانی که شهرها در درون مه فرو می‌روند، مناظر بسیار زیبایی شکل می‌گیرند که همانند داستان‌های تخیلی هستند. این عکس نیز این موضوع را ثابت کرده است. اینجا، شهر دوبی، جنگل مشهور آسمان‌خراش‌ها است. این تصویر در صبح گرفته شده و آسمان‌خراش‌های دوبی در مه صبحگاهی را به نمایش در آورده است.

برج، دانمارک

Kristian Stigel/Drone Photo Awards 2021

Kristian Stigel/Drone Photo Awards 2021

عکاس کریستین استیگل، این تصویر زیبا را گرفته است. این تصویر، سازه تازه ساخته شده برج جنگل را نشان می‌دهد که در درون جنگل‌های کمپ رانده در دانمارک قرار گرفته است. این سازه دارای ارتفاع 45 متر است. این شگفتی معماری، یک طراحی متمایزی دارد که در تضاد با پیرامون پر برگ خود است. در مرکز این سازه نیز درختان راش دیده می‌شود که سر به آسمان بلند کرده‌اند.

تراس‌های دوییشو، چین

Ran Tian/Drone Photo Awards 2021

Ran Tian/Drone Photo Awards 2021

این تصویر از ارتفاع بسیار بالایی گرفته شده است که باعث شده تا این تراس‌ها در دوییشوی کشور چین گیج‌کننده به نظر برسند. با این حال، این تصویر گرفته شده با پهباد توسط رن تیان، این تراس‌های شالیکاری را همانند یک موازیک‌کاری بسیار زیبا به تصویر کشیده است. این شالی‌های آبشاری بازتاب‌کننده رنگ‌های متفاوتی از پیرامون خود هستند.

زالزالک‌ها روی صخره، چین

Minqiang Lu/Drone Photo Awards 2021

Minqiang Lu/Drone Photo Awards 2021

در فصل پاییز، برداشت سالیانه زالزالک قرمز در جنوب تیاهانگ در کشور چین شروع می‌شود. پس از برداشت این زالزالک‌های قرمز پررنگ، روستاییان، آن‌ها را تکه می‌کنند و آن‌ها را روی صخره‌های کوهستانی قرار می‌دهند تا با نور خورشید، خشک شوند. در این تصویر، می‌توان این کار را مشاهده کرد. این تصویر تماشایی توسط میانژیانگ لو گرفته شده است.

رودخانه مسموم، رومانی

Gheorghe Popa/Drone Photo Awards 2021

این تصویر بسیار زیبا توسط گورگه پوپا گرفته شده است. این عکس، رودخانه‌های کوچک و سمی در کوهستان‌های اپوسنی در ترنسیلوانیای کشور رومانی را نشان می‌دهد. این عکس، برنده جایزه بخش ابسترک مراسم عکاسی با پهباد سال گذشته میلادی شده است. این تصویر در نزدیکی روستای گیمانا گرفته شده است، روستایی که اکنون متروکه است. این الگوی ابسترک و رنگین، توسط طبیعت و همچنین ضایعات شیمیایی ناشی از معدن‌کاری ایجاد شده است.

شاخک‌های ابیس، اسپانیا

Juan García Lucas/Drone Photo Awards 2021

Juan García Lucas/Drone Photo Awards 2021

این اشکال صخره‌ای فرازمینی و خارق‌العاده، در منطقه‌ای کوهستانی به نام آراگون قرار دارند. این اشکال با نام کارکاواس شناخته می‌شوند و این تصویر گرفته شده با پهباد، ظاهری فرازمینی و شگفت‌انگیز از این مکان را به بیننده به نمایش گذاشته است. این تصویر زیبا توسط عکاس ژان گارسیا لوکاس گرفته شده است. او علاوه بر عکاسی، یک کوهنورد است که در درون صخره‌های ناهموار و خشن گردش می‌کند و از مناظر غیر طبیعی که بیانگر حسی علمی-تخیلی هستند، تصویربرداری می‌کند.

سد پسمانده، استرالیا

David Dahlenburg/Drone Photo Awards 2021

David Dahlenburg/Drone Photo Awards 2021

واقعا غیر ممکن است که باور کرد، این منظره بسیار خارق‌العاده و رنگارنگ واقعا وجود دارد اما این مکان در منطقه‌ای در جنوب کشور استرالیا قرار گرفته است. این عکس از بالای یک معدن مس، طلا و اورانیوم گرفته شده است. در این تصویر، یک سد دیده می‌شود و رنگ‌های خیره‌کننده پیرامون آن، توسط ابزارآلات معدن‌کاری شکل گرفته‌اند.

پودل در کلزا، لهستان

Jan Ulicki/Drone Photo Awards 2021

Jan Ulicki/Drone Photo Awards 2021

این تصویر بسیار زیبا و جذاب را ژان اولیکی گرفته است. این تصویر هوایی، یک جنگل کوچک و زیبا به شکل یک پودل (یک نژاد سگ کوچک) را نشان می‌دهد. پیرامون این درختان، مزارع زرد رنگ کلزا قرار گرفته‌اند. همین باعث شکل‌گیری تصویر بسیار خارق‌العاده و تماشایی شده است. این مکان در سیلسیا در جنوب غربی کشور لهستان قرار گرفته است.

پرواز فلامینگو‌ها روی دریاچه ماگادی، کنیا

Ying Shi/Drone Photo Awards 2021

Ying Shi/Drone Photo Awards 2021

این عکس خیره‌کننده از آسمان و از درون یک هلیکوپتر گرفته شده است. این تصویر، دریاچه ماگادی در دره گریت ریفت در کشور کنیا را به نمایش در آورده است. رنگ‌های این دریاچه نمک با تغییرات آب و هوایی، عوض می‌شوند. این دریاچه، مکان و زیستگاه بسیار مهمی برای پرندگان از جمله فلامینگوها به شمار می‌رود. در این تصویر، دریاچه به رنگ میلک شیک توت فرنگی است که ظاهری منحصربه‌فرد به آن داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان