جنسیس جی ۷۰ شوتینگ بریک و رقابت با مرسدس بنز

جی ۷۰ شوتینگ بریک یک واگن بسیار زیبا و اشرافی است که براحتی می‌تواند در این بخش با محصولاتی مانند مرسدس بنز سی- کلاس استیت، ب ام و سری ۳ تورینگ و آئودی آ ۴ اونت رقابت کند.

برند لوکس جنسیس در ادامه معرفی سدان‌ها و شاسی بلند‌های خاص خود این بار مقداری مقداری تغییر مسیر داده و کلاس بدنه شوتینگ بریک را نیز وارد کارنامه خود کرده است. این خودرو براساس سدان فیس لیفت جی 70 که سپتامبر 2020 در کره جنوبی معرفی شد، شکل گرفته است.

جی 70 شوتینگ بریک یک واگن بسیار زیبا و اشرافی است که براحتی می‌تواند در این بخش با محصولاتی مانند مرسدس بنز سی- کلاس استیت، ب ام و سری 3 تورینگ و آئودی آ 4 اونت رقابت کند.

این محصول از منظر ابعاد بدنه برابر با 4685 میلیمتر در طول، 1850 میلیمتر در عرض و 1400 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با 2835 میلیمتر است. ورود جی 70 به کلاس شوتینگ بریک این اجازه را به طراحان کمپانی داده تا فضای بار را در مقایسه با نسخه استاندارد جی 70 به میزان 40 درصد افزایش دهند.

درباره زیبایی‌های طراحی این خودرو در قسمت دماغه (بویژه چراغ‌های اصلی) قبلا صحبت کرده ایم، اما در رابطه با نسخه شوتینگ بریک ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که طراحان جنسیس از ستون آخر اوج هنرمندی خود را به نمایش گذاشته اند تا حاصل کار نه یک سازه ناقص و آزار دهنده بلکه جادویی از زیبایی فلز و برش‌های فناورانه باشد.

نمونه‌ای که در تصاویر مشاهده می‌شود به موتور 2 لیتری توربو و سامانه تمام چرخ محرک مجهز است، اما پیش بینی اینکه نسخه 6 سیلندر 3.3 لیتری محور عقب نیز وارد بازار خواهد شد، در شرایط کنونی ممکن نیست، زیرا کمپانی سازنده اطلاعات رسمی پیشرانه را منتشر نکرده است.
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان