بهترین جزایر خلوت کارائیب – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین جزایر خلوت کارائیب را به شما معرفی کنیم.

بهترین جزایر خلوت کارائیب – بخش دوم

در دریای کارائیب، جزایری وجود دارند که دست نخورده باقی ماندند و گردشگران زیادی در آن حضور ندارند، همین باعث شده تا این جزایر، مکان بسیار خوبی برای گذراندن تطیلات در آرامش و لذت کامل باشند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین جزایر خلوت کارائیب را به شما معرفی کنیم.

جزایر سینتز، آنتیل فرانسوی

Iles des Saintes, Guadeloupe Islands, French Antilles

Iles des Saintes, Guadeloupe Islands, French Antilles

این جزایر آرام و فرانسوی، در حدود شانزده کیلومتری از جنوب غربی جزایر گودالوپ واقع شده است. این جزایر شامل هفت جزیره کوچک و دو جزیره مسکونی است. در ابتدا، ماهیگیرانی از بریتانی و نورماندی در این جزیره ساکن شده‌اند. این جزایر فرانسوی زبان در کشور فرانسه به خوبی شناخته شده هستند اما گردشگران از دیگر کشورها کمتر از این جزایر بازدید می‎کنند. از همین رو، این جزایر، یک آرامش خاصی در عین لذتی خارق‌العاده دارند.

شما می‌توانید یک قایق اجاره کنید و در درون آب‌های پیرامون این جزایر دریانوردی کنید. علاوه بر این، می‌توانید در یکی از خلیج‌های آن مشغول غواصی شوید یا اینکه در روی شن‌های آن مشغول گردش شوید. پر جمعیت‌ترین این جزایر، جزیره تریدی هوت است که دارای سواحل بسیار بزرگی است. این جزیره شامل یک قلعه ویران شده و بارهای بسیار خوبی است. این قلعه با نام ناپلئون در ارتفاع 122 متری از سطح دریا قرار گرفته است و چشم‌انداز بسیار خوبی نسبت به منطقه دارد. این جزیره به عنوان میراث یونسکو ثبت شده است.

بکویا، سنت وینست و گرنادینز

Bequia, St. Vincent and the Grenadines

Bequia, St. Vincent and the Grenadines

مجمع الجزایر سنت وینست و گرانادینز شامل سی و دو جزیره است. جزیره بکویا یکی از این جزایر است که پس از جزیره پایتخت این مجمع الجزایر یعنی جزیره سنت وینست، بزرگترین جزیره محسوب می‌شود. جزیره بکویا حدود هیجده کیلومتر مربع مساحت دارد.این جزیره کوچک و زیبا دارای سواحل بسیار زیبا، روستاهای رنگارنگ، تپه‌های پوشیده از جنگل و فرهنگی غنی است.

گردشگران و مسافران برای ورود به جزیره سنت وینست باید از بندر الیزابت وارد شوند. از همین رو، این بندر همانند دیگر نقاط، کم رفت و آمد نیست. با این حال، باید گفت که رستوران‌های سرزنده و بانشاطی در این بندر وجود دارند. در نقاط مختلف این جزایر، هتل‌های کوچکی هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید.

جزیره نویس، سنت کتیس و نویس

Nevis, St Kitts and Nevis

Nevis, St Kitts and Nevis

نبود کشتی‌های بزرگ تفریحی و استراحتگاه و تفرجگاه‌های بزرگ سبب شده تا مناطق سرسبز جزیره نویس همانند گذشته باقی بمانند. با این حال، همچنان در این جزیره، مکان‌های دیدنی مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید. در این جزیره، گردشگران و مسافران می‌توانند از اسب سواری، کلاس‌های یوگا، ورزش‌های آبی و آبگرم‌های داغ لذت ببرند. علاوه بر این، مکان‌های تاریخی در این جزیره وجود دارند که ارزش بازدید را دارند.

به عنوان مثال، چارلزتاون، پایتخت تاریخی این جزیره محسوب می‌شود که مکانی شگفت‌انگیز است. این مکان دارای ساختمان‌هایی زیبا از قرن هیجدهم و نوزدهم میلادی است. در داخل این جزیره، مسیرهای زیادی به داخل جنگل‌های متراکم جزیره وجود دارد، جنگل‌هایی که محل زندگی حیوانات مختلفی همچون میمون و پرندگان هستند. علاوه بر این، قله نویس وجود دارد که یک قله آتشفشانی سبز رنگ است که مشرف به تمام جزیره است.

جزیره دومینیکا

Dominica

Dominica

جزیره دومینیکا بین جزایر گوادلوپ و مارتینیکو قرار گرفته و به عنوان جزیره طبیعت شناخته می‌شود. این جزیره را نباید با جمهوری دومینیکن اشتباه گرفت. این جزیره سواحل خوب و شنی ندارد اما باید گفت که پوشیده از جنگل‌ها و حیات وحشی متنوع است. علاوه بر این، هتل‌های برجسته و مجللی دارد. از جمله مهم‌ترین جاذبه گردشگری این جزیره می‎‌توان دریاچه جوشان را نام برد که دومین آبگرم بزرگ جهان محسوب می‌شود.

جزیره دومینیکا، دارای مسیرهای جنگلی بسیاری است که شما می‌توانید در میان آن‌ها قدم بزنید و کوهنوردی کنید. شما می‌توانید از طریق رودخانه ایندین، به درون جنگل بروید و تنوع زیست محیطی آن را مشاهده کنید. این جزیره سرسبز و گرمسیری همچنین دارای آبشارهای خیره‌کننده، استخرهای سنگی و طبیعی و پارک‌های ملی است که آن را به یک مکان بسیار ایده‌آل برای استراحت، گردش و گذراندن تعطیلات تبدیل می‌کند.

جزیره آنگویلا، کارائیب شرقی، بریتانیا

Anguilla, Eastern Caribbean, British Overseas Territory

Anguilla, Eastern Caribbean, British Overseas Territory

این پهنه خاکی موج‌دار و ناهموار حدود 91 کیلومتر مربع مساحت دارد و شامل بیش از سی و سه ساحل و هتل‌های لوکس است. در حقیقت، این جزیره، مکان بسیار محبوبی در میان افراد مشهور به شمار می‌رود. این جزیره که حدود یازده کیلومتری شمال سنت مارتن قرار گرفته، مکان بسیار خوبی است که متعلق به کشور بریتانیا است.

همانطور که حدس زده‌اید، فعالیت‌های اصلی در این جزیره بر محویت سواحل است و با وجود کشتی شکسته‌های بسیار در درون آب‌های آن، این جزیره به محل محبوبی در میان غواصان تبدیل شده است. جزیره آنگویلا در دو دهه اخیر بیشتر مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

هر چند، در سال 2017 میلادی، طوفان ایرما، آسیب‌های شدیدی به این جزیره وارد کرده است. با این حال، این جزیره بازسازی شده و اکنون، پذیرای گردشگران و مسافران است. در این جزیره، جشنواره‌های موسیقی زیادی برگزار می‌شوند که رنگارنگ و زیبا هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان