مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۲۲ – بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۲۲ میلادی را به شما معرفی کنیم.

مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2022 – بخش دوم

برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی، سال 2022 میلادی، سال بسیار هیجان‌انگیزی به شمار می‌رود. با اینکه دنیای سینمایی مارول در سال 2021 با پخش نه اثر، بسیار برجسته بود اما سال 2022 را می‌توان سال دی‌سی دانست. با این حال، مارول نیز قرار است سه فیلم را اکران نماید.

در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2022 میلادی را به شما معرفی کنیم.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever)

Black Panther: Wakanda Forever

Black Panther: Wakanda Forever

اینکه دنباله فیلم پلنگ سیاه سال 2018 بتواند همانند فیلم اصلی موفق باشد، کار بسیار دشواری است. به دنبال مرگ چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، بازیگر نقش پلنگ سیاه، این فیلم در مسیر توسعه خود، با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است. علاوه بر این، شایعاتی در مورد خروج لتیشیا رایت (Letitia Wright) از این فیلم و همچنین انتخاب بازیگری دیگر برای نقش تی‌چالا وجود دارد.

با این حال، استودیو مارول در گذشته نیز این چنین مشکلاتی را مدیریت کرده و همچنان، همانند فیلم قبلی، رایان کوگلر (Ryan Coogler) سکان کارگردانی فیلم را در دست دارد. با توجه به اینکه کارگردان این فیلم دانش بسیار کاملی از کاراکترهای آن دارد، پس می‌توان انتظار داشت که این فیلم نیز همانند فیلم قبلی، موفق و عالی باشد.

فیلم بتمن (The Batman)

The Batman

The Batman

کاراکتر بتمن در چند سال اخیرا، در چندین مختلف در دنیای سینمایی دی‌سی دیده شده است اما باید گفت که حدود یک دهه از زمان یک فیلم مستقل در مورد بتمن گذشته است و سرانجام، فیلم بتمن در سال 2022 میلادی اکران خواهد شد. علاوه بر این، این فیلم برای اولین بار قرار است کارهای کاراگاهی بتمن را به نمایش در بیاورد که واقعا جالب توجه هستند.

با وجود انتشار دو تریلر در مورد فیلم بتمن، همچنان داستان این فیلم پنهان باقی مانده است. شخصیت ریدلر، شخصیت شرور اصلی فیلم بتمن خواهد بود. این فیلم قرار است نقش‌های شروری را به نمایش در بیاورد که همانند آن کمتر دیده شده است. علاوه بر این، این فیلم، اولین حضور رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش شوالیه تاریکی است.

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی (Doctor Strange In The Multiverse Of Madness)

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی، دومین فیلم اختصاصی دکتر استرنج به شمار می‌رود. این فیلم قرار است ادامه اتفاقات فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) را در پیش بگیرد. از همین رو، هیجان برای این فیلم بسیار زیاد است. با این حال، اطلاعات بسیار اندکی از این فیلم در دسترس است.

تریلر منتشر شده برای این فیلم، نشان داده که موردو در این فیلم حضور خواهد داشت و وانگ ارتقاء پیدا کرده است. علاوه بر این، این تریلر، اشاره‌هایی به وریانت‌هایی از دکتر استرنج از جهان‌های دیگر داشته است. علاوه بر این، این فیلم بار دیگر نشان خواهد داد که دنیای سینمایی مارول در کنار هم قرار دادن چندین ابرقهرمان در یک فیلم، بسیار موفق است و به خوبی می‌تواند داستان را کنترل نماید. در این فیلم، در کنار دکتر استرنج، واندا ماکسیموف یا اسکارلت ویچ حضور خواهد داشت.

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across The Spider-Verse)

Spider-Man: Across The Spider-Verse

Spider-Man: Across The Spider-Verse

حتی در میانه مشکلات ناشی از ویروس کرونا، فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، توانسته بود تا موفقیت بسیار قابل قبولی بدست بیاورد. این فیلم توانسته تا در جایگاه دوم پر فروش‌ترین آخر هفته در تاریخ سینما را بدست بیاورد. با این حال، نگران نباشید، سال 2022 نیز همچنان برای طرفداران این شخصیت جالب خواهد بود.

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی، دنباله‌ای برای انیمیشن قبلی است و در سال 2022 عرضه خواهد شد. البته باید توجه داشت که این انیمیشن، دارای دو بخش است که بخش دوم آن نیز حدود یک سال بعد و در سال 2023 اکران خواهد شد. باید گفت که انیمیشن جدید قرار است حتی نسبت به فیلم اول، بیشتر به مسائل مولتی ورس بپردازد.

فیلم فلش (The Flash)

The Flash

The Flash

اگر از بحث مولتی ورس و همچنین آمدن کاراکترهای مختلف از جهانی دیگر در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، لذت بردید و هیجان زده شدید، پس آماده باشید تا شاهد این اتفاق در دنیای دی‌سی نیز باشید. فیلم فلش قرار است مسئله مولتی ورس را در دنیای سینمایی دی‌سی مطرح کند. با اینکه این فیلم فلش برای رقابت با کراس‌اُورهای دنیای سینمایی مارول کار بسیار دشواری در پیش دارد اما پتانسیل بسیار بالایی برای موفقیت دارد.

در تیزر منتشر شده برای فیلم فلش، آشکار شده که سه نسخه مختلف از شخصیت فلش در این فیلم وجود خواهد داشت و علاوه بر این، مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن در این فیلم حضور خواهند داشت. از همین رو، فیلم فلش می‌تواند شگفت‌انگیزترین فیلم سال آینده میلادی باشد و با مسائل مختلف و پنهان خود، بتواند اوقات خوشی را برای بینندگان به ارمغان بیاورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان