بهترین فیلم‌های زمستانی که حتما باید ببینید – بخش اول

در ادامه به معرفی فیلم‌هایی زمستانی خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم‌های زمستانی که حتما باید ببینید – بخش اول

در شروع فصل زمستان، سرویس‌های آنلاین و کمپانی‌های فیلم‌سازی سعی دارند تا فیلم‌هایی با موضوعات در مورد کریسمس یا زمستان را به مخاطبان عرضه کنند. اگر به دنبال آن هستید تا در هوای گرم داخل اتاق خود بنشینید و به تماشای یک فیلم زمستانی مشغول شوید، همراه با ما باشید.

در ادامه به معرفی فیلم‌هایی زمستانی خواهیم پرداخت.

10- پس فردا (The Day After Tomorrow)

The Day After Tomorrow

The Day After Tomorrow

فیلم پس فردا، اثری در ژانر علمی-تخیلی است که در سال 2004 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. این فیلم با بازی بازیگرانی برجسته بوده که شامل دنیس کوئید (Dennis Quaid)، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)، ایان هولم (Ian Holm) و امی راسوم (Emmy Rossum) است. فیلم پس فردا، اثری فاجعه‌ای است که بیننده‌ها را همانند کاراکترهای داستان به لرزه وا می‌دارد.

این فیلم، داستان گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را دنبال می‌کند که در حال رفتن به شهر نیویورک هستند تا در آنجا، در یک رویداد آکادمیک شرکت نمایند. با این حال، سیل شدید و دیگر فاجعه‌های آب‌وهوایی فاجعه‌بار رخ می‌دهند و باید می‌شود تا آن‌ها سرگردان شوند. یکی از این دانش‌آموزان آسیب می‌بیند و بقیه گروه نیز منتظر رسیدن گروه نجات هستند، گروه نجاتی که ممکن است هرگز از راه نرسد.

9- فیلم شاهدخت یخی (Ice Princess)

Ice Princess

Ice Princess

فیلم شاهدخت یخی، اثری نسبتا شاد و کمدی است که در سال 2005 میلادی اکران شده است. این فیلم، داستانی زندگی روزمره ستاره اسکیت سواری به نام کیسی کارلایل را دنبال می‌کند. فیلم شاهدخت یخی، فیلمی است که برای نوجوانان و خانواده‌ها بسیار مناسب است و حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

کیسی با وجود مخالفت‌های مادرش، به طور مخفیانه مشغول تمرین اسکیت سواری روی یخ می‌شود و همین باعث می‌شود تا او نتواند درس‌های خود را به خوبی دنبال نماید. با کمک یک اسکیت‌سوار حرفه‌ای، کیسی موفق می‌شود تا سطح کیفیت خود را بالا ببرد. با این حال، مادر کیسی برای این کار او، او را تحقیر می‌کند. در کل، فیلم شاهدخت یخی، داستانی در مورد به بلوغ رسیدن است که پس از گذشت بیش از یک دهه، همچنان داستان آن مرتبط و جالب است.

8- فیلم سفید برفی و شکارچی (Snow White and the Huntsman)

Snow White and the Huntsman

Snow White and the Huntsman

فیلم سفید برفی و شکارچی، یک بازسازی لایو اکشن از انیمیشنی به همین نام محصول کمپانی دیزنی به شمار می‌رود. این انیمیشن، اولین فیلم سینمایی از یک شاهدخت کمپانی دیزنی بوده است. فیلم سفید برفی و شکارچی در سال 2012 اکران شده و توانسته تا داستان خود را با جلوه‌های ویژه برجسته به نمایش در بیاورد. پس از آن، یک پیش‌درآمد برای این فیلم ساخته شده که به نام شکارچی: جنگ زمستانی (The Huntsman: Winter’s War) است که در کنار این فیلم، می‌توان آن را تماشا کرد.

در فیلم سفید برفی و شکارچی، سفید برفی توسط مادرخوانده‌اش به نام راوینا بزرگ شده است. پس از اینکه آینه جادویی به راوینا می‌گوید که برای بدست آوردن فناناپذیر بودن، باید قلب سفید برفی را بخورد، او سعی در کشتن سفید برفی دارد. این فیلم، داستان اریک شکارچی را دنبال می‌کند که به سفید برفی در فرار از چنگال راوینا کمک می‌کند.

7- فیلم عصر یخبندان (Ice Age)

Ice Age

Ice Age

مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان، احتمالا یکی از نمادین‌ترین مجموعه‌های دنیای انیمیشن به شمار می‌رود. انیمیشن عصر یخبندان در سال 2002 میلادی پخش شده و به دنبال آن، چندین دنباله برای آن ساخته شده است. این انیمیشن، یک کمدی دوستانه و جالب توجه دارد که توجه مخاطبان زیادی را بدست آورده است. این انیمیشن داستان ماموتی به نام مانی، یک تنبل زمینی به نام سید و یک ببر دندان شمشیری به نام دیگو را دنبال می‌کند. آن‌ها در تلاش هستند تا یک بچه انسان گمشده را به قبلیه‌اش تحویل دهند.

با این حال، در نهایت مشخص شد که برجسته‌ترین کاراکتر این مجموعه، یک سنجاب دندان شمشیری است. او همیشه بد شانس است و فقط می‌خواهد تا بلوط خود را در جای امنی پنهان نماید. تلاش‌های او برای انجام این کار، از جمله بهترین بخش‌های مجموعه عصر یخبندان به شمار می‌رود.

6- فیلم درخشش (The Shining)

The Shining

The Shining

فیلم درخشش بر اساس رمانی به همین نام نوشته استیون کینگ (Stephen King) است. این فیلم در سال 1980 میلادی اکران شده و یکی از نمادین‌ترین فیلم‌های هیجانی و ترسناک تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم، داستان زندگی یک نویسنده به نام جک تورنس را دنبال می‌کند که قبلا معتاد به الکل بوده است. او به سرایدار زمستانی هتل اورلوک در منطقه‌ای دورافتاده در کلورادو تبدیل می‌شود.

با وجود همسر و فرزندش، سلامت روانی او دچار مشکل می‌شود و او به شدت خشن می‌شود. در همین حین، پسرش به نام دنی، رویاهایی ترسناک می‌بیند و با صدایی عجیب و خوفناک صحبت می‌کند. فیلم درخشش از جمله برجسته‌ترین آثار ترسناک تاریخ سینما به شمار می‌رود و توانسته تا سطح کیفیت بالایی از خود به جای بگذارد که فیلم‌های پس از آن باید از آن الگو بگیرند و سعی کنند تا به سطح کیفیت این فیلم دست یابند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان