بهترین فیلم‌های زمستانی که حتما باید ببینید – بخش دوم

در ادامه به معرفی فیلم‌هایی زمستانی خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم‌های زمستانی که حتما باید ببینید – بخش دوم

در شروع فصل زمستان، سرویس‌های آنلاین و کمپانی‌های فیلم‌سازی سعی دارند تا فیلم‌هایی با موضوعاتی در مورد کریسمس یا زمستان را به مخاطبان عرضه کنند. اگر به دنبال آن هستید تا در هوای گرم داخل اتاق خود بنشینید و به تماشای یک فیلم زمستانی مشغول شوید، همراه با ما باشید.

در ادامه به معرفی فیلم‌هایی زمستانی خواهیم پرداخت.

انیمیشن یخ‌زده (Frozen)

Frozen

Frozen

یکی از مشهورترین انیمیشن‌های مدرن دیزنی، انیمیشن یخ‌زده است که در سال 2013 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. این اثر انیمیشنی واقعا در میان مخاطبان درخشیده است. از جلوه‌های بصری تماشایی آن تا موسیقی متن جذابش، این انیمیشن یک اثر سینمایی عالی برای یک روز برفی به شمار می‌رود.

انیمیشن یخ‌زده داستان دو خواهر به نام السا و آنا را دنبال می‌کند که شاهزاده هستنند و در زندگی خود، بالا و پایین‌های جالب توجهی دارند. السا از ترس قدرت جادویی‌اش، فرار می‌کند و در درون کوهستان‌های پوشیده از برف پنهان می‌شود. در همین حین، آنا مصمم است تا خواهر خودش را باز گرداند. در این انیمیشن، یک مرد برفی جادویی به نام اولاف وجود دارد که قلب سردترین اشخاص را نیز گرم خواهد کرد.

فیلم سرگذشت نارنیا: شیر، جادوگر و کمد

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch, and the Wardrobe

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch, and the Wardrobe

این فیلم بر اساس مجموعه رمانی به همین نام نوشته سی اس لوئیس (C.S. Lewis) است. این اثر سینمایی به دنبال موفقیت قابل توجه خود در گیشه، آغاز یک سه‌گانه بود و دو دنباله برای آن ساخته شده است. این فیلم، داستان چهار خواهر و برادر را دنبال می‌کند که به درون یک کمد جادویی می‌روند که آن‌ها را به یک دنیای فانتزی منتقل می‌کند.

در درون قلمروی همیشه زمستان، آن‌ها با موجودات عجیب زیادی مواجه می‌شوند که شامل حیوانات سخنگو و یک نیمه انسان و نیمه بز به نام آقای تومنوس است. با این حال، لذت سفر آن‌ها توسط جادوگر سفید از بین می‌برد چراکه او تصمیم دارد تا قلمرو را تحت کنترل ظالمانه خود حفظ کند.

فیلم تیغ شهرت (Blades of Glory)

Blades of Glory

Blades of Glory

فیلم تیغ شهرت در سال 2007 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. این اثر کمدی، به مدت نود دقیقه، بیننده را به خنده وا می‌دارد. دو اسکیت‌باز رقیب به نام‌های چاز مایکل مایکلز و جیمی مک‌الروی، از شرکت در مسابقه اسکیت سواری نمایشی مردان برای همیشه منع شده‌اند. دلیل آن نیز این بوده که آن‌ها، در بالای سکوی اهدای مدال، با یکدیگر دعوا کرده‌اند.

با این حال، یک مربی تصمیم می‌گیرد تا آن‌ها را به این مسابقات برگرداند و به آن‌ها پیشنهاد می‌کند که به عنوان یک زوج، اسکیت‌سواری کنند. آن‌ها هر کدام یک ویژگی خاص دارند و با ترکیب کردن این ویژگی، پتانسیل بسیار زیادی برای موفقیت دارند. البته اگر، در طی مسابقه، با یکدیگر دعوا نکنند.

فیلم از گور برخاسته (The Revenant)

The Revenant

The Revenant

فیلم از گور برخاسته، در سال 2015 میلادی روی پرده سینماها اکران شده و موفق به کسب جایزه اسکار نیز شده است. این فیلم، اثر جالب دیگری است که می‌توان در روزهای زمستانی و برفی از دیدن آن لذت برد. اتفاقات این فیلم در سال 1823 میلادی و در شمال و جنوب داکوتا رخ می‌دهند. این فیلم، داستان زندگی خشن و وحشیانه شکارچیان و تله‌گذاران این منطقه را بازگو می‌کند.

کاراکتر اصلی این فیلم، هیو گلس است که با یک خرس گریزلی مبارزه کرده است و همچنین اوقات بسیار ساختی با همراهان خودش همچون فرنچ و آریکارا داشته است. فیلم از گور برخاسته، یک اثر خشن است که صحنه‌های ناراحت‌کننده و خون‌آلود زیادی دارد. با این حال، کسانی که از آثار تاریخی لذت می‌برند، می‌توانند در یک جای گرم و نرم بنشینند و این فیلم جالب توجه را تماشا کنند. لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) سرانجام پس از مدت‌ها، جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای نقش‌آفرینی در این فیلم بدست آورده است.

فیلم کوه میان ما (The Mountain Between Us)

The Mountain Between Us

The Mountain Between Us

فیلم کوه میان ما بر اساس رمانی به همین نام نوشته چارلز مارتین (Charles Martin) است. این فیلم در سال 2017 میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. این فیلم داستان سفر دکتر بن باس و الکس مارتین را دنبال می‌کند که از یک سقوط هواپیما جان سالم به در می‌برند اما در میان منطقه‌ای کوهستانی و برفی گرفتار شده‌اند.

پس از اینکه پرواز آن‌ها کنسل می‌شود، این دو غریبه با یکدیگر موافقت می‌کنند تا با یک هواپیمای کوچک از آیداهو به دنور سفر کنند. دکتر باس باید خود را به یک عمل اضطراری برساند و مارتین نیز باید در مراسم ازدواج خود حاضر شود. با این حال، داستان آن‌ها به سرعت به تلاش برای بقاء تبدیل می‌شود و آن‌ها باید تلاش کنند تا هر طور که شده خود را به شهر یا روستایی برسانند و از این منطقه یخ‌زده و برفی بیرون بروند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان