ماهان شبکه ایرانیان

انیمه‌هایی که باید پس از سریال انیمیشنی Arcane تماشا کرد – بخش اول

سریال انیمیشنی آرکین (Arcane) بر اساس مجموعه بازی‌هایی به نام لیگ افسانه‌ها (League of Legends) است که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده است. اولین فصل از این سریال شامل نُه قسمت است و داستان پس‌زمینه برخی از کاراکترهای محبوب این بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد.

انیمه‌هایی که باید پس از سریال انیمیشنی Arcane تماشا کرد – بخش اول

سریال انیمیشنی آرکین (Arcane) بر اساس مجموعه بازی‌هایی به نام لیگ افسانه‌ها (League of Legends) است که در ماه نوامبر سال 2021 میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده است. اولین فصل از این سریال شامل نُه قسمت است و داستان پس‌زمینه برخی از کاراکترهای محبوب این بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد.

حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد این بازی‌ها ندارید نیز می‌توانید از داستان قانع‌کننده آن، کاراکترهای گیرا و انیمیشن‌سازی برجسته آن لذت ببرید. در این سریال، بیننده شاهد جادو، تکنولوژی و موضوعاتی همچون تنش، جنگ و آسیب‌های روحی خواهد بود. در ادامه همراه با ما باشید تا انیمه‌هایی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید پس از تماشای سریال آرکین، آن‌ها را دنبال کنید.

اوتنا دختر انقلابی 

(Revolutionary Girl Utena)

(Revolutionary Girl Utena)

دوئل‌کنندگان آکادمی اوهتوری برای کمک به رز براید، آنتی هیممیا و قدرت اسرارآمیزی که او برای متحول کردن دنیا در اختیار دارد، مبارزه می‌کنند. اوتنا تنجو به اوهتوری می‌‌آید تا شاهزاده‌ای را پیدا کند که در کودکی، او را نجات داده است و قصد دارد تا خودش یک شاهزاده شود. او در ادامه از آنتی هیمه‌میا محافظت می‌کند.

علاوه بر موضوعات مربوط به رسیدن به بلوغ و سوءاستفاده، رابطه آنتی و یوتنا دارای درون مایه بسیار عاشقانه و قدرتمندانه‌ای است که باعث استقبال از سوی طرفداران این مجموعه شده است. این رابطه آن‌ها را می‌توان همانند رابطه وی و کیتلین در سریال انیمیشنی آرکین دانست.

مگالو بوکس 

(Megalo Box)

(Megalo Box)

شخصیت وی در سریال انیمیشنی آرکین، یک جنگجو است که ترجیح می‌دهد تا رقبای خودش را با مشت‌هایش از سر راه بردارد. بر خلاف او، خواهرش جنیکس ترجیح می‌دهد تا از سلاح‌های مختلف استفاده کند. شخصیت وی در ادامه از دستکش‌های هکستک اتلس استفاده می‌کند تا بتواند رقبای قدرتمند را زمین بزند. مطمئنا، مقابله وی در برابر شخصیت اصلی انیمه مگالو باکس در یک مسابقه مشت‌زنی جالب توجه خواهد بود که طرفداران انیمه از آن بسیار لذت خواهند برد.

انیمه مگالو بوکس موفق شده تا ورزش بوکس را به خوبی به نمایش در بیاورد. این انیمه اقتباسی مدرن از مانگایی محصول سال 1968 میلادی است و داستان یک بوکسور بدون نام از محله‌های بیابانی را دنبال می‌کند که تحت نام جانک داگ مبارزه می‌کند. در این انیمه، افراد با پوشش و بازوهای مکانیکی به نام ابزار مبارزه می‌کنند که باعث می‌شوند تا قدرت مبارز بیشتر باشد. در ادامه، جانک داگ وارد مسابقات قهرمانی مگالونیا می‌شود اما هیچ ابزاری ندارد و تنها با زور خود، مسابقه می‌دهد.

شماره شش 

(No.6)

(No.6)

شماره شش، یک شهر آینده‌محور است که به شدت تحت تاثیر اختلاف طبقاتی قرار دارد. شیون یک زندگی آرام و ممتاز را در کرونوس، مرفه‌ترین بخش شهر، می‌گذراند. معشوقه آینده او نیز نزومی است که یتیمی از لاست تاون، فقیرترین منطقه است. زمانی که آن‌ها با یکدیگر آشنا می‌شوند، شیون به نزومی اجازه می‌دهد تا در خانه‌اش پناه بگیرد و به او غذا می‌دهد و زخم‌هایش را درمان می‌کند. همین آغاز یک رابطه جالب توجه است.

شیون به خاطر همین کارهای خود از این منطقه مرفه تبعید می‌شود. پس از اینکه آن‌ها پس از چهار سال با یکدیگر ملاقات می‌کنند، باید با یکدیگر همکاری کنند تا حقیقی پشت شهر شماره شش را کشف نمایند. رابطه این دو بسیار شبیه به رابطه کیتلین و وی در سریال انیمیشنی آرکین است.

دوروهه‌دورو

(Dorohedoro)

(Dorohedoro)

در سریال انیمیشنی آرکین، شهرهای پیلتوور و زان از جهات مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و یکی از آن‌ها از لحاظ تکنولوژی بسیار پیشرفته است. ابتکار جیس و ویکتور از هکستک، باعث شده تا شهر پیلتوور به دوره جدیدی از ابتکار و نوآوری وارد شود. این در حالی است که در پایین این شهر پیشرفته، شهر زان، در حال از بین رفتن است.

انیمه دوروهه‌دورو یک انیمه اصیل و بزرگ است که به شدت نادیده گرفته شده است. در دنیای دیستوپیایی این انیمه، مجیک یوزر تمام قدرت را در دست دارند. آن‌ها به طور مداوم شهروندان هول را می‌دزدند و از آن‌ها برای آزمایش‌های جادویی استفاده می‌کنند. شخصیت اصلی این انیمه که یکی از قربانیان همین آزمایشات بوده، کیامن نام دارد. این آزمایشات جادویی باعث شده تا سر او همانند سر مارمولک باشد و همیشه فراموشی داشته باشد. از همین رو، او دشمنی خونینی با این افراد دارد.

یوگی‌او فایو دیز

(Yu-Gi-Oh! 5D's)

(Yu-Gi-Oh! 5D’s)

در حالی که یوگی موتو یک زندگی راحت به همراه پدربزرگش دارد و جیدن یوکی در یک آکادمی دوئل برجسته شرکت می‌کند، شخصیت اصلی سومین مجموعه یوگی‌او، یوسی فودو است که در کودکی دچار مشکلاتی بوده است. اتفاقات این انیمه در جهانی دیستوپیایی رخ می‌دهند. در این جهان، اختلاف طبقاتی زیادی میان شهر نئو دومینو، سرزمین ثروتمندان و ستلایت، سرزمین فقیران، وجود دارد. تمام زباله‌های شهر نئو دومینو در ستلایت ریخته می‌شوند.

جک اتلس به دوستان خود در ستلایت خیانت می‌کند و از همین رو، می‌تواند بخشی از نئو دومینو باشد. یوسی همانند شخصیت وی از سریال انیمیشنی آرکین، به عزیزان خود وفادار است و می‌خواهد تا آن‌ها زندگی بهترین داشته باشند. یکی از اهداف او در فصل دوم این انیمه، به اتمام رساند پل دیدالوس است که دو شهر را به یکدیگر مرتبط می‌سازد و موانع بین آن‌ها را از بین می‌برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان