ماهان شبکه ایرانیان

اکسسوری کابینت آشپزخانه، این ۴ تا معجزه می کنند!

تجهیزات آشپزخانه: بیشتر مردم به طور قابل توجهی تمایل به ذخیره شدن مواد غذایی خود ندارند! به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی آن نداشتن محل مرکزی و مشخص برای ذخیره سازی غذا و اجناس در بسیاری از آشپزخانه هاست که باعث می شود مواد غذایی خریداری شده نادیده گرفته شود و گاهی حتی فراموش! که موجب تکرار خرید همان کالا می شود که این برعکس آنچه شما می خواهید است

تجهیزات آشپزخانه: بیشتر مردم به طور قابل توجهی تمایل به ذخیره شدن مواد غذایی خود ندارند! به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی آن نداشتن محل مرکزی و مشخص برای ذخیره سازی غذا و اجناس در بسیاری از آشپزخانه هاست که باعث می شود مواد غذایی خریداری شده نادیده گرفته شود و گاهی حتی فراموش! که موجب تکرار خرید همان کالا می شود که این برعکس آنچه شما می خواهید است.
اما راه حل ساده ای برای آن وجود دارد... کاربران میتوانند محتویات قفسه ی خود را در یک نگاه بررسی کنند!!
این اکسسوری های کابینت آشپزخانه شما را در این راه یاری می کنند تا هم هزینه های روزانه و غیرضروری خود را کاهش دهید و هم آشپزخانه ی خود را به یک محیط و سیستم دلچسب و راحت تبدیل کنید.

اکسسوری کابینت آشپزخانه

استفاده از اکسسوری های کابینت آشپزخانه

این کارهای ساده در آشپزخانه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه میشود و کمک می کند تا اجناسی که در پشت یک کمد هستند فراموش نشوند. همچنین کار در آشپزخانه را انعطاف پذیرتر و سرگرم کننده تر می کند. در ادامه به معرفی چند نمونه از این اکسسوری های کابینت می پردازیم:

اکسسوری کابینت آشپزخانه: Lavido CONVOY

اکسسوری کابینت آشپزخانه: Lavido CONVOY

یک وسیله برای ذخیره سازی محصولات است. این گنجه به دلیل زیبایی و دسترسی راحت و دید واضح از محتویات مرتب و سازمان یافته درون خود، یک سیستم ساده را تبدیل به یک واحد ذخیره سازی چندمنظوره میکند که مناسب برای استفاده در آشپزخانه های مدرن و همچنین در بخش ناهارخوری و یا در محل کار هم می باشد.

اکسسوری کابینت: Lavido CONVOY

این محصول در هنگام باز کردن یا بستن به طور مستقیم به سمت شما حرکت و یا از شما دور میشود و به نظر می رسد درهوا شناور است و سینی های آن با کشش به آرامی از کابینت خارج می شود.

اکسسوری کابینت آشپزخانه: TANDEM

اکسسوری کابینت آشپزخانه: TANDEM

چهار کابینت پشت دو درب! با باز کردن درب کابینت شما با این منظره مواجه می شوید؛ گزینه کاملا مناسب برای ذخیره سازی بیشتر لوازم. از طریق یک تکنولوژی خروج هوشمند، قفسه عقب به طور خودکار به سمت کاربر کشیده می شود و می توان یک نمای کلی قابل توجه با دسترسی عالی داشت. این نوع اکسسوری برای کابینت های 45، 50 و 60 سانتی متر کمدی توسعه می شود.

اکسسوری آشپزخانه: TANDEM

فضای بیشتر در قفسه بندی در و همچنین ارتفاع قابل تنظیم ویژگی هایی است که tandem ارائه می دهد. به علاوه آن مزیت هایی منطقی، مزیت هایی احساسی وجود دارد که tandem را خیلی هیجان انگیز می سازد: دقت فنی آن، ظرافت آن در حرکت و کروم براق آن، کابینت آشپزخانه را به یک نمونه ممتاز ویژه برای نمایش آشپزخانه تبدیل می کند.

 اکسسوری کابینت آشپزخانه: MagicCorner

اکسسوری کابینت آشپزخانه: MagicCorner

مناسب ترین اکسسوری برای کابینت های کنج که می تواند در حد رویا باشد. اگر چه اکنون دیگر رویا نیست و هوش و ذکاوت فنی آن را به واقعیت بدل کرده است! MagicCorner تنها در یک کابینت گوشه، قادر به مسکن دادن دو واحد کابینت کامل در کنار یکدیگر است.

 اکسسوری داخل کابینت: MagicCorner

با یک حرکت، تکنولوژی کشویی هوشمند به طور همزمان و مساوی جلو آمده و امکان مشاهده و دسترسی کامل را به کاربر می دهد تا به راحتی به کنج های کابینت که اکثرا بی استفاده اند قابلیتی کاربردی دهد.

اکسسوری کابینت: REVO 90

اکسسوری کابینت آشپزخانه: REVO 90

راه حلی برای یونیت گوشه که پنلهای جلویی با چرخ فلک می چرخند. این سیستم پیشرفته جدید توانایی جریان کنترل شده از حرکت همه مراحل از بسته شدن ملایم درها تا چرخش زنده از طریق حرکت بسته شونده خودکار را دارد. فقط با یک حرکت دست سرعت بسته شدن بدون هیچ ابزاری می تواند تنظیم شود.

برای تهیه این اکسسوری های کابینت آشپزخانه می توانید به پروفایل گروه کابینت و طراحی داخلی متین کیا در اهالی فن چیدانه سر بزنید، نمونه کارها را ببینید و با آن ها تماس بگیرید.

نویسنده: گروه متین کیا ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان