جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال علیه کرونا از زبان وزیر بهداشت

وزیر بهداشت جزئیات واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ ساله را اعلام کرد.

جزئیات واکسیناسیون کودکان 5 تا 12 سال علیه کرونا از زبان وزیر بهداشت

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام کانال تلگرامی وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به جزئیات واکسیناسیون کودکان پنج تا 12 سال علیه کرونا، گفت: در امتداد واکسیناسیون، در زمینه واکسیناسیون کودکان در مرحله اول ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد که کودکان 9 تا 12 سال واکسیناسیون را انجام دهند که از زمانیکه ستاد این تصمیم را گرفت تا امروز، نزدیک به 600 نفر کودک 9 تا 12 سال واکسینه شدند و اطمینان کامل پیدا کردیم که این واکسن ها برای کودکان کاملا ایمن است و کاملا می توانند موثر باشند.

وی افزود:  بر همین اساس در ستاد کرونای وزارت بهداشت و ستاد کرونای کشوری تصمیم گیری شد که واکسیناسیون 5 تا 9 سال هم انجام شود.

عین اللهی تاکید کرد: خواهشم از مردم این است که در حال حاضر و در شرایطی که اُمیکرون در کشور ما هم تهاجم و وسعت پیدا کرده، برای افزایش مقاومت کودکان مان در برابر این بیماری واکسیناسیون کودکان شان را انجام دهند.

وزیر بهداشت گفت: واکسن های سینوفارم و پاستوکووک دو واکسنی هستند که برای کودکان تزریق می شوند و به صورت دو دز تزریق می شوند. فعلا یک دز برای کودکان تزریق شده و طبق روال دز دوم هم تزریق می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر