استقبال از گوردون ماری

گوردون ماری، موسس کارخانه، طراح پیشین ماشین‌های مسابقات فرمول یک است و در دهه نود میلادی به خاطر طراحی مک‌لارن F۱، یکی از پرطرفدارترین سوپرکارهای جهان، به شهرت رسید. او سال گذشته اولین محصولش T۵۰ را به بازار عرضه کرد. قیمت T۵۰ سه میلیون دلار بود و همه صد دستگاهی که قرار است از آن تولید شود تنها در ۴۸ ساعت پیش‌فروش شد.

استقبال از گوردون ماری

گوردون ماری، خودروساز انگلیسی می‌گوید همه صد دستگاه از سوپرکار جدیدش، T33 را در کمتر از یک هفته فروخته است. این دومین محصول این خودروساز است که با استقبال زیاد خریداران روبرو می‌شود.

گوردون ماری، موسس کارخانه، طراح پیشین ماشین‌های مسابقات فرمول یک است و در دهه نود میلادی به خاطر طراحی مک‌لارن F1، یکی از پرطرفدارترین سوپرکارهای جهان، به شهرت رسید. او سال گذشته اولین محصولش T50 را به بازار عرضه کرد. قیمت T50 سه میلیون دلار بود و همه صد دستگاهی که قرار است از آن تولید شود تنها در 48 ساعت پیش‌فروش شد.

تولید مدل جدید گوردون ماری از سال 2024 آغاز خواهد شد

تولید مدل جدید گوردون ماری از سال 2024 آغاز خواهد شد

آقای ماری در محصولاتش تلاش می‌کند تجربه‌ای ناب از رانندگی یک ماشین اسپرت را به خریدار ارائه دهد و کمتر از فن‌آوری‌های دیجیتال استفاده می‌کند. T33 با الهام از ماشین‌های اسپرت دهه شصت میلادی طراحی شده است و موتور دوازده سیلندر و دنده دستی دارد و قیمتش یک میلیون 850 هزار دلار است. تولید T33 قرار است از سال 2024 آغاز شود.

Gordon Murray

Gordon Murray

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان