در‌ سال جدید جذاب تر شوید (۲)

شما در زندگی به دلایل مختلفی مانند لاغری یا چاقی بیش از حد یا نوعی بیماری یا ناراحتی جسمی احتمالا با رژیم‌هایی روبه‌رو شده‌اید

در‌ سال جدید جذاب تر شوید (2)

رکسانا خوشابی؛ کارشناس ارشد مشاوره

 

 


فرمول رژیم کلامی خاص

شما در زندگی به دلایل مختلفی مانند لاغری یا چاقی بیش از حد یا نوعی بیماری یا ناراحتی جسمی احتمالا با رژیم‌هایی روبه‌رو شده‌اید که نوعی رژیم غذایی به خصوص بوده‌اند که برای سلامت و رسیدن شما به استاندارد‌های جسمانی، موثر و مفید واقع می‌شدند.

فرمول جذابیت ما هم بر اساس نوعی رژیم به‌ خصوص تنظیم می‌شود که هر فردی که این رژیم ساده را بگیرد به استاندارد جذابیت می‌رساند. منتها این رژیم، نوعی رژیم کلام است. معمولا افرادی که رژیم کلام می‌گیرند خودبه‌خود در زمانی بین یک تا سه ماه به این استاندارد می‌رسند و البته بسته به ارتعاش طبیعی فرد (یا انجام دستورالعمل‌های بیشتر)، ممکن است بعضی افراد زودتر هم نتایج آن را تجربه کنند.

 و اما آنچه باید در رژیم کلام خود انجام دهید یا از انجام آن پرهیز نمایید، عبارت است از

فقط و فقط کلماتی را بر زبان بیاورید که از ته دل به آنها ایمان دارید و از ته دل آنها را می‌خواهید! شاید در نگاه اول کار ساده‌ای به نظر برسد، اما اگر دقت کنیم که در شبانه روز چه می‌گوییم متوجه می‌شویم بسیاری از کلمات ما تعارف، حرف‌های روزمره بی‌حاصل، کلمات بی‌معنا و یاوه‌گویی و حتی دروغ‌های ناخواسته است، اما بر مبنای این رژیم، ما دیگر نمی‌توانیم از کلماتی که به آنها اعتقاد قلبی نداریم استفاده کنیم، مثلا اگر کسی به نظرمان فرد بدنیتی است، نمی‌توانیم به او بگوییم خوش نیت!

یا اگر از کسی بدمان می‌آید نمی‌توانیم به او بگوییم دوستت دارم! اگر چیزی را می‌خواهیم، نمی‌توانیم عکس یا مشابه آن را بیان کنیم، مثلا اگر گرسنه‌ایم، نمی‌توانیم بگوییم سیرم! یا ... . البته در مواردی که امکان راست گویی نیست و این خطر وجود دارد که کسی برنجد یا موقعیت‌مان به خطر بیفتد می‌توانیم سکوت کنیم، اما در هیچ شرایطی حق نداریم دروغ بگوییم. انجام این دستورالعمل ارتعاش عمومی فرد را به تدریج در راستای حقیقت و درستی (که روح هر انسانی خواهان همان است) منظم می‌کند.

حتما به هر قولی که می‌دهید و هر حرفی که از دهانتان خارج می‌شود، عمل کنید. دقت کنید این دستورالعمل، هم شامل قول و هم شامل هر حرف دیگری است که بیان می‌کنید. البته شما می‌توانید قول ندهید یا هر حرفی را نزنید، اما اگر این کار را انجام دادید حتی اگر سرتان برود باید به حرفتان عمل کنید.

بدین ترتیب ارتعاش عملتان با ارتعاش کلامتان همسو و یگانه می‌شود و اعتبار ارتعاشی شما بالا می‌رود. تا جایی که می‌توانید از کلمات مثبت، برحق و زیبا استفاده کنید. این دستورالعمل شامل نگفتن کلمات زشت و ناسزا و کلمات نا‌بحق (یعنی هر کلمه‌ای که حق دیگران را پایمال کند) یا کلمات آلوده و منفی نیز می‌شود.

لازم است برای انجام این دستورالعمل فهرستی از همه کلمات منفی، نابحق و زشت که تاکنون به گفتن آنها عادت داشته‌اید تهیه کنید و آنها را با کلمات مثبت و مناسب جایگزین نمایید. این دستورالعمل معجزه می‌کند، چون حوادث و رویدادهای هم ارتعاش با کلامتان را (که دیگر مثبت و برحق شده)، به سمت شما جذب می‌کند و حتی باعث می‌شود افراد موفق و مثبت به سمتتان جذب شوند، نه هر کسی! همه اینها تنها با کلام، بله فقط با کلام شما انجام می‌شود.

این سریع‌ترین، موفق‌ترین و ساده‌ترین روش برای جذاب شدن است. امتحان کنید و خود را برای جذابیت ماندگار آماده نمایید.

برای خواندن بخش اول - در‌سال‌جدید جذاب‌تر شوید - اینجا کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر