ماهان شبکه ایرانیان

برترین کاراکترهای سریال وایکینگ‌ها – Vikings

طرفداران سریال وایکینگ‎‌ها (Vikings)، این سریال را به دلایل مختلفی دوست دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته این سریال، کاراکترهای بسیار عالی و بازیگران خارق‌العاده آن است. این سریال تماشایی، دارای کاراکترهای عالی زیادی بوده است. در ادامه همراه با ما باشید تا برترین کاراکترهای سریال وایکینگ‌ها را به شما معرفی کنیم.

برترین کاراکترهای سریال وایکینگ‌ها – Vikings

طرفداران سریال وایکینگ‎‌ها (Vikings)، این سریال را به دلایل مختلفی دوست دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته این سریال، کاراکترهای بسیار عالی و بازیگران خارق‌العاده آن است. این سریال تماشایی، دارای کاراکترهای عالی زیادی بوده است. در ادامه همراه با ما باشید تا برترین کاراکترهای سریال وایکینگ‌ها را به شما معرفی کنیم.

تورستین

Torstein

Torstein

تورستین به عنوان بادیگارد و محرم اسرار رگنار معرفی شده بود. او در بسیاری از حمله‌ها و نبردها در کنار رگنار بوده تا اینکه سرانجام در نبرد هیل آف اش کشته شد. او خود را وقف رگنار و هدفش کرده بود و از این جهت، در میان طرفداران بسیار دوست‌داشتنی بود. زمانی که رگنار زخمی می‌شد یا با مشکلی روبه‌رو می‌شد، او از جمله اولین کسانی بود که سعی در کمک به او داشت. او خود را به عنوان مهره‌ای کلیدی برای رگنار ثابت کرده بود.

هالفدن هالفدنسون

Halfdan "The Black" Halfdansson

Halfdan “The Black” Halfdansson

برادر جوان‌تر شاه هارالد، از اینکه همیشه در زیر سایه برادر بزرگ‌تر خود قرار داشته باشد، خسته شده بود و از همین رو، تصمیم گرفت تا مسیر خودش را برود و به بیورن پیوست. متاسفانه، زندگی برای او سخت‌تر شد و در نهایت، توسط برادر خود در نبرد دوم برای فتح کتگات کشته شد. هالفدن را می‌توان نمادی برای تصمیم‌گیری‌های اشتباه دانست. او پس از اینکه برادر خود را رها کرد، با ماجراجویی‌های عجیب و وحشتناکی در مدیترانه روبه‌رو شد اما زنده ماند تا اینکه در نهایت، توسط برادر خود به والهالا فرستاده شد.

رولو

Rollo

Rollo

رولو در ابتدا در کنار برادر خود یعنی رگنار مبارزه می‌کرد اما دو بار به او خیانت کرده بود. او در دومین خیانت خود، توانست تا به دوک نورماندی تبدیل شود و با شاهدخت گیسلا ازدواج کند. رولو نماد این است که افراد بد همیشه پیروز هستند. با اینکه او دو بار به برادرش خیانت کرده بود اما با عواقبی جدی روبه‌رو نشد. در عوض، سرنوشت جواب این خیانت او را با غنائمی بسیار عالی داده است. در هر صورت، رولو یک جنگجوی ماهر است و از لحاظ استراتژی نظامی نیز مهارت بسیار خوبی دارد.

شاه اکبرت

King Ecbert

King Ecbert

در سریال وایکینگ‌ها، شاه اکبرت، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین انگلوساکسون‌ها محسوب می‌شود. او نه تنها با رگنار دوست می‌شود بلکه با لاگرتا نیز آشنا می‌شود. علاوه بر این، او با ادغام کردن پادشاهی‌های وسکس و مرسیا، به شاه شاهان تبدیل شده بود. شاه اکبرت نسبت به دیگر حاکمان، از هوش بیشتری برخوردار بود و می‌دانست که چطور دوست و متحد پیدا کند. با اینکه برخی از تصمیم‌گیری‌های شاه اکبرت در زندگی‌اش شوکه‌کننده بوده‌اند اما باید گفت که او در کل، شخصیت قابل قبول و برجسته‌ای در میان مخاطبان سریال وایکینگ‌ها محسوب می‌شود.

آیوار د بونلِس

Ivar The Boneless

Ivar The Boneless

آیوار با ناتوانی خود، از همان اوایل زندگی‌اش، با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است اما پدرش رگنار، مدام با او با عشق برخورد می‌کرده و سعی داشته تا او را به شخص بهتری تبدیل کند. پس از مرگ رگنار، آیوار به قدرت رسید و به یکی از قدرتمندترین حاکمان به تصویر کشیده شده در سریال وایکینگ‌ها تبدیل شد. علاوه بر این، در میان بزرگترین شخصیت‌های منفی سریال، آیوار یکی از برجسته‌ترین‌ها محسوب می‌شود. او افرادی که به او توهین می‌کردند یا با روش‌های او موافق نبودند، به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسانده است.

اتلستن

Athelstan

Athelstan

اتلستن، یک راهب بوده که به هنگام حمله وایکینگ‌ها به صومعه لیندیسفارن، توسط رگنار به بردگی گرفته شده است. او در ادامه، به یک دوست صمیمی برای رگنار و همچنین شاه اکبرت تبدیل شد. انسانیت اتلستن باعث شده بود تا او یک شخصیت دوست‌داشتنی داشته باشد و بنابراین، این دلیلی بوده که هم رگنار و هم شاه اکبرت خواهان دوستی با او باشند. در مسیر سریال، اتلستن همیشه سعی داشته تا مسیحیت را دنبال کند و هیچ گاه از این روش خود دست نکشیده بود.

لاگرتا

Lagertha

Lagertha

لاگرتا به سرعت به یکی از برجسته‌ترین کاراکترهای سریال وایکنیگ‌ها تبدیل شد. او از یک شیلدمیدن در خدمت ارل هیدبی به ملکه کتگات تبدیل شد. متاسفانه، او در طی سریال، با فقدان‌های زیادی روبه‌رو شد و می‌توان گفت که تمام کسانی که لاگرتا آن‌ها را دوست داشته، کشته شدند. این شخصیت، نمادی از قدرت زنان در این سریال بوده است. لاگرتا شخصیتی شجاع و قوی است که همیشه به دنبال آن بوده تا به دیگر کمک کند.

بیورن آیرونساید

Bjorn Ironside

Bjorn Ironside

بزرگترین پسر رگنار لاثبروک، بیورن آیرونساید است که همانند پدرش، جاه‌طلب و ماجراجو است. بیورن همانند رگنار، موفق شد تا به پادشاه کتگات تبدیل شود. در میان تمام پسران رگنار، بیورن از لحاظ شخصیتی، نزدیک‌ترین فرد به او بوده است. او همانند رگنار، به دنبال کشف سرزمین‌های جدید بوده و سعی داشت تا به مدیترانه سفر کند. شخصیت بیورن آیرونساید، در مدت این سریال، به عنوان یک جنگجو و کاوش‌گر به تصویر کشیده اما هیچ‌گاه، از این لحاظ جایگاه ویژه پیدا نمی‌کند. با این وجود، او را می‎‌توان از جمله برترین کاراکترهای سریال وایکینگ‌ها دانست.

فلوکی

Floki

Floki

فلوکی به عنوان یک جنگجو و همچنین یک قایق‌ساز به تصویر کشیده شده بود. او نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های رگنار داشته بود. او در ادامه سریال تصمیم می‌گیرد تا در سرزمینی جدید، با افرادی دیگر ساکن شود اما برنامه‌های او اصلا طبق برنامه پیش نمی‌روند. فلوکی یک کاراکتر بسیار عالی بوده و استعدادهای زیادی داشته است. او علاوه بر این قایق‌هایی عالی می‌ساخته، در میدان نبرد نیز همانند دیگر جنگجوها، قدرتمند ظاهر می‌شده است. با اینکه در ادامه سریال چندان به صورتی موفقیت‌آمیز از کاراکتر فلوکی استفاده نمی‌شود اما او همچنان یک کاراکتر محبوب در میان طرفداران است.

رگنار لاثبروک

Ragnar Lothbrok

Ragnar Lothbrok

رگنار لاثبروک، همیشه یک جنگجوی کنجکاو بوده است. او مسیر وایکینگ‌ها به سمت وسکس را باز کرده بود. او بر خلاف خواسته‌های ارل هارالدسون، به انگلیس هجوم برد و موفق نیز بود. او مدام به سرزمین‌های جدید حمله‌ور می‌شد اما حمله او به پاریس به دلیل خیانت رولو، موفق نبوده است. در دنیای فیلم و سریال، داستان‌هایی زیادی در مورد موفقیت و شکست کاراکترهای بزرگ به نمایش گذاشته شده است اما داستان رگنار لاثبروک، یکی از جالب‌توجه‌ترین داستان‌ها محسوب می‌شود. با وجود اینکه داستان رگنار لاثبروک تنها چهار فصل به طول انجامیده بود اما باید گفت که در مقایسه با دیگر کاراکترهای سریال وایکینگ‌ها، کاراکتر رگنار لاثبروک، بهترین توسعه شخصیتی را داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان