استخر پیش ساخته چیست ؟

خرید استخر پیش ساخته اینتکس

همواره داشتن یک استخر خانگی می تواند بستر های آبی بسیار عالی و دوست داشتنی را برای ساکنین خانه و ویلا ایجاد کند تا در هر زمان که دوست داشته باشند بتوانند به آب بازی و شنا کردن در کنار دوستان و خانواده بپردازند

به همین جهت نیز امروزه بسیاری از افراد اقدام به ساخت و یا خرید استخر پیش ساخته و آماده می کنند . استخر های پیش ساخته به دلیل دردسر بسیار کمتر از نظر راه اندازی و قیمت بسیار ارزان خود ، مناسب تر از احداث استخر های بتنی می باشد به همین جهت بسیاری از مردم از این استخر ها برای ویلا ، باغ ها ، منازل و حتی آپارتمان ها استفاده می کنند .

این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی تولید شده است که خریداران می توانند بسته به فضایی که در اختیار دارند ، مدل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند . یکی از برترین برند های تولیدی استخر پیش ساخته ، برند اینتکس می باشد که در ادامه این مطلب با ارائه توضیحات جامع راهنمای خرید استخر پیش ساخته intex شما خواهیم بود .

استخر پیش ساخته چیست ؟

ممکن است بسیاری از خریداران و کاربران گرامی اطلاعاتی از استخر های پیش ساخته نداشته باشد ، بنابراین قصد داریم تا این محصول را برای شما معرفی کنیم . استخر های پیش ساخته برخلاف سایر استخر ها ، محصولاتی از قبل طراحی شده و آماده هستند که تنها باید آن را خریداری کرده و در محل مورد نظر خود راه اندازی کنید .

این استخر ها قابلیت راه اندازی بر روی زمین را دارا هستند بنابراین نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت ، البته در صورت نیاز نیز می توانید با حفاری زمین استخر های پیش ساخته را در داخل زمین نیز راه اندازی کنید . این استخر ها نیازی به هیچگونه عایق بندی نداشته و برای راه اندازی نیزای به پایه و تکیه گاه نیز ندارد.

این محصولات به صورت پکیج کامل به فروش می رسند که علاوه بر بدنه و فریم اصلی استخر در کنار  خود پمپ تصفیه آب جهت پاکسازی و تصویه آب استخر ، نردبان جهت وارد شدن و خارج شدن از آب ، زیرانداز و درپوش نیز برای نگهداری بهتر از استخر را دارند . این محصولات کاملا پرتابل و قابل حمل هستند بنابراین به سادگی می توانید حتی پس از استفاده ، اقدام به جمع آوری محصول و یا جابجایی آن کنید ، این ویژگی بسیار خوب و عالی هیچگاه در مدل های بتنی وجود ندارد .

برند تولید کننده استخر پیش ساخته اینتکس

تولید کنندگان انگشت شماری در سراسر دنیا هستند که به صورت حرفه ای اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته اورجینال می کنند که در این میان می توان به برند بسیار محبوب اینتکس اشاره کرد . بدون شک شرکت اینتکس از با سابقه ترین و پر فروش ترین برند های فعال در زمینه تولید انواع استخر های پیش ساخته فریمی ، استخر بادی و سایر محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که کیفیت محصولات آن در دنیا زبانزد می باشد .

این شرکت در سراسر دنیا نمایندگی هایی را افتتاح کرده است تا به سهولت محصولات خود را به دست مشتری برساند .اینتکس از رقبای اصلی برند اینتکس می باشد که همواره در یک رقابتی سالم محصولاتی جدید تر و با ویژگی های بهتر را تولید کرده اند .  اینتکس شرکتی آمریکایی بوده که فعالیت خود را در این کشور آغاز کرده و خط تولیداتی را در کشور چین راه اندازی کرده است تا از این طریق بتواند تولیدات خود را گسترش دهد . بدون شک خرید از این برند توصیه شده و می توانید با اطمینان خاطر استخر های پیش ساخته اینتکس را خریداری کرده و سال ها از آن استفاده کنید .

جنس استخر پیش ساخته اینتکس

یک استخر پیش ساخته از دو بخش اصلی یعنی بدنه و پایه ها تشکیل شده است که در هنگام خرید بایستی به جنس هر دو بخش دقت کنید زیرا دوام و مرغوبیت اجناس استفاده شده در محصول است که کیفیت و استحکام آن را مشخص خواهد کرد . اینتکس برای ساخت بدنه بیشتر استخر های پیش ساخته فریمی خود از پارچه برزنتی و یا پی وی سی چند لایه و پلی استر استفاده کرده است که هر دو جنس از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند . این پارچه ها دوام بسیار خوبی در برابر وزن و حجم بسیار بالای آب داشته و همچنین رطوبت نیز تاثیری بر روی آن نخواهد گذاشت .

پارچه های نام برده همچنین در برابر پوسیدگی نیز مقاوم بوده و نور آفتاب و اشعه های مضر خورشیدی نیز در دراز مدت آسیبی به آن وارد نخواهد کرد . اغلب استخر های پیش ساخته اورجینال از همین جنس ساخته شده اند . اینتکس همچنین برای ساخت پایه ها و فریم محصولات خود از فلز هایی همچون استیل یا آلومینیوم یا پلیمر فایبرگلاس استفاده می کند .  این اجناس دوام بسیار بالایی داشته و در کنار استحکام و کیفیت بالای خود ، وزن سبک و پایینی داشته که سبب شده جابجایی و حمل استخر بسیار ساده و راحت باشد .

انواع پمپ تصفیه آب اینتکس

از اقلام بسیار مهمی که شرکت اینتکس تولید کرده و در کنار تمامی استخر های پیش ساخته خود قرار داده است می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد ، وجود این پمپ ها برای هر استخری با ظرفیت بالا لازم و ضروری است چرا که آب بعد از مدت ها راکد ماندن و یا استفاده از آن آلوده و کثیف می شود ، بنابراین نیاز است تا آب استخر را تعویض کنید ، اما به دلیل ظرفیت بسیار بالا و هزینه زیادی که ممکن است برای آب پرداخت کنید و همچنین زمانبر بودن این کار بهترین راه استفاده از پمپ تصفیه آب می باشد .

اینتکس نیز با توجه به این موضوع انواع پمپ تصفیه آب اینتکس را مخصوص استخر های خود و متناسب با ظرفیت آن ها تولید کرد که آن را در قالب یک پکیج خریداری خواهید کرد . از نمونه پمپ های طراحی شده این شرکت می توان به پمپ های تصفیه فیلتری کاغذی ، شنی ، نمکی و کارتریجی اشاره کرد که می توانید با مراجعه به دسته بندی پمپ تصفیه آب ، مشخصات و تصاویر آن را مطالعه و مشاهده کنید .

استخر پیش ساخته 2

قیمت استخر پیش ساخته اینتکس

استخر های پیش ساخته اینتکس یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین و لوکس ترین استخر های پیش ساخته فریمی و ... را در جهان تولید کرده که در مقایسه با سایر برند ها ، قیمتی نسبتا بالاتری دارد . البته هر ارزانی یا گرانی بی حکمت نبوده و در واقع استخر های پیش ساخته به دلیل سطح کیفیتی بسیار بالایی که دارند از قیمت معقول نیز برخوردار هستند . قیمت استخر پیش ساخته اینتکس در مقایسه با ساخت استخر های بتنی در ابعاد یکسان بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه بوده و بسیار مناسب برای کسانی است که قصد پرداخت هزینه کمتر برای داشتن یک استخر خانگی و بسیار زیبا در ابعاد بزرگ هستند .

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی اینتکس به دلیل حذف واسطه ها و فروش بی واسطه استخر های پیش ساخته بست وی از تولید کننده به مصرف کننده ، توانسته قیمت محصولات را کاهش داده و محصولات را با قیمت ارزان تری به دست مشتری برساند . بنابراین خریداری از فروشگاه اینتکس می تواند مزایایی نیز به دنبال داشته باشد . با خرید استخر پیش ساخته به صورت حضوری می توانید از تخفیفات ویژه تری نیز برخوردار شوید .

استخر پیش ساخته 3

نمایندگی اینتکس در ایران

فروشگاه تهران اینتکس از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات پیش ساخته در ایران است که نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران را به صورت رسمی دارد . شما می توانید محصولات اینتکس را با قیمت بسیار ارزان و مناسب با گارانتی سلامت و اصالت خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس متنوع ترین و پر فروش ترین محصولات برند اینتکس را در فروشگاه موجود کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند به سهولت این محصولات را با قیمت مناسب و از هر جای ایران به صورت اینترنتی خریداری کنند . فروشگاه به دلیل فروش بی واسطه محصولات خود از تولید کننده به مصرف کننده ، قیمت محصولات خود را کاهش داده تا خریداران بتوانند با هزینه بسیار پایین تر محصولات برند اینتکس و سایر برند های استخر پیش ساخته را تهیه کنند .

همچنین فروشگاه اینتکس تهران خدمات پس از فروشی را برای استخر های پیش ساخته اینتکس را ارائه کرده است که می توان به ارسال و نصب در محل استخر ، خرید ، ارسال ، نصب و سرویس کردن پمپ تصفیه آب ، تعمیرات تخصصی استخر و پمپ تصفیه آب و سرویس دهی آن ها ، جابجایی و جمع آوری استخر حتی پس از سال ها استفاده و ... . فروشگاه تهران اینتکس همچنین امکان خرید استخر پیش ساخته به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه را فراهم نموده است که می توانید با برقراری تماس ، مشاوره شده و سوالات خود را بپرسید.

در فروشگاه اینتکس انواع لوازم جانبی محصولات اینتکس از جمله ، لوازم یدکی استخر مانند نردبان ، زیرانداز ، درپوش ، بدنه ، پایه ، پمپ تصفیه آب ، انواع جارو های اسکیمر اتوماتیک و دستی ، هیتر ها و گرمکن های آب قدرتمند ، انواع مواد ضدعفونی کننده و قرص کلر ، بسته های تعمیراتی استخر پیش ساخته و ... موجود می باشد که می توانید به سهولت این اقلام را از فروشگاه تهیه کنید .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان