کتاب صوتی «چگونه بر خود مسلط شویم؟» منتشر شد

کتاب گویای «چگونه بر خود مسلط شویم؟» نوشته پل ژاگو با ترجمه ایرج مهربان و صدای نیما کرمی توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب صوتی «چگونه بر خود مسلط شویم؟» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب گویای «چگونه بر خود مسلط شویم؟» نوشته پل ژاگو با ترجمه ایرج مهربان و صدای نیما کرمی به تازگی توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب، روش های عملی توانمند بودن، فرمانروایی بر غرایز و چیرگی بر هیجانات را در بر می گیرد. تسلط بر خویش، در امور جزئی روزانه یا در لحظات حیاتی تصمیم گیری های مهم، از اهمیتی اساسی برخوردار است.

توانایی کار کردن طی مدت زمانی دقیقا پیش بینی شده، دست زدن به اقدامی قاطع هنگامی که انسان دستخوش تردید است و ظاهرا حس می‌کند باید از آن اجتناب کند، مهارت در جلوگیری از بیان یک سخن یا انجام حرکتی که در غیر این صورت بعدا مایه تاسف خواهد بود، تن ندادن به حواس پرتی که به گیجی و بی توجهی لگام گسیخته می انجامد، توانایی رعایت کردن دقیق رژیم غذایی، تعدیل گرایش‌های بلهوسانه، انجام متوالی یک تمرین، تنظیم بهره گیری از منابع درونی خویشتن، نشان دادن واکنش‌هایی قاطع توام با آرامش در شرایط و موقعیت های نگران کننده، توانایی تجهیز و سازماندهی قوای خویشتن بدون اسیر شدن به کوچک ترین تردید در اوضاع و احوال بسیار خطرناک... و خلاصه سود بردن تام از همه امکانات خود در موقعیت های خطیر، همگی مصداق صفتی هستند که تحت عنوان تسلط بر خویش تعریف می شود.

نویسنده اثر، در سال 1889 در خانواده ای از طبقه متوسط به دنیا آمده است. او در حالی که 18 سال داشته، با یک متخصص هیپنوتیزم به نام دکتر دورویل آشنا شده و در سال 1907 به عنوان شاگرد نزد این استاد به تحصیل علوم روانشناسی پرداخت و پس از مدتی همکار او شد. اطلاعات دقیق ژاگو در حوزه روانشناسی فردی به او امکان داد تا کتاب‌های مهمی بنویسد و به شهرتی جهانی در این زمینه برسد.

ژاگو در سال 1962 درگذشت و در آرامگاه تیسه بدون هرگونه تشریفات رسمی، با حضور چند دوست نزدیکش به خاک سپرده شد.

نسخه مکتوب کتاب «چگونه بر خود مسلط شویم؟»، پیش تر توسط نشر ققنوس منتشر شده است.

این کتاب گویا با صدابرداری بهروز کاشی ساز و مدت 271 دقیقه توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر