۱۰ فیلم برتر با حس و حال بهاری – بخش دوم

فصل بهار، از جمله فصل‌های بسیار مورد انتظار به شمار می‌رود. فصل بهار، زمان ورود به حال و هوایی گرم‌تر و فرار از فصل زمستان به شمار می‌رود. روزهای ملایم و خوشایند بهاری در کنار شب‌های خنک و لذت‌بخش، آن را به یکی از جذاب‌ترین فصل‌ها تبدیل کرده است. همانطور که در حال نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز هستیم،

10 فیلم برتر با حس و حال بهاری – بخش دوم

فصل بهار، از جمله فصل‌های بسیار مورد انتظار به شمار می‌رود. فصل بهار، زمان ورود به حال و هوایی گرم‌تر و فرار از فصل زمستان به شمار می‌رود. روزهای ملایم و خوشایند بهاری در کنار شب‌های خنک و لذت‌بخش، آن را به یکی از جذاب‌ترین فصل‌ها تبدیل کرده است. همانطور که در حال نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز هستیم،

در این مطلب به بررسی 10 فیلم برتر با حس و حال بهاری خواهیم پرداخت. همراه با ما باشید.

فیلم ماما میا

Mamma Mia (2008)

Mamma Mia (2008)

فیلم ماما میا (Mamma Mia)، یک فیلم موزیکال و محبوب به شمار می‌رود که توانسته تا یک فیلم در مورد تعطیلات و خوشگذاری را برای طرفداران به ارمغان بیاورد. اتفاقات این فیلم در حقیقت در طی تابستان رخ می‌دهند اما همچنان طرفداران حس و انرژی بهار را می‌توانند بدست بیاورند. مناظر زیبا و دلنشین ایتالیا، زیبایی این فیلم را دو چندان کرده است.

از اقیانوس آبی روشن تا شکوفه‌ها در سراسر یونان،‌ فیلم «ماما میا»، یکی از بهترین و روشن‌ترین تصویرگری‌ها از فصل بهار و تابستان را به نمایش در می‌آورد. این فیلم موزیکال، یک اثر سرگرم‌کننده و جذاب است که مطمئنا حس و حال بهاری را به شما منتقل خواهد کرد. فیلم «ماما میا» محصول سال 2008 میلادی است.

فیلم رژه عید پاک

Easter Parade (1948)

Easter Parade (1948)

فیلم رژه عید پاک (Easter Parade)، محصول سال 1948 میلادی است. این فیلم،‌ یک فیلم بسیار خوب و جالب توجه است؛ این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های جودی گارلند (Judy Garland) به شمار می‌رود. جدا از اینکه اتفاقات این فیلم در طی عید پاک رخ می‌دهند، بقیه فیلم بسیار تماشایی و خارق‌العاده است.

این فیلم با بازی جودی گارلند و فردی آستیر (Fred Astaire) است. این دو در این فیلم موزیکال، نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. آن‌ها با وجود مشکلات و موانع، سعی دارند تا دوستی خودشان را قوت بخشند. این فیلم عاشقانه، طرفداران زیادی دارد و بسیاری از آن‌ها، لباس و کلاه سفید رنگ کاراکتر جودی گارلند در این فیلم را بسیار ستایش کرده‌اند.

فیلم صدای موزیک

The Sound Of Music (1965)

The Sound Of Music (1965)

فیلم صدای موزیک (The Sound Of Music) محصول سال 1965 میلادی است. این فیلم کلاسیک و موزیکال، از جمله آثار فراموش‌نشدنی به شمار می‌رود. این فیلم، برای بینندگان، اوقات خوش بهاری را به یاد می‌آورد. از شکوفه‌ها تا پیکنیک‌هایی با بچه‌ها در تپه‌های سرسبز، این فیلم همیشه یادآور زیبایی‌های فصل بهار است. هر چند، خود فیلم دارای محتوایی تلخ است.

این فیلم موزیکال بر اساس داستانی واقعی است و سفر خودشناسی ماریا را به تصویر می‌کشد که به عنوان قیم بچه‌های مشکل‌دار فعالیت می‌کند و در نهایت، عاشق یک فرد می‌شود.اتفاقات این فیلم در دوران آلمان نازی رخ می‌دهند و قبل از فرار این خانواده را نشان می‌دهد.

فیلم ایمیل داری

You've Got Mail (1998)

You’ve Got Mail (1998)

فیلم ایمیل داری (You’ve Got Mail) محصول سال 1998 میلادی است. این فیلم داستان دو دوست مجازی را دنبال می‌کند که به صورت آنلاین عاشق یکدیگر می‌شوند. با این حال، آن‌ها از هویت واقعی دیگری خبر ندارد. در حقیقت، آن‌ها در دنیای واقعی، دشمن یکدیگر هستند. اتفاقات این فیلم در بهار در شهر نیویورک رخ می‌دهد. این فیلم، شروع اینترنت و ارتباطات از طریق ایمیل را به خوبی به نمایش می‌گذارد و یکی از اولین فیلم‌هایی است که به موضوع رابطه‌های آنلاین و مجازی می‌پردازد.

از باغ‌های در حال شکوفه زدن شهر نیویورک تا کتاب‌فروش مستقل و آراک کتلین، همه موارد در این فیلم،‌ یک حس دنج و دلچسب را به بیننده منتقل می‎کنند. این فیلم، برای آن دسته افراد که دوست دارند تا یک فیلم عاشقانه در شهر زیبای نیویورک را ببینند، انتخابی بسیار عالی محسوب می‌شود.

فیلم جادوگر شهر از

The Wizard Of Oz (1939)

The Wizard Of Oz (1939)

فیلم جادوگر شهر از (The Wizard Of Oz) محصول سال 1939 میلادی است. این فیلم احتمالا یکی از کلاسیک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما به شمار می‌رود. با توجه به تنوع رنگی این فیلم می‌توان گفت که انتخابی بسیار عالی برای تماشای فیلمی با محوریت فصل بهار به شمار می‌رود. این فیلم فانتزی، سفر جادویی دورتی برای پیدا کردن جادوگر را به تصویر می‌کشد. او در مسیر خود با دوستان جالب توجهی آشنا می‌شود.

با توجه به شرایط آب‌وهوایی و دیگر مواردی که در این فیلم سینمایی به چشم می‌خورد، می‌توان گفت که اتفاقات این فیلم در طی فصل بهار رخ می‌دهند. تنوع رنگ و درخشندگی آن‌ها در سراسر لحظات فیلم، باعث شده تا این فیلم در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان