بهترین انیمیشن‌هایی که عید نوروز می‌توان با خانواده دید – بخش اول

در سال‌های اخیر،‌ انیمیشن‌های جدید و جذابی روی پرده سینماها اکران شده‌اند که مناسب تمام افراد خانواده با هر سنی هستند. همراه با ما باشید تا بهترین انیمیشن‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در عید نوروز به همراه خانواده مشاهده کنید.

بهترین انیمیشن‌هایی که عید نوروز می‌توان با خانواده دید – بخش اول

فصل بهار فرارسیده است و عید نوروز،‌ زمان گردهم افراد خانواده در کنار یکدیگر است. در این زمان،‌ پس از انجام دید و بازدید، افراد خانواده زمان فراغت زیادی دارند و از همین رو،‌ یکی از بهترین روش‌ها برای پر کردن این اوقات فراغت، تماشای انیمیشن‌هایی خانوادگی در کنار یکدیگر است.

در سال‌های اخیر،‌ انیمیشن‌های جدید و جذابی روی پرده سینماها اکران شده‌اند که مناسب تمام افراد خانواده با هر سنی هستند. همراه با ما باشید تا بهترین انیمیشن‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در عید نوروز به همراه خانواده مشاهده کنید.

8. انیمیشن لوکا

Luca

Luca

انیمیشن لوکا (Luca) یکی از جدیدترین و پیشگامانه‌ترین انیمیشن‎‌‌های استودیو پیکسار به شمار می‌رود. این انیمیشن به هنگام اکران خود در سینماها با استقبال خوبی از سوی منتقدان و همچنین مخاطبان روبه‌رو شده بود. این انیمیشن، داستانی در مورد رفتن از جهانی به جهانی دیگر و در مورد بلوغ را به بینندگان ارائه می‌کند.

در انیمیشن لوکا، ما با یک پسر جوان به نام لوکا آشنا می‌شویم که در ریویرای ایتالیا زندگی می‌کند. او در درون دریا زندگی می‌کند و یک هیولای دریایی به شمار می‌رود اما زمانی که به خشکی می‌آید، یک انسان معمولی است. او با یک پسر دیگر از نژاد خود به نام آلبرتو آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا از خانه‌اش بگریزد و در طی فصل تابستان، شهر پورتوروسو را بررسی کند. آن‌ها در مسیر خود با گیولیا آشنا می‌شوند و این سه نفر، به همراه یکدیگر یک پیوند دوستی قوی برقرار می‌کنند.

7. انیمیشن دنیای مخفی آریتی

The Secret World of Arrietty

The Secret World of Arrietty

انیمیشن دنیای مخفی (The Secret World of Arrietty) یکی از بهترین فیلم‌های استودیو جیبلی به شمار می‌رود. این انیمیشن به خوبی توانسته تا حس و حال فصل گرم و دلنشین بهار را به تصویر بکشد. پسر جوانی به نام شو به همراه عمه بزرگ خود به نام ساداکو به مدت یک هفته زندگی می‌کند و در همین حین، یک زن جوان کوچک به نام آریتی را پیدا می‌کند که در زیر این خانه آن‌ها زندگی می‌کند. او و خانواده‌اش، باروورز هستند؛ آن‌ها مردمانی کوچک هستند که با قرض گرفتن چیزها از انسان‌های بزرگ‌تر پیرامون خود به زندگی ادامه می‌دهند. این دو به دوست یکدیگر تبدیل می‌شوند و در شرایط دشوار، به یکدیگر تکیه می‌کنند و کمکی برای یکدیگر هستند.

6. انیمیشن سونیک خارپشت

Sonic the Hedgehog

Sonic the Hedgehog

برای کسانی که عاشق بازی‌های ویدیویی هستند، انیمیشن سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) بهترین انتخاب برای تماشا کردن در طی عید نوروز محسوب می‌شود. سونیک، یک خارپشت جوان و پرخروش است که از سیاره‌ای دورافتاده به اینجا آمده است. او مدام مورد حمله دشمنان خود قرار می‌گیرد، دشمنانی که دوست دارند تا قدرت‌های زیاد او را بدست بیاورند.

سونیک با استفاده از یک حلقه طلایی به سیاره زمین انتقال پیدا می‌کند و اولین دوست خود را در بر روی سیاره زمین پیدا می‌کند. این دوست او، تام نام دارد که یک پلیس است که از حرفه کسل‌کننده‌اش در شهر کوچک گرین هیلز خسته شده است. تام به همراه سونیک به یک ماجراجویی پا می‌گذارند. آن‌ها باید جلوی دکتر رباتنیک را بگیرند و سیاره زمین را از این فرد شرور نجات دهند.

5. انیمیشن باب اسفنجی: اسفنجی بیرون از آب

The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water

The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water

انیمیشن باب اسفنجی: اسفنجی بیرون از آب (The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water)، اولین انیمیشن سینمایی از این کاراکترها به شمار می‌رود. این انیمیشن به هنگام اکران خود با استقبال خوبی از سوی طرفداران سریال انیمیشنی باب اسفنجی روبه‌رو شد و توانست تا در میان آن‌ها به یک اثر برجسته تبدیل شود.

همه چیز در بیکینی باتم عالی به نظر می‌رسد. با این حال، خدمه رستوران آقای خرچنگ به همراه پاتریک مشغول جنگی پر از هیجان بر سر فرمول اسرارآمیز و محرمانه او می‌شوند. با این حال، یکباره همه چیز تغییر می‌کند. این فرمول ناگهان ناپدید می‌شود. همین منجر به این می‌شود تا این شهر زیردریایی به سمت هرج و مرج برود و همین باعث می‌شود تا باب اسفنجی و پلاکتون مجبور شود تا به دنبال پیدا کردن آن بروند. صداپیشگان این انیمیشن واقعا عالی هستند و بینندگان از تماشای ترکیب انیمیشن دو بعدی و سه بعدی در کنار لایو اکشن در این انیمیشن بسیار لذت‌برده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان