بهترین انیمیشن‌هایی که عید نوروز می‌توان با خانواده دید – بخش دوم

در سال‌های اخیر،‌ انیمیشن‌های جدید و جذابی روی پرده سینماها اکران شده‌اند که مناسب تمام افراد خانواده با هر سنی هستند. همراه با ما باشید تا بهترین انیمیشن‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در عید نوروز به همراه خانواده مشاهده کنید.

بهترین انیمیشن‌هایی که عید نوروز می‌توان با خانواده دید – بخش دوم

فصل بهار فرارسیده است و عید نوروز،‌ زمان گردهم افراد خانواده در کنار یکدیگر است. در این زمان،‌ پس از انجام دید و بازدید، افراد خانواده زمان فراغت زیادی دارند و از همین رو،‌ یکی از بهترین روش‌ها برای پر کردن این اوقات فراغت، تماشای انیمیشن‌هایی خانوادگی در کنار یکدیگر است.

در سال‌های اخیر،‌ انیمیشن‌های جدید و جذابی روی پرده سینماها اکران شده‌اند که مناسب تمام افراد خانواده با هر سنی هستند. همراه با ما باشید تا بهترین انیمیشن‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید در عید نوروز به همراه خانواده مشاهده کنید.

4. انیمیشن قرمز شدن

Turning Red

Turning Red

انیمیشن قرمز شدن (Turning Red)، یک اثر مدرن از استودیو پیکسار به شمار می‌رود. این انیمیشن که به تازگی روی پرده سینماها اکران شده است، یک شاهکار جدید از این استودیو محسوب می‌شود. این انیمیشن،‌ پیامی در مورد بزرگ شدن برای همه ارائه می‌کند. انیمیشن «قرمز شدن»، داستان یک دانش‌آموز کلاس هشتمی به نام مای لی را دنبال می‌کند که مصمم است تا سالی فوق‌العاده را پشت سر بگذراند. با این حال، او به هنگام حالت‌های احساسی شدید، تبدیل به یک پاندای قرمز رنگ و غول‌پیکر می‌شود و همین باعث می‌شود تا دوستان او دچار مشکل شوند.

در طی داستان این انیمیشن، مای لی با مادر ازخودراضی خودش آشتی می‌کند و یاد می‌گیرد که مهم نیست در چه وضعیتی، همیشه خودش را دوست داشته باشد. انیمیشن «قرمز شدن»، یک انیمیشن سرگرم‌کننده، احمقانه و پر از مفهوم است که برای کودکان که با بلوغ و بزرگ شدن مشکل دارند، اثری عالی محسوب می‌شود.

3. انیمیشن شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها

Trollhunters: Rise of the Titans

Trollhunters: Rise of the Titans

انیمیشن شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها (Trollhunters: Rise of the Titans) فیلمی از یکی از مجموعه‌های دوست‌داشتنی و محبوب استودیو دریم‌ورکس به شمار می‌رود. این فیلم سرانجام کل جهان آرکادیا، از شکارچیان، جادوگران و بیگانگان را گردهم آورده است تا در برابر فرقه شیطانی آرکین با یکدیگر متحد شوند و مقابله کنند. این فرقه شیطانی، تایتان‌های قدرتمند را بیدار کرده‌اند؛ آن‌ها با استفاده از همین، تهدید کرده‌اند که جهان را از بین می‌برند. انیمیشن «شکارچیان ترول: ظهور تایتان‌ها»، یک اثر عالی برای طرفداران این مجموعه به شمار می‌رود. اگر این مجموعه را تاکنون تماشا نکرده‌اید، بهتر است زودتر دست به کار شوید.

2. انیمیشن آواز 2

Sing 2

Sing 2

انیمیشن آواز 2 (Sing 2) دنباله‌ای برای انیمیشن قبلی به شمار می‌رود. این انیمیشن‌های موزیکال و جالب‌توجه با صداپیشگی بازیگران برجسته‌ای است. در انیمیشن «آواز 2» بار دیگر گروه در یک ماجراجویی موزیکال جدید دیده می‌شوند. در این انیمیشن، باستر و گروهش تصمیم دارند تا یک برنامه در ردشور سیتی برگزار کنند اما آن‌ها برای اینکه بتوانند این برنامه را به خوبی اجرا کنند نیاز دارند تا ستاره راک افسانه‌ای کلی کالووی به آن‌ها کمک کند.

با این حال، مشکل اینجا است که کلی برای 15 سال است که دیده نشده است و حالا، باستر و گروهش باید به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند برنامه خود را به اجرا بگذارد. بسیاری از بازیگران اصلی انیمیشن اصلی در این انیمیشن جدید حضور دارند. علاوه بر این بازیگران نیز دو خواننده مشهور یعنی بونو (Bono) و هالزی (Halsey) نیز در جمع صداپیشگان این اثر دیده می‌شوند. انیمیشن «آواز 2» همانند انیمیشن اصلی، یک تجربه دلپذیر و زیبا را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد.

1. انیمیشن فرزند آب‌وهوا

Weathering With You

Weathering With You

انیمیشن فرزند آب‌وهوا (Weathering With You) برای کودکان بزرگسال‌تر مناسب‌تر است. این انیمیشن، داستان زیبایی از عشق، استقامات و پیدا کردن خوبی در زندگی است. انیمیشن «فرزند آب‌وهوا» داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام هوداکا را دنبال می‌کند که از از خانه‌اش به توکیو می‌گریزد. در آن‌جا، باران بدون توقف و مجموعه‌ای از بد شانسی‌ها باعث شده تا او موقتا بدون خانه باشد؛ علاوه بر این، او تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

در نهایت، او در یک مجله مخفی، شغلی به عنوان یک خبرنگار پیدا می‌کند و اولین داستان او نیز در مورد خدمتکاران افسانه‌ای آب‌وهوا است که به نام دختران آفتاب شناخته می‌شوند. او با وجود بی‌اعتقادی و ناباوری‌اش، با یک دختر جوان به نام هینا آشنا می‌شود؛ این دختر می‌توان با دعا خواندن، خورشید را فرابخواند. این دو در طی مسیر خود با بالا و پایینی زیادی روبه‌رو می‌شوند و هوداکا متوجه می‌شود که او باید برای هینا تلاش و مبارزه کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان