معرفی بهترین فیلم های ۲۰۱۷ تا به اینجای سال

به فصل تابستانی فیلم ها نزدیک می شویم و حالا فرصت خوبی است که نگاهی به عقب بیندازیم و ببینیم تا به اینجای کار سال ۲۰۱۷ چه فیلم های برجسته و قابل دیدنی را برایمان رو کرده.

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

به فصل تابستانی فیلم ها نزدیک می شویم و حالا فرصت خوبی است که نگاهی به عقب بیندازیم و ببینیم تا به اینجای کار سال 2017 چه فیلم های برجسته و قابل دیدنی را برایمان رو کرده.

همه می دانیم که میزان فروش فیلم ها در باکس آفییس نمی تواند نشان دهنده این باشد که یک فیلم خوب است یا بد. برخی از فیلم هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم شاید فروش خیره کننده ای نداشته اند اما پس از دیدنشان مطمئنا تا مدت ها درباره آنها صحبت خواهید کرد.

برویم سراغ 11 فیلم برتر سال 2017 تا به اینجا:

11- Colossal

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

میکس خاص کمدی، اجتماعی و تخیلی ناچو ویگالوندو نویسنده و کارگردان به لطف بازی آن هاتاوی و جیسون سودیکیس اقبال زیادی را برای فیلم به همراه داشته است. Colossal نشان دهنده خطر الکلی بودن است. در این فیلم هاتاوی نقش دختری زیبا را بازی می کند که ناگهان متوجه می شود غولی را کنترل می کند که سئول را نابود کرده. سودکیس دوست قدیمی این دختر است که او را به کارهای بد ترغیب می کند. اگر می خواهید فیلمی متفاوت ببینید Colossal گزینه خوبی است.

10- T2: Trainspotting

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

می دانم به چه چیز فکر می کنید، می گویید چرا باید یکی دنبال فیلم Trainspotting را بسازد؟ اما اگر هنوز این فیلم را ندیده اید یک شانس به آن بدهید. کارگردان دنی بویل به همراه ایوان مک گرگور و دیگر افرادی که در اولین فیلم شرکت داشتند دنباله ای بر Trainspotting ساخته اند که داستانی جدید دارد اما همچنان آنچه را در فیلم اول دوست داشتیم در خود دارد.

9- The Lego Batman Movie

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

حتما فیلم The Lego Movie که سال 2014 روی پرده ها رفت را به خاطر دارید و از طنز موجود در آن لذت بردید. The Lego Batman Movie را می توان به همان اندازه یا شاید بیشتر موفق دانست چون پر است از جوک های مخصوص بتمن.

8- The Fate of the Furious

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

از ماشین های شعله ور گرفته تا زیردریایی و فردی که با بچه دردست مبارزه تن به تن می کند همه و همه دست به دست هم داده اند تا The Fate of the Furious را تبدیل به فیلمی دیدنی و فوق العاده برای طرفداران این سبک کنند. اگر از سرعت و اکشن خوشتان می آید این فیلم می تواند تا مدت ها تشنگی تان را برطرف کند!

7- Life

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

این فیلم میکسی از واکنش ها را از طرف تماشاگران و منتقدان دریافت کرد، پس از تماشای این فیلم دلهره آور و تخیلی و همچنین پایان هوشمندانه اش نمی توانید درباره اش فکر نکنید.

6- Split

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

شایمالان با فیلم ترسناکی درباره مردی با 23 شخصیت متفاوت که سه دختر را می رباید بازگشته است. جیمز مکآووی به صورت فوق العاده ای این نقش را خوب بازی کرده. اگر از طرفداران فیلم های ترسناک و هیجان انگیز هستید این یکی را از دست ندهید.

5- John Wick: Chapter Two

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

ریوز کیانو دوباره در نقش آدمکش سابق یعنی جان ویک روی پرده سینماها بازگشته. گوی جان ویک اصلا از دوران بازنشستگیش لذت نمی برد. مسلما طرفداران فیلم های اکشن هنوز صحنه های جذاب قسمت اول فیلم را به خاطر دارند. مطمئن باشید قسمت دوم فیلم نیز شما را نا امید نخواهد کرد.

4- Guardians of the Galaxy Vol. 2

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

مارول توانسته با موفقیت اولین شماره این فیلم را با جذابیت بیشتر، آهنگ کلاسیک و داستانی تاثیر گذار درباره خانواده در قسمتی جدید روی پرده سینما ببرد.

3- Logan

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

با تمام شدن Wolverine هم این فیلم هم هیو جکمن هر دو استحقاق یک فیلم ابرقهرمانی با کیفیت را داشتند. در Logan نه تنها خشونت و گفتاری از جکمن می بینیم که تا به اینجا آرزویش را داشتیم بلکه داستانی قوی و بالغ را از کارگردان و دستیار نویسنده جیمز منگلد شاهد هستیم که می تواند صاحب جوایزی نیز شود.

2- Get Out

معرفی بهترین فیلم های 2017 تا به اینجای سال

مسلما یکی از بهترین فیلم های 2017 تا به اینجا Get Out است. این فیلم ترسناک که روی نژاد تمرکز دارد و دقیقا چیزی است که تماشگر آن را می طلبد و فرای آن چیزی است که همه انتظارش را دارند.

1- The Lost City of Z

نگاه حماسی جیمز گری به داستان واقعی و ماجراهای کاشف برتانیای پرسی فاوست در آمازون برای پیدا کردن شهر افسانه ای هم یک برداشت قدرتمند است و هم نشان دهنده پشتکار انسانی است. گری همچنین با به وجود آوردن صحنه های مختلف از بریتانیا گرفته تا میدان نبرد و عمق جنگل های تاریک جلوه های ویژه لذت بخشی برای فیلم ایجاد کرده.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان