بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی با رده سنی R

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی با رده سنی R را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی با رده سنی R

با وجود اینکه در اکثر فیلم‌های ابرقهرمانی، ابرقهرمان‌ها سعی دارند تا شخصی خوب باشند اما در دنیای سینما، فیلم‌هایی وجود دارند که در آن، خشونت زیادی از ابرقهرمانان به تصویر کشیده می‌شوند و از همین رو، رده سنی R یا بزرگسال را دریافت کرده‌اند.

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی با رده سنی R را به شما معرفی کنیم.

11. فیلم پانیشر: منطقه جنگی

Punisher: War Zone

Punisher: War Zone

فیلم پانیشر: منطقه جنگی (Punisher: War Zone) با بازی ری استیونسون (Ray Stevenson) در نقش اصلی است. با اینکه این فیلم، اثری برجسته و عالی محسوب نمی‌شود اما در کل، پر از صحنه‌های خشن و خونین از خشن‌ترین کاراکتر مارول یعنی فرانک کسل است. کارگردانی این فیلم را لکسی الکساندر (Lexi Alexander) برعهده داشته است. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به دومینک وست (Dominic West) و داگ هاتچیسون (Doug Hutchison) اشاره کرد.

10. فیلم کیک-اس

Kick-Ass

Kick-Ass

فیلم کیک-اس (Kick-A**) اقتباسی سینمایی از کتاب‌های کمیکی به همین نام است که توسط متیو وان (Matthew Vaughn) ساخته شده است. البته این فیلم را نمی‌توان دقیقا اثری برجسته در ژانر ابرقهرمانی دانست اما سبک خاص خود را دارد که ممکن است موردپسند برخی از افراد واقع شود. در این فیلم، آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، نیکلاس کیج (Nicolas Cage) و کلویی گریس مورتز (Chloe Grace Moretz) نقش‌آفرینی می‌کنند.

9. فیلم ددپول 2

Deadpool 2

Deadpool 2

فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) دومین فیلم از این شخصیت با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynold) به شمار می‌رود. فیلم «ددپول 2» اثری فوق‌العاده جذاب و تماشایی به شمار می‌رود و کارگردانی آن نیز در دستان دیوید لینچ (David Leitch) بوده است. این کارگردان موفق شده تا نسبت به فیلم قبلی، کمدی و خشونت بیشتری را در داستان خود جای بدهد. اضافه شدن ززی بیتز (Zazie Beetz) در نقش دامینو و جاش برولین (Josh Brolin) در نقش کیبل، باعث جذابیت دو چندان فیلم شده است.

8. فیلم مرد تاریکی

Darkman

Darkman

فیلم مرد تاریکی (Darkman) به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) است. حدود دوازده سال قبل از اینکه سم ریمی سه‌گانه مرد عنکبوتی (Spider-Man) را بسازد، او کارگردانی این فیلم ابرقهرمانی عجیب و تاریک را بر عهده داشته بود. در فیلم «مرد تاریکی»، لیام نیسون (Liam Neeson) نقش دانشمندی به نام دکتر پیتون وستلیک را بازی می‌کند که سعی دارد تا از کسانی که به صورت او آسیب‌ زده‌اند، انتقام بگیرد. نقش مقابل لیام نیسون را نیز فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) به تصویر می‌کشد.

7. فیلم برایت‌برن

Brightburn

Brightburn

فیلم برایت‌برن (Brightburn) به کارگردانی دیوید یاروفسکی (David Yarovesky) است که ترکیبی بسیار عالی و جالب‌توجه از عناصر ژانر ابرقهرمانی و ژانر وحشت را ارائه کرده است. در این فیلم‌، پسری فرازمینی با بازی جکسون ای دان (Jackson A. Dunn)، در مزرعه‌ای در کانزاس سقوط می‌کند و دو نفر با بازی دیوید دنمن (David Denman) و الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) او را بزرگ می‌کنند. او به جای آنکه به حقیقت و عدالت باور داشته باشد، بیشتر بر کشتار مردم با چشمان لیزری خود باور دارد.

6. فیلم کلاغ

The Crow

The Crow

فیلم کلاغ (The Crow) جدای از داستان خود، با تراژدی همراه شده بود. در این فیلم، ‌برندون لی (Brandon Lee)، پسر بروس لی، در سر صحنه فیلمبرداری دچار آسیب‌دیدگی شد و بعدا در بیمارستان از دنیا رفت. در این فیلم، برندون لی نقش اریک دراون را بازی می‌کند که به دستور رئیس گروهی گنگستری به همراه با نامزد خود با بازی سوفیا شیناس (Sofia Shinas) به قتل می‌رسد. یک سال پس از مرگش، اریک دراون توسط کلاغی افسانه‌ای از مرگ برمی‌خیزد و به دنبال انتقام‌ گرفتن از قاتلانش است.

5. فیلم ددپول

Deadpool

Deadpool

در فیلم مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) شخصیتی متفاوت از ددپول به نمایش درآمده بود و همین باعث شد تا طرفداران خواهان اقتباسی وفادار بر اساس این کاراکتر باشند. از همین رو، سال‌ها پس از آن، فیلم ددپول (Deadpool) به کارگردانی تیم میلر (Tim Miller) ساخته شد. فیلم‌نامه فیلم توسط رت ریس (Rhett Reese) و پاول ورنیک (Paul Wernick) نوشته شده بود و در کنار نقش‌آفرینی رایان رینولدز، این اثر به فیلمی برجسته و محبوب تبدیل شد.

4. فیلم نگهبانان

Watchmen

Watchmen

فیلم نگهبانان (Watchmen) ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) است؛‌ با اینکه برخی از تصمیمات زک اسنایدر در این فیلم اصلا مناسب نبودند اما در کل، فیلم «نگهبانان» اثری جالب‌توجه و جذاب به شمار می‌رود. از سکانس آغازین فیلم تا انتخاب بازیگران، همگی عالی به نظر می‌رسند. جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در این فیلم به خوبی توانسته بود تا نقش کمدین را به تصویر بکشد. در نقطه مقابل، جکی ارل هالی (Jackie Earle Haley) نیز در نقش رورشاک عالی ظاهر شده بود.

3. فیلم جوخه انتحار

The Suicide Squad

The Suicide Squad

جیمز گان (James Gunn) که برای ساخت فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) مارول شناخته می‌شود، سکان کارگردانی فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) را در دست داشته بود. او موفق شده بود تا این اثر را به فیلمی برجسته در دنیای سینمایی دی‌سی تبدیل کند. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به ادریس البا (Idris Elba)، دنیلا ملچیور (Daniela Melchior)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و مارگو رابی (Margot Robbie) اشاره کرد. صداپیشگی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در نقش کینگ شارک نیز از جمله نکات جالب‌توجه فیلم «جوخه انتحار» محسوب می‌شود.

2. فیلم بلید

Blade

Blade

فیلم بلید (Blade) را می‌توان آغاز فیلم‌های مارول روی پرده سینماها دانست. سال‎‌ها قبل از اینکه دنیای سینمایی مارول شکل بگیرد، وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) در فیلم «بلید» نقش‌آفرینی کرده بود و توانست تا نقش یک شکارچی خون‌آشام‌ها را به خوبی به تصویر بکشد. صحنه‌های مبارزه جالب‌توجه در این فیلم در کنار نقش‌آفرینی برجسته وسلی اسنایپس، فیلم «بلید» را به اثری جذاب و تماشایی از دهه 90 میلادی تبدیل کرده است.

1. فیلم لوگان

Logan

Logan

فیلم لوگان (Logan) نه تنها یکی از بهترین فیلم‌ها با رده سنی R است بلکه یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده در 20 سال گذشته به شمار می‌رود. کارگردانی این فیلم را جیمز منگولد (James Mangold) در دست داشته است. این کارگردان موفق شده بود تا فیلم «لوگان» را به اثری حماسی تبدیل کند که آخرین حضور هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش ولورین محسوب می‌شود. در این فیلم علاوه بر هیو جکمن، پاتریک استوارت (Patrick Stewart) نیز در نقش پروفسور ایکس حضور دارد. نقش‌آفرینی منحصربه‌فرد و جذاب دافنه کین (Dafne Keen) به عنوان دختر لوگان به نام لورا نیز از جمله نکات برجسته فیلم «لوگان» محسوب می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان