مدل مچ مانتو برای انواع آستین های مختلف

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مچ مانتو برای مانتوهای اداری و مجلسی و اسپرت و &#۸۲۳۰; را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مچ مانتو برای انواع آستین های مختلف

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان دوخت مانتوها باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب درست بخش های مختلف مانتو است زیرا قسمت های مختلف مانتو نظیر مدل مچ مانتو و طرح یقه مانتو و … روی زیبایی و جذابیت ظاهری مانتوها تاثیر زیادی دارند.

مدل مچ مانتو برای سلیقه های مختلف

تاثیر آستین روی زیبایی مانتو را نمی توان نادیده گرفت و امروزه اغلب مانتوها به گونه ای دوخته می شوند که فقط قسمت آستین آن ها طرح دار است بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح مچ مانتو حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی آموزش دوخت پانچو و آموزش دوخت یقه انگلیسی و مدل یقه مانتو را مشاهده کردید در ادامه این مطلب انواع مدلهای مچ برای آستین مانتو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل مچ برای آستین مانتوی مجلسی

  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی
  •  بلیط کیش

مدلهای مچ مانتوی مجلسی و اسپرت

آستین مانتوها به صورت های مختلفی نظیر آستین کلوش و آستین کیمونو و آستین پفی و آستین رگلان و … دوخته می شود که هر یک از این مدلهای مچ مانتو برای دوخت آستین مانتوهای امروزی انتخابی ایده آل و مناسب محسوب می شوند.
آستین اغلب مانتوها به صورت کلوش دوخته می شوند و می توان آستین کلوش را یکی زیباترین آستین ها برای دوخت مانتوها با مدلهای مختلف محسوب کرد.
آستین های کیمونو و پفی و رگلان نیز از دیگر مدلهایی هستند که برای دوخت مانتوهای مد روز و امروزی انتخابی مناسب محسوب می شوند همچنین این طرح آستین های مانتو امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند. در برخی دیگر از مدلهای مچ مانتو برای جذابیت بیشتر آستین مانتو از وسایل تزیین کننده نظیر سنگ های تزیینی و مرواریدهای تزیینی و … استفاده می شود که این طرح آستین ها برای مانتوهای مجلسی مناسب تر هستند.

مدل مچ زیبا برای آستین

مچ مانتوی مجلسی

مدل مچ زیبا برای آستین

مدل آستین مانتوی مجلسی

مدل مچ زیبا برای مانتو

مچ شیک برای آستین مانتو

مچ زیبا برای مانتو

طرح مچ برای آستین مانتوی اسپرت

مچ برای مانتوی اسپرت

طرح مچ ساده برای آستین مانتو

مدل مانتوی مجلسی

طرح مچ برای آستین مانتوی مجلسی

مانتوی مجلسی زیبا

مچ آستین مجلسی

مدل آستین مانتو مجلسی

مدل آستین شیک برای مانتوی مجلسی

آستین مانتو مجلسی

مدل آستین شیک برای مانتوی مجلسی

آستین مانتوی مجلسی

طرح مچ شیک و زیبا برای آستین مانتوی مجلسی

مدل آستین شیک و مجلسی برای مانتو

مدل آستین مانتوی مجلسی

مدل مچ شیک و کار شده برای آستین مانتو

مدل آستین مانتوی مجلسی

مدل مچ شیک برای مانتو

طرح مچ جدید برای آستین مانتو

مدل آستین مانتو

طرح مچ شیک و خاص برای مانتو مجلسی

مدل آستین کار شده مانتو

مدل مانتو مجلسی با طرح آستین گیپور

مچ مانتو مجلسی

مدل آستین برای مانتوی مجلسی

مدل مچ شیک برای مانتو اسپرت

مدل آستین مانتوی اسپرت

مدل مچ برای آستین مانتوی اسپرت

مدل آستین شیک برای مانتو اسپرت

مدل مچ مانتو

تصاویر جدیدتری از انواع مچ مانتو شیک و امروزی

در طراحی مانتو، مدل یقه و استین آن از اهمیت زیادی برخوردار است و در صورتی که به شکلی زیبا طراحی شده باشد، نقش مهمی در جذابیت مانتو خواهد داشت، امروزه انواع مدل مانتو با طراحی آستین و یقه شیک وجود دارند که هر کسی با توجه به سلیقه خود می توانند بهترین مدلهای آن را انتخاب نماید، آستین ها از نظر اندازه در انواع کاپ، لقه ای، کوتاه، سه ربع و بلند و در مدلهای متنوع کشی، کلوش، چین دار، پیلی دار، پفی، کیمونو، فانوسی و …  وجود دارند، در اینجا تصاویر جدیدتری از مانتوهای زنانه شیک و مجلسی با آستین های متنوع را می بینید که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل جذاب مچ لباس

همانطور که گفتیم؛ نوع طراحی آستین تاثیر زیادی در جذابیت مانتوها دارد، در واقع می توان با تغییرات کوچکی در آستین مانتوهای ساده، آنها را به یک مانتوی شیک و مجلسی تبدیل کرد، امروزه انواع مدلهای مانتو با آستین فانتزی و طراحی خلاقانه در بازار وجود دارند که طرفداران زیادی دارند، در اینجا جدیدترین و زیباترین مدلهای آستین مانتو را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید ببینید و از بهترین آنها برای مدل طراحی آستین مانتوی خود با طرح دلخواه تان الگو بگیرید.

تصاویر مدل مچ لباس مدل مچ لباس زنانه مدل مچ لباس شیک انواع مدل مچ لباس مدل شیک مچ لباس جدیدترین مدل مچ مانتو مدل  یبایمچ لباس مدل مچ لباس زیباترین مدل مچ مانتو مدلی جذاب از مچ مانتو مدلی شیک از مچ مانتو مدلی جدید از مچ مانتو مدلی از مچ مانتو مدل مچ مانتو کلوش

در این مطلب با انواع مدلهای مچ مانتو آشنا شدید که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طرح مچ زیبایی را برای آستین مانتوی خود انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان