ماهان شبکه ایرانیان

فیلم‌های مورد انتظار دیزنی در سال ۲۰۲۲

کمپانی دیزنی، از انیمیشن‌های پیکسار، انیمیشن‌های والت دیزنی و فیلم‌های مارول، آثار زیادی را برای اکران در ماه‌های باقی مانده سال ۲۰۲۲ میلادی مهیا کرده است. در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۲۲ میلادی را به شما معرفی کنیم.

فیلم‌های مورد انتظار دیزنی در سال 2022

کمپانی دیزنی، از انیمیشن‌های پیکسار، انیمیشن‌های والت دیزنی و فیلم‌های مارول، آثار زیادی را برای اکران در ماه‌های باقی مانده سال 2022 میلادی مهیا کرده است. در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های دیزنی در سال 2022 میلادی را به شما معرفی کنیم.

فیلم نیت بهتر از همیشه

Better Nate Than Never - April 1, 2022 on Disney+

Better Nate Than Never – April 1, 2022 on Disney+

فیلم نیت بهتر از همیشه (Better Nate Than Never)،‌ اثری موزیکال از کمپانی دیزنی به شمار می‌رود که در تاریخ 1 آوریل سال 2022 (جمعه 12 فروردین 1401) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شده است. این فیلم، داستان پسری دبیرستانی به نام نیت فاستر را بازگو می‌کند که رویای حضور در نمایشی در برادوی را در سر دارد. او به همراه دوستش به نیویورک می‌آید تا در انتخاب بازیگر برای نمایشی بزرگ تست بدهند.

فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness - May 6, 2022 in Theatres

Doctor Strange In The Multiverse Of Madness – May 6, 2022 in Theatres

فیلم دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون (Doctor Strange In The Multiverse Of Madness) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ 6 ماه مه سال 2022 (جمعه 16 اردیبهشت 1401) روی پرده سینماها اکران شود. این فیلم با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و همچنین پاتریک استوارت (Patrick Stewart) در نقش پروفسور ایکس است. این فیلم، به موضوع مولتی‌ورس و همچنین خطرات آن می‌پردازد. در این فیلم، دکتر استرنج باید با نسخه‌های متفاوتی از خودش روبه‌رو شود.

فیلم چیپ و دیل: تکاوران نجات

Chip 'N Dale: Rescue Rangers - May 20, 2022 on Disney+

Chip ‘N Dale: Rescue Rangers – May 20, 2022 on Disney+

انیمیشن چیپ و دیل: تکاوران نجات (Chip ‘N Dale: Rescue Rangers) کارتونی از دهه هشتاد میلادی بود که در شبکه دیزنی پخش می‌شده است. این کارتون، ماجراهای دو سنجاب کاراگاه را به نمایش در می‌آورد. این اثر سینمایی تازه، اثری ترکیبی از لایواکشن و انیمیشن به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ 20 ماه مه سال 2022 میلادی (30 اردیبهشت 1401) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود.

انیمیشن لایت‌یر

Lightyear - June 17, 2022 in Theatres

Lightyear – June 17, 2022 in Theatres

انیمیشن لایت‌یر (Lightyear)، پیش‌درآمدی برای مجموعه انیمیشن‌های داستان اسباب بازی (Toy Story) به شمار می‌رود. این انیمیشن بر محوریت شخصیت واقعی باز لایت‌یر است که اسباب بازی‌ای بر اساس آن ساخته شده است. این انیمیشن نه تنها داستان پس‌زمینه‌ای برای شخصیت باز لایت‌یر ایجاد می‌کند بلکه در آن، اشاره‌هایی نیز به انیمیشن‌های «داستان اسباب بازی» می‌شود. انیمیشن «لایت‌یر»، فیلمی مورد انتظار است که قرار است در تاریخ 17 ژوئن سال 2022 میلادی (جمعه 27 مرداد 1401) روی پرده سینماها اکران شود. بر خلاف انیمیشن‌های قبلی که روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شدند، این انیمیشن ابتدا روی پرده سینماها اکران می‌شود و سپس روی این سرویس آنلاین عرضه خواهد شد.

فیلم ثور: عشق و تندر

Thor: Love And Thunder - July 8, 2022 in Theatres

Thor: Love And Thunder – July 8, 2022 in Theatres

فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love And Thunder)، چهارمین فیلم از شخصیت ثور در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. در این فیلم، بار دیگر کریس همسورث (Chris Hemsworth) نقش خدای رعد یعنی ثور را بازی می‌کند. در کنار او نیز کریس پرت (Chris Pratt)، ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، وین دیزل (Vin Diesel)، تسا تامپسون (Tessa Thompson) و تعدادی دیگر نیز حضور دارند. این فیلم از سال 2019 میلادی در حال توسعه بوده است و سرانجام قرار است در تاریخ 8 ژوئیه سال 2022 میلادی (جمعه 17 تیر 1401) روی پرده سینماها اکران شود.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تاابد

Black Panther: Wakanda Forever - November 11, 2022 in Theatres

Black Panther: Wakanda Forever – November 11, 2022 in Theatres

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تاابد (Black Panther: Wakanda Forever)، دنباله‌ای برای فیلم «پلنگ سیاه» محصول سال 2018 میلادی است. این فیلم جدید قرار است بیشتر به بررسی جهان واکاندا و همچنین کاراکترهای آن بپردازد. بازیگر نقش اصلی این فیلم یعنی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) در سال 2020 میلادی از دنیا رفت و این فیلم قرار است ادای احترامی نیز به این بازیگر داشته باشد. به هنگام فوت چادویک بوزمن، فیلم‌نامه فیلم در حال نگارش بوده است و با این وجود، کمپانی مارول اعلام کرده است که آن‌ها قصد ندارند تا بازیگر دیگری را برای این نقش انتخاب کنند. فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» قرار است در تاریخ 11 نوامبر سال 2022 میلادی (جمعه 20 آبان 1401) روی پرده سینماها اکران شود.

فیلم آواتار 2

Avatar 2 - December 16, 2022 in Theatres

Avatar 2 – December 16, 2022 in Theatres

از زمانی که بینندگان با پاندورا آشنا شدند، بیش از یک دهه می‌گذرد. با این حال، همه منتظر دیدن دنباله فیلم آواتار (Avatar) محصول سال 2009 میلادی هستند. فیلم آواتار 2 (Avatar 2) قرار است در تاریخ 16 دسامبر سال 2022 میلادی (جمعه 25 آذر 1401) روی پرده سینماها اکران شود. در این فیلم، جک سالی و خانواده جدیدش در سیاره پاندورا، با تهدیدی غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوند و اوباید با ارتش ناوی همکاری کند تا با انسان‌ها مبارزه کند. علاوه بر فیلم «آواتار 2»، قرار است سه فیلم دیگر نیز ساخته شود.

فیلم هوکس پوکس 2

Hocus Pocus 2 - Date not yet confirmed

Hocus Pocus 2 – Date not yet confirmed

فیلم هوکس پوکس 2 (Hocus Pocus 2)، دنباله‌ای برای فیلم به همین نام است که حدود سی سال بین آن‌ها اختلاف وجود دارد. این فیلم جدید قرار است در هالووین سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود اما هنوز تاریخ اکران دقیقی برای آن مشخص نشده است. این فیلم داستان خواهران ساندرسون را در جهان مدرن سالم دنبال خواهد کرد. این فیلم با بازی بتی میدلر (Bette Midler)، سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) و کتی ناجیمی (Kathy Najimy) در نقش‌های اصلی است.

فیلم افسون‌نزده

Disenchanted - Date not yet confirmed

Disenchanted – Date not yet confirmed

فیلم افسون‌نزده (Disenchanted) دنباله‌ای برای فیلم افسون‌زده (Enchanted) است که قرار است پس از 15 سال پس از فیلم اول، روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود. در این دنباله، بازیگران اصلی فیلم یعنی پاتریک دپپسی (Patrick Dempsey)، ایدنا منزل (Idina Menzel) و ایمی آدامز (Amy Adams) قرار است نقش‌های خود از فیلم اصلی را بازآفرینی کنند. در حال حاضر، تاریخ اکران دقیقی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان