طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی با طعم و مزه دلپذیر

طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی که در این بخش قرار داده شده است، بسیار ساده است. این سالاد طرفداران زیادی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای پذیرای در مهمانی های شما عزیزان باشد.

طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی با طعم و مزه دلپذیر

یکی از سالادهای محبوبی که می توانید در مهمانی های خود سرو کنید، سالاد مرغ آمریکایی است. این سالاد طعم دلپذیری دارد و در میان مردمان این کشور نیز محبوب می باشد. در این بخش با طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی بیشتر آشنا می شوید.

طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی

شما علاقمندان می توانید علاوه بر تهیه سالاد مرغ آمریکایی، به منظور تهیه دیگر سالادهای مرغ نظیر سالاد مرغ بالزامیک و سالاد مرغ با بادام می توانید از مطالب قبلی آشپزی آرگا دیدن نمایید.

  •  خرید انواع قهوه
  •  بلیط کیش

مواد لازم

  • سینه مرغ: 2 عدد
  • کرفس: 1 ساقه
  • پیاز قرمز: 1 عدد
  • سس خردل: 1 قاشق چای خوری
  • سس مایونز: 4 قاشق غذاخوری
  • شوید: 1 دسته
  • لیمو ترش: 1 عدد
  • فلفل و نمک: به میزان لازم

سالاد مرغ آمریکایی خانگی

طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی

برای آماده کردن این سالاد خوشمزه و لاکچری باید گوشت مرغ با به همراه مقداری نمک و فلفل آب پز کنید. مرغ را درون قابلمه مورد نظر ریخته و 2 لیوان آب به همراه ادویه روی آن بریزید.

قابلمه را روی حرارت قرار داده و اجازه دهید مرغ به خوبی پخته شود. توجه کنید، در زمان جوشیدن مرغ باید، کف روی آن را با کفگیر بردارید. این کار موجب از بین رفتن بوی بد مرغ خواهد شد.

بعد از پخته شدن مرغ، آن را از آب خارج کرده و بعد از سرد شدن ریش ریش نمایید. مرغ ها را در کاسه ای ریخته و کرفس های شسته شده و نگینی شده را به آن اضافه نمایید.

مرغ و کرفس ها را با یکدیگر ترکیب کرده و در مرحله پیازهای قرمز را به صورت خلالی نازک کرده و به مواد اضافه نمایید. حالا مواد یکدست و خوش عطری دارید.

برای مزه دار شدن این سالاد آمریکایی فوق العاده باید سس مایونز و سس خردل را نیز به مواد اضافه کنید.

این ترکیب طعم بسیار خاصی به غذای خواهد داد. به همراه سس خردل و مایونز می توانید از ادویه های دلخواه مانند فلفل، نمک و حتی آویشن نیز استفاده کنید.

افزودن لیمو ترش به این ترکیب آن را جادویی تر می کند. برای افزودن آب لیمو ترش باید دانه های آن را جدا کرده و آب لیمو را به مواد اضافه نمایید.

شویدهای ساطوری شده را نیز در آخرین مرحله به مواد اضافه خواهیم کرد. شما می توانید شوید را به ترکیب سس اضافه کنید تا طعم بهتری بگیرد. سس را به خوبی در مواد آغشته می کنیم و بعد از یک ساعت می توانید سرو نمایید.

قرار دادن این سالاد در یخچال و مزه دار شدن آن می تواند طعم بهتری را به شما بدهد. این سالاد با نان فانتزی و تست سرو می شود. شما می توانید این سالاد را به صورت یک نفره یا در دیس به راحتی سرو کنید.

دستور تهیه سالاد مرغ آمریکایی

طرز تهیه سالاد مرغ آمریکایی بسیار ساده است و شما علاقمندان در این بخش با نکات تهیه این سالاد معروف آشنا شدید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان