قیمت فیلتر ممبران آمریکایی

از آن جایی که فیلترهای ممبران آمریکایی دارای سطح کیفی و عملکرد مطلوبی می باشند، به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند

قیمت فیلتر ممبران آمریکایی

از آن جایی که فیلترهای ممبران آمریکایی دارای سطح کیفی و عملکرد مطلوبی می باشند، به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. همین موضوع باعث شده تا اطلاع از قیمت فیلتر ممبران آمریکایی برای بسیاری از افراد حائز اهمیت باشد. با این حال به دلیل وارداتی بودن این فیلترها و نوسانات قیمت ارز نمی توان هزینه خرید فیلتر را به صورت مشخص شده اعلام کرد. در واقع برای اطلاع از قیمت ممبران های آمریکایی بهترین راهکار تماس با کارشناسان و دریافت مشاوره از افراد متخصص می باشد.

قیمت فیلترهای ممبران آمریکایی به روز اعلام می شود. در صورت تمایل برای خرید، کافی است با کمی جستجو در اینترنت، وب سایت هایی را که می توانند قیمت ممبران های اصل آمریکا را در اختیار شما قرار دهند پیدا کنید.

***توجه داشته باشید که اصل بودن ممبران باعث عملکرد مطلوب آن بعد از تعبیه در سیستم می شود و باید به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر گرفته شود. بهترین راه برای داشتن فیلتر ممبران های آمریکایی اصل، خرید از فروشگاه های معتبر است.

بهترین فیلترهای ممبران آمریکایی

ممبران ها با تنوع بسیار بالایی بر اساس برند ارائه می شوند، سطح کیفی برندهای مختلف فیلتر متفاوت است و با توجه به این موضوع بررسی دقیق برند ممبران قبل از خرید اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد معقدند که ممبران های آمریکایی بهترین نوع هستند، اما ممکن است برای شما سوال شود کدام یک از برندهای ممبران، آمریکایی هستند؟ در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

1- ممبران های آمریکایی فیلمتک

بدون شک با کمی جستجو اولین برند ممبرانی را که مشاهده می کنید فیلمتک است. سطح کیفی بالا و عملکرد مطلوب فیلترهای ممبران فیلمتک باعث شده تا به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار بگیرند، به صورتی که بسیاری از افراد تنها ممبران های فیلمتک را خریداری کرده و حاضر به خرید برندهای دیگر ممبران نیستند. با این حال این موارد و ویژگی ها تنها مربوط به ممبران های فیلمتک اصل هستند و نباید انتظار داشت نوع تقلبی این ممبران ها هم عملکرد مشابهی داشته باشند.

ممبران های فیلمتک برای تمام سطوح کیفی آب طراحی شده اند و دارای تنوع بالایی بر اساس مشخصات و مدل می باشند. در صورت تمایل برای خرید بهتر است مشخصات فنی را به دقت بررسی کرده و به وب سایتی مراجعه کنید که اطلاعات کامل از محصول را در اختیار شما قرار دهد. موارد زیر از پر کاربردترین مدل های ممبران فیلمتک هستند:

  • ممبران تصفیه آب فیلمتک (FILMTEC) سایر 8 اینچ مدل BW30-400
  • ممبران 4 اینچ فیلمتک (FILMTEC) مدل BW30-4040
  • ممبران دریایی 8 اینچ فیلمتک (FILMTEC) مدل SW30HRLE-400
  • ممبران دریایی 4 اینچ فیلمتک (FILMTEC) مدل SW30HRLE-4040

ممبران های آمریکایی فیلمتک دارای مدل های متنوع تری هستند، با این حال مواردی که گفته شد پر کاربردترین نوع ممبران ها می باشند.

2- ممبران های آمریکایی دوپونت

ممبران دوپونت توسط یکی از بزرگ ترین کمپانی های آمریکایی طراحی و تولید شده و دارای استاندارد بین المللی NSF می باشد. فیلترهای ممبران آمریکایی دوپونت با داشتن قابلیت دفع نمک بالا، می توانند سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. استفاده از تکنولوژی های بروز و مواد اولیه مرغوب، باعث تولید ممبران هایی با بالاترین سطح کیفی توسط کمپانی معتبر دوپونت شده است.

یکی از مهم ترین مزیت های ممبران های دوپونت، داشتن طول عمر بالا می باشد که می تواند هزینه عملیاتی سیستم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با این حال بهتر است توجه داشته باشید که این طول عمر بالا، مستلزم رعایت تمام نکات و اصول لازم برای نگهداری ممبران است. مدل های مختلف ممبران ها دارای کاربردهای متفاوتی هستند و بر همین اساس بهتر است قبل از خرید مطمئن شوید محصول مورد نظر بهترین نوع ممبران برای شماست. موارد زیر از مدل های پر کاربرد

فیلترهای ممبران دوپونت هستند:

  • ممبران 8 اینچ دوپونت فیلمتک اصل آمریکا مدل BW30-400
  • ممبران 4 اینچ دوپونت فیلمتک اصل آمریکا مدل BW30-4040

فیلتر ممبران آمریکایی اصلی از کجا بخرم؟

فیلتر ممبران آمریکایی اصل

یکی از پر تکرار ترین پرسش هایی که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود این است که باید ممبران اصلی را از کجا بخرم؟ بهتر است فیلترهای ممبران آمریکا را از فروشگاهی تهیه کنید که محصول اصلی را ارائه می دهد. توجه به اصالت کالا برای اطمینان از سطح کیفی و داشتن عملکرد مناسب در زمینه فیلتراسیون تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. در کنار این خرید محصول از فروشگاهی که امکان دریافت مشاوره را هم برای شما فراهم کرده است می تواند تا حدی کمک کننده باشد. این موضوع می تواند به شما برای انتخاب بهترین نوع ممبران با توجه به کاربرد مورد نظر کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان