ماهان شبکه ایرانیان

بهترین فیلم‌ها به کارگردانی برادران روسو

برادران روسو در کارنامه هنری خود کارگردانی فیلم‎هایی برجسته و بزرگی را برعهده داشته‌اند. آن‌ها نقش بزرگی در دنیای سینمایی مارول داشتند و آثار خوبی در ژانر کمدی و درام خلق کرده‌اند

بهترین فیلم‌ها به کارگردانی برادران روسو

برادران روسو در کارنامه هنری خود کارگردانی فیلم‎هایی برجسته و بزرگی را برعهده داشته‌اند. آن‌ها نقش بزرگی در دنیای سینمایی مارول داشتند و آثار خوبی در ژانر کمدی و درام خلق کرده‌اند. جدیدترین اثر آن‌ها نیز فیلمی هیجانی و اکشن به نام مرد خاکستری (The Gray Man) با بازی کریس ایوانز (Chris Evans)، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و آنا دی آرماس (Ana de Armas) در نقش‌های اصلی است که در سال 2022 میلادی اکران می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین فیلم‌ها به کارگردانی برادران روسو بر اساس امتیاز آن‌ها در آی‌ام‌دی‌بی می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

فیلم تو، من و دوپری امتیاز 5.6

You, Me and Dupree (2006)

You, Me and Dupree (2006)

فیلم تو، من و دوپری (You, Me and Dupree) با بازی کیت هادسون (Kate Hudson)، مت دیلون (Matt Dillion) و اوون ویلسون (Owen Wilson) است. نداشتن توسعه کاراکتری خوب و همچنین داستانی جذاب، سبب شد تا این فیلم چندان در بین بینندگان مورد استقبال قرار نگیرد. هر چند، نقش‌آفرینی کیت هادسون در نقشش بسیار شیرین است و قوی‌ترین بخش فیلم محسوب می‌شود. این درام کمدی و عاشقانه در سال 2006 میلادی روی پرده سینماها اکران شده بود.

فیلم به کالین‌وود خوش آمدید امتیاز 6.3

Welcome to Collinwood (2002)

Welcome to Collinwood (2002)

فیلم به کالین‌وود خوش آمدید (Welcome to Collinwood) محصول سال 2002 میلادی است و یکی از اولین فیلم‌های سینمایی برادران روسو به شمار می‌رود. در این فیلم، ستارگان زیادی حضور دارند که نقش گروهی از سارقان را بازی می‌کنند و با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. در یک نگاه کلی ممکن است این فیلم تکراری به نظر برسد اما همچنان اثری سرگرم‌کننده و جذاب است.

فیلم چری امتیاز 6.6

Cherry (2021)

Cherry (2021)

فیلم چری (Cherry) با بازی تام هالند (Tom Holland) در نقش اصلی در سال 2021 میلادی روی پرده سینماها اکران شد. او در این فیلم نقش کسی را بازی می‌کند که بعد از بازگشت از جنگ، به اختلال پس از حادثه دچار شده و به اعتیاد روی می‌آورد. بینندگان و منتقدان نظرات متفاوتی در مورد این اثر داشتند اما همچنان فیلم «چری» بازتاب‌کننده تلخی از واقعیت‌های زندگی به شمار می‌رود. این فیلم همچنین جنبه متفاوتی از بازیگری تام هالند را به نمایش در آورده بود.

فیلم استخراج امتیاز 6.7

Extraction (2020)

Extraction (2020)

فیلم استخراج (Extraction) محصول سال 2020 میلادی است که اثری اکشن و مهیج با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) در نقش اصلی به شمار می‌رود. او در این فیلم نقش مزدوری را بازی می‌کند که وظیفه بازپس گیری پسر رئیس مافیایی بین‌المللی را برعهده دارد. فیلم داستان جذابی ندارد و با اکشن زیادی اشباع شده است؛ با این حال، نقش‌آفرینی کریس همسورث آن را به اثری جالب‌توجه تبدیل کرده است. به دنبال موفقیت فیلم «استخراج» در سرویس آنلاین نتفلیکس، دنباله آن در دست تولید است.

فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی امتیاز 7.8

Captain America: The Winter Soldier (2014)

Captain America: The Winter Soldier (2014)

اولین فیلم برادران روسو در دنیای سینمایی مارول، فیلم موفق و جذاب کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی (Captain America: The Winter Soldier) محصول سال 2014 میلادی بود که دنباله‌ای برای فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger) محصول سال 2011 میلادی محسوب می‌شود. علاوه بر کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در نقش بیوه سیاه و سباستین استن (Sebastian Stan) در نقش سرباز زمستانی در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم یکی از بهترین دنباله‌ها در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که کاراکترهای خود را به شکلی بهتر توسعه داده است.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی امتیاز 7.8

Captain America: Civil War (2016)

Captain America: Civil War (2016)

سومین فیلم از سه‌گانه «کاپیتان آمریکا» به نام کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بیشتر شبیه یکی از فیلم‌های انتقام‌جویان است و در آن، مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) با کاپیتان آمریکا رویارویی بزرگی را رقم می‌زنند. فیلم «جنگ داخلی» یکی از مهیج‌ترین و شگفت‌انگیزترین آثار مارول به شمار می‌رود و موفقیت آن سبب شد تا کمپانی مارول ساخت دو فیلم بعدی انتقام‌جویان را برعهده برادران روسو قرار بدهد.

فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت امتیاز 8.4

Avengers: Infinity War (2018)

Avengers: Infinity War (2018)

فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) یکی از بهترین فیلم‌های سال 2018 میلادی به شمار می‌رود که دنیای سینمایی مارول را برای همیشه تغییر داد. این فیلم به خوبی توانسته بود داستان چندین مجموعه فیلم درون دنیای مارول را به یکدیگر پیوند بدهد و کاراکترهای مختلفی را برای یک رویارویی بسیار بزرگ با تانوس در کنار هم قرار بدهد. داستان‌های مختلفی در فیلم دنباله می‌شوند اما هیچ گاه احساس از هم گسستگی در آن‌ها احساس نمی‌شود. فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» شروعی بر پایان بخشی از دنیای سینمایی مارول بود و با پیچش‌ها و چرخش‌های غیرمنتظره خود، بینندگان را شوکه کرد.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی امتیاز 8.4

Avengers: Endgame (2019)

Avengers: Endgame (2019)

یک سال پس از فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) روی پرده سینماها اکران شد تا داستان طولانی این بخش از دنیای سینمایی مارول که شامل 22 فیلم مختلف است را به پایان برساند. این فیلم ادامه اتفاقات فیلم قبلی را با یک فاصله زمانی دنبال می‌کند و در آن، قهرمانان به جا مانده به دنبال آن هستند تا شکست خود را جبران کنند و اتفاقات رخ داده را بازگردانند. داستان‌سرایی فیلم و همچنین توسعه کاراکترهای آن به خصوص شش انتقام‌جوی اصلی، از جمله ویژگی‎‌های برجسته این فیلم به شمار می‌‎روند. فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» این بخش از دنیای سینمایی مارول را به پایان رساند و در عین حال، زمینه‌ساز آغازی تازه در فاز چهارم این دنیای سینمایی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان