طرز تهیه کباب عراقی خوشمزه با شیوه طبخ متفاوت

در این بخش طرز تهیه کباب عراقی که یکی از انواع کباب های خوشمزه بین المللی است را مطالعه می کنید. این کباب پختی ساده داشته و در کمترین زمان نیز تهیه می شود.

طرز تهیه کباب عراقی خوشمزه با شیوه طبخ متفاوت

کباب ها همواره از غذاهای محبوبی هستند که در میان ملیت های مختلف به شیوه های مختلفی طبخ می شود. در این بخش نیز با طرز تهیه یکی از انواع کباب های خوشمزه، کباب عراقی آشنا می شوید.

این کباب دستور پختی مخصوص داشته و در میان کباب های خانگی یک غذای خوشمزه و عالی است. اگر از علاقمندان به آشپزی هستید، می توانید علاوه بر آموزش تهیه کباب عراقی در این مطلب با دستور تهیه کباب ژاپنی و کباب لوله ای نیز آشنا شوید.

طرز تهیه کباب عراقی

  •  بلیط کیش
  •  چکاد بام

مواد لازم

  • کباب آماده: 450 گرم
  • روغن: 1/4 قاشق سوپ خوری
  • سس گوجه فرنگی: 2 فنجان
  • سبزیجات (فلفل، پیاز، سبزی معطر): 3 یا 4 فنجان
  • نان پیتا: به میزان لازم
  • ادویه: به میزان دلخواه
  • جعفری خرد شده: 1 فنجان

طرز تهیه کباب عراقی دلپذیر

برای آماده کردن این کباب خانگی عالی و خوشمزه باید، ابتدا باید سبزی های معطر را به خوبی بشویید، خشک کنید و خرد نمایید. توجه داشته باشید، می توانید از سبزی های دلخواه دیگر نیز برای این غذا استفاده کنید.

همانطور که می دانید این غذا دستور پختی ساده و فوری دارد و شما می توانید در کمتر از یک ساعت این غذای خوشمزه را تهیه کنید و نوش جان نمایید. بعد از خرد کردن سبزی ها تابه ای را انتخاب کرده و روی حرارت قرار دهید.

سپس مقداری روغن درون تابه بریزید و روی آن را نان قرار دهید. کباب های آماده شده را روی نان قرار داده و به آن مقداری زمان دهید. توجه کنید در صورت دلخواه می توانید کباب ها را نیز در خانه تهیه کنید.

سبزیجات معطر خرد شده را روی کباب ها بریزید و یک لایه دیگر نان روی آن قرار دهید. در نهایت نیز روی نان را یک سوراخ ایجاد کنید تا بخار غذا مواد را نرم نکند.

این مواد را می توانید درون فر قرار دهید. برای این کار باید از قبل دمای فر را تنظیم کرده و آن را گرم کنید. مواد را درون فر قرار دهید و به مدت 15 دقیقه به آن زمان می دهید.

در مرحله بعدی طرز تهیه کباب عراقی می توانید، سس را تهیه نمایید. آماده کردن این سس نیز بسیار ساده است و شما می توانید مقداری از گوجه فرنگی های رنده شده را به همراه پیاز در روغن تفت دهید.

مقداری ادویه بزنید و اجازه دهید تا سس غلیظ شود. این غذا را می توانید در کنار انواعی از سبزیجات نیز سرو کنید.

نام دیگر این غذای خوشمزه کباب ملوکی است که یک غذای مناسب برای مهمانی ها بوده این غذا در کنار برنج نیز سرو می شود. استفاده از سبزیجات دیگر مانند فلفل دلمه ای و فلفل سبز در این غذا می تواند طعم لذیذی به آن بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان