رونمایی از جدیدترین آثار هنرمند معروف در تلویزیون ‌ LG SIGNATURE OLED R

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با آنیش کاپور همکاری کرد تا آثار هنری رسانه‌ای این هنرمند هندی-بریتانیایی مشهور در جهان را در تلویزیون ال‌جی SIGNATURE OLED R به نمایش بگذارد

رونمایی از جدیدترین آثار هنرمند معروف در تلویزیون ‌ LG SIGNATURE OLED R

کیفیت تصویر تلویزیون خودنورده خیره کننده OLED رول‌شونده و منحصر به فرد ال‌جی، اثر جدید و هیجان انگیز هنرمند مشهور را در نمایشگاه بین المللی هنر پیشرو در جهان زنده کرد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با آنیش کاپور همکاری کرد تا آثار هنری رسانه‌ای این هنرمند هندی-بریتانیایی مشهور در جهان را در تلویزیون ال‌جی SIGNATURE OLED R به نمایش بگذارد. هنر دیجیتال تجربی کاپور نشان‌دهنده تلفیقی عالی از هنر و فناوری، در آثار عالی ال‌جی است. تلویزیون خودنورده ال‌جی با همکاری LISSON GALLERY در بازل، سوئیس در طول برگزاری نمایشگاه Art Basel 2022 از 16 تا 19 ژوئن ارائه شد.

تلویزیون OLED ال‌جی با کیفیت تصویر برتر که توسط میلیون‌ها پیکسل خودنورده روشن می‌شود، به تلویزیون مورد علاقه صنایع خلاق و دست اندرکاران نوآور در زمینه هنر در سراسر جهان تبدیل شده است. توانایی این تلویزیون در به تصویر کشیدن ماهیت دید هنرمند از طریق بازتولید رنگ‌های زنده و دقیق، که با سیاهی عمیق و کنتراست بی نهایت تکمیل می‌شود، ال‌جی OLED را به بهترین بوم دیجیتال تبدیل می‌کند. شکل منحصربه‌فرد LG SIGNATURE OLED R را هم به آن اضافه کنید که با یک صفحه‌نمایش چرخاندن همراه است؛ این تلویزیون خلاقیتی به شمار می‌رود که با فناوری OLED ال‌جی امکان‌پذیر شده است و با طراحی بی‌زمان و مینیمالیستی، و صحنه برای به یاد ماندنی‌ترین هنر و تجربه‌های تماشای قابل تصور آماده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین هنرمندانی که امروزه کار می‌کند، آنیش کاپور، مجسمه‌سازی است که به‌خاطر سازه‌های متمایز و اغلب با مقیاس‌های چشمگیرش، مانند دروازه ابری (2004) در پارک هزاره شیکاگو و آینه آسمان (2006) در مرکز راکفلر نیویورک شناخته می‌شود. این هنرمند که به دلیل استفاده از فرم‌های انتزاعی، رنگ‌های غنی و سطوح انعکاسی مورد توجه قرار گرفته است، در همکاری منحصر به فرد خود با ال‌جی توجه خود را به دو بعدی معطوف کرده است.

کار جدید کاپور به شکل یک فیلم کوتاه است. این فیلم کوتاه دهه‌ها ترکیب شکل با رنگ‌های مجلل و اشباع‌شده را ادامه می‌دهد که به طور مداوم و ظریف از یک رنگ مسحورکننده به رنگ دیگر تغییر می‌کنند. این کار با یک موسیقی متن سفارشی ویژه همراه شد که به ماهیت تجربی قطعه می‌افزاید و مکمل تصاویر نشان داده شده در LG SIGNATURE OLED R در حالی است که بینندگان را به “لحظه” می‌کشاند و در برخی مواقع احساس سردرگمی ایجاد می‌کند.

ال‌جی قبلاً با آنیش کاپور برای نمایشگاه بزرگ او در گالری Accademia در ونیز در آوریل گذشته شریک شده بود. در طول این رویداد، مدل‌های تلویزیون LG OLED evo G برای نمایش تصاویری از معروف‌ترین مجسمه‌ها و سازه‌های کاپور بهره گرفته شد تا استفاده از فناوری OLED evo ال‌جی برای بازتولید صادقانه رنگ‌ها و بافت‌ها – و انتقال سه بعدی – آثار فیزیکی او تسهیل کند.

برای جشن گرفتن آخرین همکاری ال‌جی و کاپور، 10 نسخه از LG SIGNATURE OLED R Anish Kapoor Edition با هنردوستان در سراسر جهان از طریق LISSON GALLERY، یکی از گالری‌های پیشرو، که به مدت چهل سال با این هنرمند کار کرده است، ملاقات خواهد کرد.

ال‌جی از طریق میزبانی مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها که پیوند ذاتی و هماهنگی غیرقابل انکار هنر و فناوری را نشان می‌دهد، به ارائه تجربیات غنی از دنیای هنر ادامه می‌دهد. آثار هنری دیجیتالی که توسط ال‌جی OLED زنده شده است، پس از رونمایی در دنیای واقعی، در وب‌سایت پروژه OLED Art آپلود می‌شوند و به علاقه‌مندان به هنر و طرفداران OLED در سراسر جهان این امکان را می‌دهند که از آنها لذت ببرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان