در آیین اهدای ۲۱ هزارمین جهیزیه بنیاد احسان انجام شد

توزیع ۴۰۰۰ جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام

دنیای اقتصاد : آیین اهدای ۲۱ هزارمین جهیزیه بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های نیازمند برگزار شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در ابتدای این مراسم ضمن تبریک این ایام خجسته گفت: یکی از سیاست‌هایی که در سال‌های اخیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام با جدیت دنبال شده، توجه به بحث تسهیل ازدواج و فرزندآوری و جوانی جمعیت بوده که از طریق بنیاد احسان و بنیاد 15خرداد در بحث توزیع جهیزیه و در بحث درمان ناباروری و ارائه تسهیلات و مشوق‌ها برای فرزندآوری درحال اجراست. علی عسگری افزود: امسال2000 جهیزیه را از طریق کمیته امداد بین نوعروسان مددجوی این کمیته توزیع کردیم، از امروز 2000 سری جهیزیه دیگر را تا قبل از ماه محرم از طریق گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان به زوج‌های نیازمند در سراسر کشور اهدا می‌کنیم.  او افزود: امروز و درمراسم شکرانه پویش احسانه، با اهدای همزمان جهیزیه در چند استان، 21 هزارمین جهیزیه اهدایی ستاد با حضور محمد مخبر اهدا و مرحله جدید این پویش در کشور آغاز می‌شود. تمام اقلام این جهیزیه‌ها از کالاهای باکیفیت و دارای گارانتی ایرانی تامین میشوند.

معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این مراسم گفت: این اولین‌باری است که به عنوان مهمان در مراسم ستاد اجرایی فرمان امام شرکت می‌کنم و به همه دست‌اندرکاران پرتلاش این مجموعه خداقوت می‌گویم. محمد مخبر افزود: یکی از نقاط برجسته زندگی امیرالمومنین(ع)، دقت و توجه ویژه مولا به بحث «مسوولیت اجتماعی» است، نکته‌ای که همواره جزو برنامه اصلی زندگی و حیات این امام بوده است. او ادامه داد: با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام وکمیته امداد، با تاسی از امیرالمومنین وارد بحث عملیاتی کردن مسوولیت اجتماعی حکومت شدند. مخبر افزود: حملاتی که در این سال‌ها از سوی دشمن و ضدانقلاب به این نهادها می‌شود یک دلیلش همین نقش‌آفرینی در مسوولیت‌های اجتماعی مانند اشتغالزایی و احیای کارخانه‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه و کمک به مردم است. معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: نهادها باید درخصوص ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری مردم و ارائه بسته‌های جذاب برای استفاده از ثروت فراوان کشور و مولد کردن دارایی‌ها هم ورود کنند.

در ادامه مراسم، ازطریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با استان‌های آذربایجان‌غربی، البرز، سیستان‌وبلوچستان و ایلام و با دستور معاون اول رئیس‌جمهور توزیع 2000 جهیزیه بین نوعروسان کم‌برخوردار آغاز شد. در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در سخنانی ضمن قدردانی از کمک‌های ستاد اجرایی گفت: سال گذشته تصمیم گرفتیم 8200 سری جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته توزیع کنیم، قدم اول را مثل همیشه دکتر مخبر برداشت و به مدد ما آمد، 2000 سری جهیزیه را ستاد اجرایی فرمان امام تقبل کرد و بلافاصله هم مراحل اجرایی انجام گرفت. سیدمرتضی بختیاری افزود: بعد از ستاد، سایر نهادها و خیرین هم وارد میدان شدند و نهایتا این عدد محقق شد. وظیفه دارم از اقدامات ارزشمند تمام بخش‌های ستاد اجرایی و بنیاد احسان تقدیر و تشکر کنم که همواره مایه خیر و برکت برای کشور و مردم بوده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان