پرطرفدار ترین سریال های فیلیمو در سال ۱۴۰۱

از سال های بسیار دور، کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان برای تماشای فیلم ها و سریال های خانگی باید CD و یا  DVD ای را از فروشگاه ها تهیه می کردند و با گذاشتن در کامپیوتر یا دستگاه های CD و DVD تماشا می کردند؛ اما امروزه با وجود شبکه نمایش خانگی، اکثر افراد به صورت آنلاین تمامی فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را می توانند تماشا کنند

پرطرفدار ترین سریال های فیلیمو در سال 1401

از سال های بسیار دور، کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان برای تماشای فیلم ها و سریال های خانگی باید CD و یا  DVD ای را از فروشگاه ها تهیه می کردند و با گذاشتن در کامپیوتر یا دستگاه های CD و DVD تماشا می کردند؛ اما امروزه با وجود شبکه نمایش خانگی، اکثر افراد به صورت آنلاین تمامی فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را می توانند تماشا کنند. وجود این شبکه نمایش خانگی موجب شده است که بسیاری از علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال زحمت خرید حضوری را به خود ندهند و به راحتی از این طریق به تمامی فیلم های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.

شبکه نمایش خانگی معمولا با نمایش اختصاصی برخی از سریال ها مخاطبین خود را همواره افزایش می دهد. در سال های 1399 و 1400 سریال های ایرانی در شبکه نمایش خانگی به نمایش در آمد که توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را به خود جلب نماید. همین امر نیز موجب شد تا این شبکه با قدرت بیشتری به خلق آثار مناسب و جذاب خود ادامه دهد. بسیاری از جوانان و بزرگسالان به دنبال تماشای جدید ترین و محبوب ترین سریال های سال 1401 هستند؛ اما آنها نمی دانند که چگونه بهترین و جدید ترین سریال های سال را مثل سریال یاغی، جوکر، ساخت ایران و …. تشخیص داده و آنها را تماشا نمایند.

از آنجایی که در سال های اخیر تماشای سریال های ایرانی و خارجی از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است، اکثر علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال به دنبال پیدا کردن و تماشای این دسته از سریال ها هستند. معمولا مخاطبان با مطالعه نظراتی که بینندگان در رابطه با فیلم یا سریال داده اند یا با تماشای بخشی از فیلم و از طریق روش های دیگر در رابطه با خوب بودن و یا نبودن فیلم و سریال اطلاعات مناسبی را کسب می کنند. همین امر نیز موجب شده تا ما در رابطه با پر طرفدار ترین سریال های فیلیمو در سال 1401 این مطلب را تدوین کرده ایم. شما با مطالعه این مقاله می توانید سریال های پر طرفدار در نمایش خانگی را تماشا نمایید.

سریال ساخت ایران

یکی از محبوب ترین سریال هایی که از سال 1390 تا به الان در حال پخش است، سریال ساخت ایران می باشد. فصل اول این سریال در سال 1390 تولید و اکران شده و با محبوبیتی که توانست به دست آورد، فصل های دیگر آن نیز تولید شد. کارگردان و نویسنده این سریال 3 فصلی، محمد حسین لطیفی، برزو نیک نژاد و بهمن گودرزی می باشند. نویسندگان این سریال نیز احسان لطفیان، شهاب مهربان، امیر عربی، پیمان قاسم خانی، آرش قادری و خشایار الوند هستند.

بازیگران سرشناس و محبوبی در این سریال نقش آفرینی کرده اند که موجب محبوبیت بیشتر آن نزد بینندگان شده است. بازیگرانی همچون، امین حیایی، محمد رضا گلزار، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیر اندیش، هومن برق نورد، الهام کردا، حسین امیدی، نادر سلیمانی، نوشین تبریزی، بهاره رهنما، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، مرحوم عزت الله مهرآوران، بردیا گودرزی، ماهان کشفی، نادر سلیمانی و… .

جدید ترین محصول ساخت ایران که به تازگی از فیلیمو پخش شده است، ساخت ایران 3 می باشد. تولید این سریال از 25 اسفند سال 1400 آغاز شد. این سریال محبوب ساخته بهمن گودرزی می باشد که در ادامه فصل های قبلی این سریال ساخته شده است.

سریال محبوب و پر طرفدار یاغی

یکی دیگر از پر طرفدار ترین سریال هایی که به تازگی در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شده است، سریال یاغی می باشد. پس از پخش قسمت 1 یاغی، بسیاری از بینندگان این سریال از پروپا قرص ترین طرفداران آن شدند. هر قسمت این سریال هر پنج شنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود. بازیگران و هنرمندان مطرحی در این سریال نقش آفرینی کرده اند از جمله پارسا پیروز فر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، صفر محمدی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، امیر مقیمی، نیلوفر شهفری و… .

سریال محبوب و پر طرفدار یاغی

عوامل سازنده این سریال محبوب افرادی مطرح و هنرمند در عرصه فیلم و سریال هستند. نگارش فیلمنامه سریال یاغی توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت انجام شده است و چندین بار مورد بازنویسی قرار گرفته است. مدیر فیلمبرداری این سریال سامان لطفیان و دستیار اول فیلمبردار هومن خلیلی می باشند. از آنجایی که فیلمنامه این سریال از روی رمان سالتو به نگارش در آمده است پس از پخش و محبوب شدن سریال یاغی، این رمان یکی از پر فروش ترین رمان ها شد. سریال زیبای یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی می باشد.

خلاصه ای از قسمت اول این سریال درباره پسری است به نام جاوید که هیچ شناسنامه ای ندارد. بدین معنا که او هیچکس نیست ولی او در تلاش است تا بتواند شناسنامه خود را هر طور که شده به صورت قانونی بگیرد. جاوید، یک خواهر دارد که در هر لحظه پشتیبان اوست. در محله ای که جاوید زندگی می کند، هر هفته مسابقات کشتی بر گذار می شود که او در این مسابقات همیشه پیروز میدان بوده است. در یکی از روز های مسابقه، یکی از عوامل کشتی برای انتخاب افراد با استعداد به آن محله می رود. اما از آنجایی که یکی از با معرفت ترین دوستان جاوید به او می گوید که این بازی را ببازد، او در حیاطی ترین نقطه از زندگی اش، بازی را باخته اما فرصت انتخاب شدن در تیم ملی را از دست نمی دهد.

مینی سریال درمانگر

از دیگر سریال های محبوب و پر طرفدار در پخش نمایش خانگی، می توان به مینی سریال درمانگر اشاره کرد. این سریال به کارگردانی امین حسین پور و تهیه کنندگی احسان ظلی پور است. این سریال همزمان با عید غدیر پخش شد. خلاصه این سریال زیبا در این باره می باشد که اتابک مسعودی به درخواست یکی از بیمارانش که نام آن باران کیان فر است، به دیدار او می رود. از آنجایی که اتفاق مهمی برای باران کیان فر رخ داده است، این دکتر روانپزشک خود را به او می رساند تا از وقایع آن ماجرا با خبر شود.

این قصه کوتاه و جذاب بازیگران حرفه ای دارد از جمله سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی و امیررضا دلاوری. عوامل پشت صحنه سریال درمانگر عبارت اند از:

پوریا زمانی مدیر تولید، مرتضی هدایی مدیر فیلمبرداری، داریوش صادق پور صدابردار، مسعود ابراهیمی برنامه ریز، فائزه گرکانی منشی صحنه، سیامک احمدی طراح چهره پردازی، کامیار شفیع پور جلوه ویژه بصری، رضا دیبا دستیار کارگردان، امین حسین پور و سعید صوفی طراح صحنه، مجید طالبی عکاس، اوستا فروردین استوری بورد، رضا جنانی مدیر تدارکات و… . هر قسمت این سریال بی نظیر و تماشایی به صورت میانگین 10 دقیقه می باشد. با وجود کوتاه بودن قسمت های آن، ذره ای از کیفیت و جذابیت این سریال کاسته نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر