تقویم لیگ ۲۲ و چند نکته خواندنی

جذابیت‌‌های یک قرعه‌‌کشی

دنیای اقتصاد : با انجام قرعه‌‌کشی مسابقات لیگ بیست‌‌ودوم، تیم‌‌های گوناگون در جریان ترتیب ملاقات با رقبای خود قرار گرفتند. هر بار در دل قرعه‌‌کشی لیگ برتر این پرسش مهم وجود دارد که پرسپولیس و استقلال چه زمانی با یکدیگر ملاقات می‌‌‎کنند. جواب این سوال «هفته دوازدهم» است، اما قرعه‌‌کشی لیگ بیست‌‌ودوم نکات خواندنی دیگری هم دارد.

- جذاب‌‌ترین بخش ماجرا آغاز مسابقات استقلال و سپاهان با ملاقات برابر یکدیگر است. این یک افتتاحیه باشکوه برای لیگ برتر به شمار می‌‌آید. هر دو تیم کادرفنی خود را تغییر داده‌‌اند و از سرمربیان پرتغالی استفاده می‌‌کنند. در استقلال ریکاردو ساپینتو جای فرهاد مجیدی را گرفته و در سپاهان ژوزه مورایس جانشین محرم نویدکیا شده است. قطعا تقابل این دو مربی در گام نخست جذاب است.

- استقلال همان‌طور که فصل را جذاب شروع می‌‌کند، جذاب هم به پایان می‌‌برد. آنها در هفته پایانی لیگ برتر باید به مصاف تراکتور بروند. این مسابقه با توجه به سیر حرکتی دو تیم در طول فصل می‌‌تواند واجد جذابیت دیوانه‌‌واری هم باشد و حتی سرنوشت کل فصل را مشخص کند. باید دید تا آن زمان چه پیش می‌‌آید.

- پرسپولیس اما در سه گام آغازین برنامه نسبتا دشواری دارد. ملاقات با ذوب‌‌آهن در اصفهان، بازی با فولاد در تهران و حضور در اراک برای دیدار با آلومینیوم، شروع نسبتا سختی را پیش روی شاگردان یحیی گل‌‌محمدی قرار داده است. آنها تغییرات زیادی در ترکیب‌‌شان داشته‌‌اند و چنین برنامه‌‌ای در هفته‌‌های آغازین می‌‌تواند یک چالش سخت برای این تیم باشد.

- نکته جالب توجه دیگر در مورد برنامه بازی‌‌های پرسپولیس، دیدار هفته پایانی این تیم برابر نساجی است. هدایت نساجی در این فصل به حمید مطهری، دوست و دستیار قدیمی یحیی گل‌‌محمدی سپرده شده. در نتیجه اگر امتیازات بازی آخر هم سرنوشت‌‌ساز باشد، آن مسابقه حسابی حساس و پرحاشیه خواهد شد.

- گفتیم که دربی تهران هفته دوازدهم برگزار خواهد شد. برای هواداران همیشه مهم است که تیم‌‌شان قبل و بعد از دربی با چه حریفی ملاقات می‌‌کند. پرسپولیس قبل از شهرآورد باید به مصاف مس کرمان برود و استقلال با هوادار رودررو می‌‌شود. بعد از دربی هم پرسپولیس با پیکان و استقلال با نفت آبادان مصاف می‌‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان