ماهان شبکه ایرانیان

آنچه از فصل دوم انیمه Vinland Saga باید بدانید

انیمه حماسه وینلند (Vinland Saga) اقتباسی از مانگایی به همین نام نوشته ماکوتو یوکیمورا (Makoto Yukimura) است

آنچه از فصل دوم انیمه Vinland Saga باید بدانید

انیمه حماسه وینلند (Vinland Saga) اقتباسی از مانگایی به همین نام نوشته ماکوتو یوکیمورا (Makoto Yukimura) است. اولین فصل از این انیمه سریالی داستان تورفین را به تصویر کشیده بود. او جنگجوی جوان ایسلندی بود که در گروهی از مزدوران به رهبری اسکلاد فعالیت می‌کرد، کسی که پدرش را کشته بود. حالا ساخت فصل دوم این انیمه تایید شده و در ادامه به هر آنچه از آن باید بدانید، می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

اتفاقات انیمه «حماسه وینلند» عمدتا در قرن یازدهم در انگلیس رخ می‌دهند و بسیاری از رویدادهای تاریخی و چهره‌های تاریخی انگلیسی و وایکینگی را به نمایش در می‌آورد. شخصیت اصلی داستان یعنی تورفین الهام گرفته شده از چهره‌ای تاریخی به نام تورفین کارلسفنی ثوردارسون است که یک کاوشگر ایسلندی بوده و مسیر لیف اریکسون به سمت انگلیس را دنبال کرده است. این داستان شبیه به داستان اوبه رگنارسون در سریال وایکینگ‌ها (Vikings) است. علاوه بر این‌ها، رویدادها و چهره‌های تاریخی دیگری نیز در این انیمه به چشم می‌خورد. در فصل اول این اثر، تورفین با کانوت ملاقات می‌کند که این شخصیت الهام گرفته شده از کانوت بزرگ پادشاه انگلیس، نروژ و دانمارک بوده است.

قسمت پایانی فصل اول انیمه «حماسه وینلند» شوکه‌کننده‌ترین قسمت این اثر بود و عواقب اعمال و مرگ اسکلاد، داستان فصل دوم را جهتی کاملا متفاوت قرار داد. از زمان پخش فصل اول این انیمه حدود سه سال می‌گذرد و این سوال برای طرفداران پیش آمده که آیا فصل دوم نیز ساخته می‌شود یا خیر. با این حال، اخیرا تریلری برای فصل دوم پخش شده بود که خیال طرفداران این انیمه تاریخی را راحت کرده بود.

کاراکترهای فصل دوم انیمه Vinland Saga

همانند فصل اول، شخصیت اصلی فصل دوم انیمه «حماسه وینلند» تورفین خواهد بود، هر چند او اکنون بزرگ‌تر شده است و خستگی از چهره‌اش می‌بارد. در تریلر منتشر شده برای فصل دوم این انیمه سریالی،‌ به مبارزه تورفین و اسکلاد اشاره شده بود اما از آنجا که شخصیت اسکلاد در فصل قبلی کشته شده بود، پس احتمال حضور او در فصل دوم تنها محدود به صحنه‌های فلش‌بک یا رویا است.

از سوی دیگر، کارگردان فصل دوم انیمه «حماسه وینلند» یعنی شوهای یابوتا (Shuhei Yabuta) بر این باور است که شخصیت جدیدی به نام اینار (Einar) در فصل دوم معرفی خواهد شد که به خوبی خواهد توانست جای خالی شخصیت اسکلاد را پر کند. شخصیت اینار در مانگا نیز حضور داشته و مطمئنا تاثیری شگرف در قوس داستانی تورفین در فصل دوم خواهد داشت.

تریلر منتشر شده برای فصل دوم انیمه سریالی «حماسه وینلند» همچنین نشان داده که شخصیت اینار تنها شخصیت تازه این فصل نیست. این تریلر چندین شخصیت جدید را نشان می‌دهد که شامل کتیل، اولمار، آرنهید، اسنیک و تورگیل است. جدا از این شخصیت‌های جدید، می‌تواند حضور شخصیت‌های کانوت،‌ فلوکی و تورکل از فصل اول را نیز در این تریلر مشاهده کرد. علاوه بر این،‌ تایید شده که شخصیت لیف اریکسون نیز در فصل دوم سریال حضور خواهد داشت.

داستان فصل دوم انیمه Vinland Saga

فصل دوم انیمه سریالی «حماسه وینلند» قرار است قوس داستانی برده (Slave Arc) از مانگا را اقتباس کند. این قوس داستانی به نام قوس داستانی مزرعه یا قوس داستانی مزرعه کتیل نیز شناخته می‌شود. تورفین وقتی می‌بیند که فرصت کشتن اسکلاد از او گرفته شده، به سمت کانوت حمله‌ور می‌شود. همین سبب می‌گردد تا تورفین به عنوان مجازات به بردگی گرفته شود. سال‌های می‌گذرد و تورفین به برده‌دارهای اسکاندیناوری فروخته می‌شود. هدف اصلی تورفین در فصل اول تنها کشتن و انتقام گرفتن از اسکلاد بود و حالا او اراده و انگیزه جدیدی برای زندگی کردن پیدا کرده است. فصل دوم این انیمه سریالی نسبتا به فصل اول خشونت کمتری خواهد داشت اما مطمئنا در توسعه شخصیت تورفین نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد.

تعداد قسمت‌های فصل دوم انیمه Vinland Saga

فصل دوم انیمه سریالی «حماسه وینلند» همانند فصل اول آن شامل 24 قسمت خواهد بود. فصل اول سریال در طی 24 قسمت خود توانست حدود 54 فصل از مانگا را پوشش بدهد اما باید گفت که قوس داستانی «برده» تنها 45 فصل دارد و این احتمال وجود دارد که فصل دوم علاوه بر این قوس داستانی، قوس داستانی بعدی را نیز به تصویر بکشد.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Vinland Saga

در حال حاضر انتظار می‌رود که انیمه «حماسه وینلند» در ماه ژانویه سال 2023 میلادی پخش شود. دلیل فاصله بسیار زیاد بین پخش فصل اول و ساخت فصل دوم، آن است که استودیوی سازنده تغییر کرده است. فصل اول انیمه سریالی «حماسه وینلند» توسط استودیو WIT ساخته شده بود اما فصل دوم توسط استودیو MAPPA تولید شده است که سابقه تولید آثاری همچون جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) و چینساو من (Chainsaw Man) را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان