معرفی انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off

فیلم اسکات پیلگریم در برابر جهان (Scott Pilgrim vs. The World) به اثری کلاسیک و محبوب تبدیل شده است

معرفی انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off

فیلم اسکات پیلگریم در برابر جهان (Scott Pilgrim vs. The World) به اثری کلاسیک و محبوب تبدیل شده است. این اثر سینمایی محصول سال 2010 اثری اقتباسی از رمان‌هایی گرافیکی به همین نام نوشته برایان لی اومالی بوده است و کارگردان برجسته ادگار رایت این رمان‌ها را به روی پرده سینماها آورد و یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های 15 سال اخیر را ساخت. حالا اثری تازه از این فرنچایز ساخته شده که انیمه سریالی اسکات پیلگریم بر می‌خیزد (Scott Pilgrim Takes Off) نام دارد و در ادامه بیشتر به معرفی آن می‌پردازیم.

فیلم «اسکات پیلگریم در برابر جهان» داستان نوازنده بیس 22 ساله‌ای به نام اسکات را دنبال می‌کند که هیچ مشکلی در دوست شدن با جنس مخالف نداشته اما همیشه در خلاص شدن از دست آن‌ها مشکل داشته است. با این حال، وقتی رامونا فلاورز قلب او را اسیر خودش می‌کند، او متوجه می‌شود که رامونا مشکلاتی دارد و این مشکلات نیز دوست پسرهای سابق او هستند که قصد دارند هر طور شده جلوی دوستی میان این دو را بگیرند. این اثر سینمایی پر از طنزهای فوق‌العاده بود و جلوه‌های بصری نیز جذابیت این اثر را دو چندان کرده بودند.

با اینکه بیش از 13 سال از اکران فیلم «اسکات پیلگریم در برابر جهان» می‌گذرد، حالا سرویس آنلاین نتفلیکس قرار است بینندگان را به دنیای این فرنچایز بازگرداند ولی این بار انیمه‌ای از این فرنچایز ساخته شده که در ادامه بیشتر آن را معرفی خواهیم کرد.

عوامل سازنده انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off

استودیو انیمیشن سازی Science SARU که ساخت انیمه سریالی بسیار موفق و برجسته Devilman Crybaby را در کارنامه خودش دارد، وظیفه ساخت انیمه سریالی «اسکات پیلگریم برمی‌خیزد» را در دست دارد. آن‌ها همچنین در انیمه Star Wars Visions کار کرده‌اند و آثار کوتاهی همچون T0-B1 و Akakiri را نیز تولید نموده‌اند.

این استودیوی ژاپنی فیلموگرافی متنوعی و در سبک‌ها و درون‌مایه‌های هنری مختلفی دارد و همین نیز این فرصت را در اختیار سازندگان قرار داده تا بتوانند هر طور مایل هستند، انیمه «اسکات پیلگریم برمی‌خیزد» را بسازند. ادگار رایت که نویسندگی و کارگردانی فیلم لایو اکشن را در حدود 13 سال پیش در دست داشته بود، تهیه‌کننده اجرایی این انیمه سریالی است. خالق «اسکات پیلگریم» یعنی برایان لی اومالی نیز در کنار بن دیوید گرابینسکی از جمله دیگر تهیه‌کننده‌های این اثر هستند.

داستان انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off

همان‌طور که قبلاً آشکار شده بود و ادگار رایت بیان کرده بود، انیمه سریالی «اسکات پیلگریم برمی‌خیزد» ریبوتی از فیلم لایو اکشن نیست و در حقیقت، دنیای این اثر را گسترش می‌دهد و چیزهای بیشتری را برای طرفداران به نمایش می‌گذارد. در این انیمه سریالی، اسکات با دختر رؤیاهایش یعنی رامونا فلاورز آشنا می‌شود اما متوجه می‌شود که برای اینکه بتواند با او قرار بگذارد، باید هفت دوست سابق او را شکست بدهد. در ادامه نیز همه چیز پیچیده‌تر می‌شود.

فیلم لایو اکشن «اسکات پیلگریم در برابر جهان» نیز اقتباس مستقیمی از رمان‌ها نبود و ایده‌های بسیار زیادی را مطرح کرده بود. می‌توان انتظار داشت که انیمه سریالی «اسکات پیلگریم برمی‌خیزد» نیز از کتاب‌ها و بازی‌های ویدئویی به‌عنوان منبع الهامی استفاده کند و در عین حال، خطوط داستانی جدیدی را در کنار داستان‌های رمان‌ها برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

صداپیشه‌های انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off

سرویس آنلاین نتفلیکس برای صداپیشگی کاراکترهای مختلف انیمه سریالی «اسکات پیلگریم برمی‌خیزد» به سراغ بازیگران فیلم اصلی رفته است و همین نیز سبب شده تا بازیگران برجسته و بااستعدادی صداپیشگی این کاراکترها را در دست داشته باشند. مایکل سرا که نقش اسکات پیلگریم را در فیلم اصلی بازی کرده بود، در این انیمه صداپیشگی همین نقش را برعهده دارد و در کنار او نیز مری الیزابت وینستد صداپیشه شخصیت رامونا فلاورز است.

از جمله دیگر بازیگرانی که در انیمه سریالی «اسکات پیلگریم برمی‌خیزد» صداپیشگی می‌کنند نیز می‌توان به ساتیا بهابها، کیران کالکین، کریس ایوانز، آنا کندریک، بری لارسون، آلیسون پیل، آبری پلازا، برندون روث، جیسون شوارتزمن، جان سایمونز، مارک وبر، می وایتمن و الن وانگ اشاره کرد.

تاریخ پخش انیمه سریالی Scott Pilgrim Takes Off

انیمه سریالی «اسکات پیلگریم برمی‌خیزد» محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که در تاریخ 17 نوامبر سال 2023 میلادی (جمعه 26 آبان 1402) روی این سرویس عرضه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان