افزایش امنیت نمایشگرهای تجاری ال‌جی با سیستم تشخیص پیشرفته ضدشنود

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) محصولی نوآورانه برای تشخیص استراق سمع را برای نمایشگرهای تجاری خود معرفی می‌کند. در آینده، سیستم امنیتی پیشرفته برای مدل‌های پرچم‌دار این شرکت، از جمله ال‌جی LED All-in-One، LG LED Block و LG MAGNIT، و همچنین ویدیو وال‌ها و محصولات علامت UHD که از webOS ۴.۱ پشتیبانی می‌کنند، اعمال خواهد شد.

افزایش امنیت نمایشگرهای تجاری ال‌جی با سیستم تشخیص پیشرفته ضدشنود

ال‌جی برای اینکه مشتریان شرکتی سطح حفاظتی بالایی که می‌خواهند را تجربه کنند، از سیستم ضدشنود قابل اعتماد برای جدیدترین نمایشگرهای دیجیتال خود استفاده می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) محصولی نوآورانه برای تشخیص استراق سمع را برای نمایشگرهای تجاری خود معرفی می‌کند. در آینده، سیستم امنیتی پیشرفته برای مدل‌های پرچم‌دار این شرکت، از جمله ال‌جی LED All-in-One، LG LED Block و LG MAGNIT، و همچنین ویدیو وال‌ها و محصولات علامت UHD که از webOS 4.1 پشتیبانی می‌کنند، اعمال خواهد شد.

همانطور که تقاضا برای محصولات ساینیج یا نمایشگرهای دیجیتال در صنایع مختلف گسترش می‌یابد، نیاز به فناوری‌های مرتبط که نیازهای شرکت‌های فعال در بخش‌های مختلف را برآورده می‌کند، افزایش می‌یابد. اگرچه نظارت متقابل در هر بخش مهم است، برخی از نهادها مانند شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی، نهادهای ملی و ارتش، محرمانگی و حفاظت از اطلاعات شخصی را در اولویت قرار می‌دهند. ال‌جی با مشارکت ارائه‌دهنده فناوری امنیتی پیشرفته GITSN، این نیاز رو به رشد را با نصب یک برنامه اختصاصی که با پایانه شناسایی استراق سمع GITSN در پلتفرم نمایشگرهای هوشمند ال‌جی، webOS اجرا می‌شود، برطرف کرده است.

عملکرد جدید تشخیص استراق سمع به محض اینکه هر سیگنال غیرعادی را تشخیص دهد، یک نماد هشدار را بر روی صفحه نمایش می‌دهد. این سیستم از آیکون‌های ساده استفاده می‌کند تا شرکت‌کنندگان را همیشه در مورد میزان امنیت آنها به‌روز نگه دارد. علاوه بر این، عملکرد تشخیص مبتنی بر webOS ال‌جی، که می‌تواند چندین اتاق کنفرانس/کنترل را به طور همزمان پوشش دهد، هر اینچ از خطرات احتمالی را سریع و با دقت تجزیه و تحلیل می‌کند تا بلافاصله به مسئولین هشدار دهد.

پیک کی مون، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری صفحه نمایش اطلاعات شرکت کسب و کار ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«جدیدترین محصول ال‌جی خطرات بالقوه و غیرمنتظره مختلف را شناسایی و فوراً گزارش کرده و در عین حال مدیریت امنیتی شرکت را نیز به روز می‌کند. ال‌جی به معرفی نمایشگرهای با وضوح بالا ادامه خواهد داد که نه تنها واضح‌ترین رنگ‌ها و تصاویر واضح را تا به امروز نشان می‌دهند، بلکه به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند هنگام استفاده از آنها احساس امنیت کنند.»

آخرین نمایشگرهای ساینیج ال‌جی در سه ماهه سوم سال 2022 در دسترس خواهد بود. عرضه از بازارهای کلیدی در خاورمیانه و آسیا شروع می‌شود و سایر بازارها نیز در ادامه اضافه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان