آنچه از فیلم Orphan: First Kill باید بدانید

اولین فیلم یتیم (Orphan) در سال ۲۰۰۹ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران روبه‌رو شد

آنچه از فیلم Orphan: First Kill باید بدانید

اولین فیلم یتیم (Orphan) در سال 2009 میلادی روی پرده سینماها اکران شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران روبه‌رو شد. این فیلم سوالات بسیار زیادی در بین مخاطبان ایجاد کرده بود و آن‌ها بسیار دوست داشتند تا در مورد شخصیت اِستر بیشتر بدانند. حالا پس از سیزده سال، فیلم یتیم: اولین قتل (Orphan: First Kill) ساخته شده و طرفداران این فرصت را دارند تا بیشتر با شخصیت استر آشنا شوند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم «یتیم: اولین قتل» بپردازیم.

بازیگران فیلم Orphan: First Kill

همانند فیلم قبلی، ایزابل فرمن (Isabelle Fuhrman) بار دیگر نقش این زن بزرگسال و مبتلا به هیپوپیتاریسم را بازی خواهد کرد. این بیماری یک اختلال هورمونی است و باعث می‌شود تا این زن و قاتل 33 ساله شبیه به یک بچه باشد. ایزابل فرمن به هنگام فیلمبرداری فیلم اول تنها 10 سال داشت اما اکنون از آن زمان حدود 15 سال می‌گذرد و عوامل سازنده فیلم تلاش کردند تا ظاهر این بازیگر را جوان‌تر کنند. آن‌ها از ترکیبی از گریم، زاویه دوربین و همچنین دو بازیگر نوجوان به عنوان بدلکار استفاده کردند.

در فیلم «یتیم: اولین قتل»، کندی ایروین (Kennedy Irwin) نقش استر جوان را بازی خواهد کرد. این به معنای آن است که این فیلم ترسناک قرار است گذشته این کاراکتر را در اروپا بررسی کند و رابطه او با پدر بد رفتارش را به نمایش بگذارد. این بازیگر سابقه بازی در فیلم Tales From the Hood 3 را در کارنامه خود دارد.

در این فیلم، جولیا استیلز (Julia Stiles) نقش یک مادر به نام کتی مائورووا را بازی خواهد کرد که به همراه شوهرش، استر را به فرزندخواندگی قبول کرده‌اند. این بازیگر برجسته بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم 10 چیز درباره تو که ازشان متنفرم (10 Things I Hate About You) شناخته می‌شود. او در ادامه کارنامه بازیگری خود نیز در فیلم و سریال‌های مختلفی بازی کرده است که از جمله موارد آخر آن می‌توان به سریال کمدی دریاچه (The Lake) محصول سرویس آنلاین آمازون اشاره کرد.

نقش شوهر کتی را نیز روسیف ساترلند (Rossif Sutherland) ایفا می‌کند. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم مهیج رودخانه (River) محصول سال 2015 میلادی شناخته می‌شود. دیگر بازیگر فیلم «یتیم: اولین قتل» متیو فینلان (Matthew Finlan) نام دارد که نقش گونار مائوورا را بازی خواهد کرد که پسر این خانواده است. این بازیگر بیشتر برای فیلم بریزن (Brazen) از سرویس آنلاین نتفلیکس شناخته می‌شود که در اوایل سال جاری میلادی پخش شده بود.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «یتیم: اولین قتل» نیز می‌توان به هیرو کاناگاوا (Hiro Kanagawa) در نقش کاراگاه دونار، سامانتا والکس (Samantha Walkes) در نقش روانشناس کودکان به نام دکتر سیگار و لورن کوچرین (Lauren Cochrane) در نقش افسر لیهی اشاره کرد.

داستان فیلم Orphan: First Kill

فیلم «یتیم» سال 2009 میلادی بر اساس واقعیت نبوده ولی به نظر می‌رسد که فیلم «یتیم: اولین قتل» از برخی از پرونده‌های سرقت هویت برای داستان خود الهام گرفته و نویسنده‌ها از این موارد برای پیچش داستان خود بهره گرفته‌اند. این رویداد واقعی بدین شرح است: یک پسر نوجوان از شهر خود در تگزاس گم می‌شود. حدود سه سال بعد، پلیس با پدر و مادر او تماس می‌گیرند و اظهار می‌دارند که پسرشان در فرانسه پیدا شده است.

این پسر برای پنج ماه با خانواده‌ای فرانسوی زندگی کرده تا اینکه یک کاراگاه خصوصی با بررسی اثر انگشت وی متوجه می‌شود که او پسر واقعی این خانواده نیست. این پسر 23 ساله پوستر پسری گمشده را دیده و خودش را به جای او جا زده تا زندگی خوبی و جدیدی را بدست بیاورد. در نهایت، او شش سال در زندانی در تگزاس زندانی می‌شود و پس از آزادی‌اش در سی سالگی نیز سه بار دیگر نیز خودش را به عنوان پسران گمشده در اروپا جا می‌زند.

فیلم «یتیم: اولین قتل» داستان اولین قربانیان اِستر را به نمایش در می‌آورد. در این فیلم، به کتی و ریچارد مائوورا گفته می‌شود که سرانجام دخترشان به نام استر پس از چهار سال پیدا شده است. دختر آن‌ها در شش سالگی گم شده و پلیس به این پدر و مادر می‌گوید که در طی این چهار سال، دخترشان تغییر بسیاری کرده است.

کتی و ریچارد یک روانشناس کودکان را استخدام می‌کنند تا به دختر پیدا شده خود کمک کنند تا زودتر با محیط خانه و شرایط تازه عادت کند و اتفاقات گذشته خودش را به فراموشی بسپارد. با این حال، رفتار عجیب این دختر به سرعت آشکار می‌شود. به عنوان مثال، استر نگاه لهجه روسی دارد یا رفتارش خشونت‌آمیز است و مهارت‌هایی دارد که قبلا نداشته است. همین نیز باعث می‌شود تا کتی و پسرش به نام گونار در مورد هویت استر تردید کنند. در همین حین نیز یک کاراگاه خصوصی به دنبال تحقیق در مورد هویت واقعی استر است.

تاریخ اکران فیلم Orphan: First Kill

قبلا شایعاتی منتشر شده بود که بر طبق آن،‌ قرار بود این فیلم در اوایل سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود اما این اتفاق رخ نداد. فیلم «یتیم: اولین قتل» قرار است در تاریخ 19 اوت سال 2022 میلادی روی پرده سینماها اکران گردد. این فیلم همچنین به صورت همزمان روی سرویس آنلاین پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان