تمام نسخه‌های فرعی سریال Game of Thrones

تمام شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین به دنبال آن هستند تا فرنچایزهای برجسته و بزرگی برای خود ایجاد کنند و شبکه اچ‌بی‌او نیز سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را به عنوان فرنچایز محبوب خود در اختیار دارد و به دنبال آن است تا آن را گسترش بدهد.

تمام نسخه‌های فرعی سریال Game of Thrones

تمام شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین به دنبال آن هستند تا فرنچایزهای برجسته و بزرگی برای خود ایجاد کنند و شبکه اچ‌بی‌او نیز سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را به عنوان فرنچایز محبوب خود در اختیار دارد و به دنبال آن است تا آن را گسترش بدهد.

در ادامه به معرفی تمام نسخه‌های فرعی سریال «بازی تاج و تخت»، چه در حال ساخت و چه کنسل‌شده می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

سریال خاندان اژدها

House of the Dragon

House of the Dragon

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) اولین نسخه فرعی از سریال «بازی تاج و تخت» به شمار می‌رود که پیش‌درآمدی برای این سریال محسوب می‌شود. اتفاقات این سریال حدود دویست سال قبل از اتفاقات سریال اصلی جریان دارد و داستان جنگ بین اعضای خاندان تارگرین برای دست یافتن به تاج و تخت آهنین را روایت می‌کند. در این سریال، شاه ویسریس اول نتوانسته پسری به دنیا بیاورد و به همین دلیل نیز دخترش به نام شاهدخت رینیرا را به عنوان جانشین و حاکم بعدی وستروس بر می‌گزیند. همین نیز شعله‌های اختلاف برای جانشینی را بر افروخته می‌کند. پخش سریال «خاندان اژدها» به تازگی شروع شده است.

سریال بدون عنوان جان اسنو

Untitled Jon Snow Series

Untitled Jon Snow Series

یکی از انتقادهایی که نسبت به فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» وجود داشت، سرنوشت نامشخص شخصیت جان اسنو (Jon Snow) بود. او اکنون یک تارگرین و جانشین بر حق تاج و تخت آهنین محسوب می‌شود اما در پایان، به سمت شمال می‌رود تا برن استارک پادشاه شود. حالا سریال «جان اسنو» که هنوز عنوان آن مشخص نشده، قرار است ادامه ماجراجویی‌های جان اسنو را به تصویر بکشد و دنباله‌ای برای سریال اصلی محسوب می‌شود. کیت هرینگتون (Kit Harington) نیز قرار است بار دیگر نقش جان اسنو را در این سریال بازآفرینی کند. این سریال هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

سریال سی اسنیک

The Sea Snake

The Sea Snake

یکی از کاراکترهای برجسته به نمایش در آمده در اولین قسمت سریال «خاندان اژدها»، شخصیت لرد کورلیس ولاریون بود. او به نام سی اسنیک یا مار دریا (The Sea Snake) شناخته می‌شود و این شهرت خودش را از ماجراجویی‌هایش به عنوان یک جنگجوی دریایی بدست آورده است. حالا شبکه اچ‌بی‌او در حال توسعه سریالی بر اساس این شخصیت است که پیش‌درآمدی برای سریال «خاندان اژدها» محسوب می‌شود و ماجراجویی‌های دوران جوانی کورلیس ولاریون را به تصویر می‌کشد. برونو هلر (Bruno Heller) ساخت این سریال را در دست دارد که هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

سریال ده هزار کشتی

10,000 Ships

10,000‌ Ships

سریال ده هزار کشتی (10,000 Ships) پیش‌درآمدی دیگر برای سریال «بازی تاج و تخت» به شمار می‌رود که اتفاقات آن حدود هزار سال قبل از اتفاقات سریال اصلی جریان دارد و روی موسس سرزمین دورن یعنی شاهزاده نایمریا تمرکز دارد. آماندا سیگل (Amanda Segel) وظیفه نوشتن این سریال را برعهده دارد.

سریال داستان دانک و اِگ

A Tale of Dunk and Egg

A Tale of Dunk and Egg

سریال داستان دانک و اِگ (A Tale of Dunk and Egg) بر اساس سه رمان به همین نام نوشته جورج آر آر مارتین است که اتفاقات آن حدود 90 سال قبل از اتفاقات سریال «بازی تاج و تخت» جریان دارد. این سریال تازه داستان سر دونکان تال ملقب به دانک و ایگون پنجم تارگرین ملقب به اگ را دنبال می‌کند که ماجراجویی‌های مختلفی را پشت سر می‌گذرانند. در حال حاضر جزییات بیشتری از این سریال در دست نیست.

سریال انیمیشنی امپراتوری طلایی

شبکه اچ‌بی‌او به دنبال آن است تا دنیای وستروس را در زمینه انیمیشن نیز گسترش بدهد. گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که این شبکه در حال توسعه دو سریال انیمیشنی است و خود جورج آر آر مارتین نیز تایید کرده که یکی از این سریال‌ها به نام امپراتوری طلایی (The Golden Empire) روی سلسله یی تی از اسوس تمرکز خواهد داشت. فعلا جزییات بیشتری از این دو سریال انیمیشنی در دست نیست.

سریال فلی باتم

Untitled Flea Bottom Series

Untitled Flea Bottom Series

زاغه‌های کینگزلندینگ که به نام فلی باتم (Flea Bottom) شناخته می‌شوند، تنها محل سکونت افراد شرور نیستنند بلکه سکونتگاه جوامع فقیری هستند که از میان آن‌ها شخصیت‎‌هایی همچون سر داووس سی‌ورث رشد کرده‌اند. شبکه اچ‌بی‌او در حال ساختی سریالی لایو اکشن بر اساس زندگی ساکنین این بخش از کینگزلندینگ بود اما گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که در نهایت این پروژه توسط این شبکه کنسل شده است.

سریال بلادمون

قبل از اینکه سریال «خاندان اژدها» ساخته شود، شبکه اچ‌بی‌او در حال ساخت پیش‌درآمدی دیگر برای سریال «بازی تاج و تخت» بود که سریال بلادمون (Bloodmoon) نام داشت. جین گولدمن وظیفه نوشتن این سریال را برعهده داشته بود که اتفاقات آن حدود هشت هزار سال قبل و در دوره قهرمانان جریان داشته است. قسمتی آزمایشی از این سریال با بازی نائومی واتس (Naomi Watts) ساخته شد اما در نهایت، شبکه اچ‌بی‌او این سریال را کنسل کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان