معرفی پیش‌درآمد مجموعه The Hunger Games

مجموعه فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) از جمله فرنچایزهای برجسته و پرطرفدار به شمار می‌رود و حالا قرار است پیش‌درآمدی برای این مجموعه تحت عنوان فیلم بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها (The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes) ساخته شود.

معرفی پیش‌درآمد مجموعه The Hunger Games

مجموعه فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) از جمله فرنچایزهای برجسته و پرطرفدار به شمار می‌رود و حالا قرار است پیش‌درآمدی برای این مجموعه تحت عنوان فیلم بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها (The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes) ساخته شود.

مایکل لزلی (Michael Lesslie) که بیشتر برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم اساسینز کرید (Assassin’s Creed) و فیلم مکبث (Macbeth) محصول سال 2015 میلادی شناخته می‌شود، قرار است فیلم‌نامه اقتباسی این اثر را بر اساس رمانی به همین نام نوشته سوزان کالینز (Suzanne Collins) قلم بزند.

فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) نیز که کارگردانی سه فیلم قبلی از این مجموعه فیلم را برعهده داشته، سکان کارگردانی این فیلم تازه را در دست دارد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» بپردازیم.

داستان فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes

فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» پیش‌درآمدی برای فیلم‌های قبلی به شمار می‌رود و داستان آن سال‌ها قبل از اتفاقات فیلم اول جریان دارد. این فیلم داستان کوریولانوس اسنو قبل از تبدیل شدن به رئیس جمهور ظالم پانم را دنبال خواهد کرد. اسنوی 18 ساله از خانواده‌ای بسیار برجسته و مشهور بود که در حال حاضر در حال محو شدن هستند و اسنو آخرین امید این تبار به شمار می‌رود تا بار دیگر بتواند جایگاه این خانواده را در کاپیتول بازپس بگیرد.

با نزدیک شدن به دهمین سالگرد بازی‌های گرسنگی، به اسنوی جوان گفته می‎‌شود که او وظیفه مربی‌گری لوسی گری بیرد از منطقه فقیرنشین 12 را برعهده خواهد داشت. اسنوی جوان در ابتدا ناامید شده بود اما پس از اینکه لوسی گری بیرد با خوانندگی سرکشانه خودش در یک مراسم توانست توجه همه را به خود جلب کند، فکر کرد که ممکن است بتواند همه چیز را به نفع خودش تغییر بدهد.

بازیگران فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes

تام بلیث (Tom Blyth) در فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» نقش نسخه جوان کوریولانوس اسنو را بازی خواهد کرد. این بازیگر برجسته در سال 2021 میلادی در فیلم تاریخی و درام دعای خیر (Benediction)، سریال عصر طلایی (The Gilded Age) از شبکه اچ‌بی‌او و همچنین سریال بیلی کوچیکه (Billy the Kid) از شبکه اپیکس بازی کرده است.

در مقابل او نیز ریچل زگلر (Rachel Zegler) نقش کاراکتری به نام لوسی گری بیرد را بازی خواهد کرد. ریچل زگلر در سال گذشته میلادی به لطف بازی در نقش ماریا در فیلم داستان وست ساید (West Side Story) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند و برنده جوایز مختلفی بشود. او پس از آن به یکی از برجسته‌ترین بازیگران هالیوود تبدیل شد و همین نیز سبب شد تا او برای نقش‌آفرینی در فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) به کارگردانی دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) در دنیای سینمایی دی‌سی به خدمت گرفته شود. او همچنین قرار است نقش اصلی بازسازی لایو اکشن سفید برفی (Snow White) را برای دیزنی بازی کند.

یکی دیگر از کاراکترهای برجسته فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» نیز تایگریس اسنو، پسرعموی کوریولانوس اسنو است. هانتر شفر (Hunter Schafer) نقش این کاراکتر را در این فیلم ایفا خواهد کرد. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال سرخوشی (Euphoria) شبکه اچ‌بی‌او شناخته می‌شود. او همچنین قرار است در فیلم ترسناک کوکو (Cuckoo) بازی کند که در سال 2023 میلادی روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) یکی از بازیگران برجسته و پرآوازه این فیلم به شمار می‌رود که نقش دین کاسکا های‌باتم را ایفا خواهد کرد. او بیشتر برای ایفای نقش تایریون لنیستر در سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شناخته می‌شود. او در سال گذشته میلادی در فیلم سیرانو (Cyrano) بازی کرده است. او در سال 2022 میلادی نیز در فیلم رویاپرداز آمریکایی (American Dreamer) حضور داشته است.

بازیگر برنده جایزه اسکار وایولا دیویس (Viola Davis) نیز در این فیلم نقش شخصیت منفی به نام دکتر ولومنیا گیل را بازی خواهد کرد. این بازیگر کارنامه هنری برجسته‌ای دارد و در فیلم‌هایی همچون حصارها (Fences)، بیوه‌ها (Widows)، جوخه انتحار (The Suicide Squad)، نابخشودنی (Unforgivable)، زندانیان (Prisoners) و … بازی کرده است. وایولا دیویس اخیرا در فیلم تاریخی و حماسی زن پادشاه (The Woman King) نقش‌آفرینی کرده است و قرار است نقشش در دنیای سینمایی دی‌سی به عنوان آماندا والر را در فیلم بلک آدام (Black Adam) بازآفرینی کند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» حضور خواهند داشت می‌توان به جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman)، لورل مارسدن (Laurel Marsden)، اشلی لیائو (Ashley Liao)، سوفیا سانچز (Sofia Sanchez)، جاش آندرس ریورا (Josh Andres Rivera)، مکنزی لنسینگ (Mackenzie Lansing)، لیلی ماریا کوپر (Lilly Maria Cooper)، زوئی رنی (Zoe Renee)، مکس رافائل (Max Raphael)، داکوتا شاپیرو (Dakota Shapiro) و جورج سامنر (George Somner) اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes

در حال حاضر، فیلم «بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها» برای اکران در تاریخ 17 نوامبر سال 2023 میلادی (جمعه 26 آبان 1402) برنامه‌ریزی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر